|
Post by Mikey Ché on Mar 22, 2009 2:45:11 GMT 1
Eerste naam vannacht verklapt : ZIGGY En als ie speelt zoals in de AB vannacht gaat dat alvast een zware BOM zijn!
|
|
|
Post by General Jonee on Mar 23, 2009 17:21:45 GMT 1
yezz bozz ziggi bad!!!!
check het in transit album op rock'n'vibes/vp
|
|
|
Post by skyhi on Mar 23, 2009 23:51:56 GMT 1
't begint goed
|
|
snake007
3 star frontline soldier
|
Post by snake007 on Mar 31, 2009 18:18:09 GMT 1
ik had al zo'n vermoeden dat ziggy ging komen op geel da wordt wicked vibes and early bday bash
|
|
|
Post by Friendly on Mar 31, 2009 19:08:05 GMT 1
nu nog Shabba en Johnny Osbourne en tis dik in orde
|
|
|
Post by Visionz on Apr 1, 2009 11:45:29 GMT 1
Vanaf dit jaar zullen er blijkbaar ook kaarten in voorverkoop beschikbaar zijn. Misschien geen slecht idee met die files voor de camping van vorig jaar in gedachte (alhoewel dat dat al bij al één van de gezelligste files was waar ik ooit ingestaan heb ;D).
Hetzelfde weekend van Geel is het in Duitsland trouwens ook Reggaejam waarvan de affiche vorig jaar voor grote delen gelijkaardig was aan die van Geel. Kwestie van alvast te beginnen hopen, een paar namen die daar dit jaar passeren: Chaka Demus & Pliers, Papa San, Glen Washington, Third World, Busy Signal, Bitty Mclean, David Rodigan, ...
|
|
|
Post by Kinja on Apr 1, 2009 12:01:32 GMT 1
Chaka Demus & Pliers, Papa San, Glen Washington, Third World, Busy Signal, Bitty Mclean, David Rodigan, ... amaai men klote! als die namen naar Geel komen... KABOOM! Hotthead!!! Glen!!!! Alleh, allemaal eigenlijk!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Apr 1, 2009 16:26:42 GMT 1
Vanaf dit jaar zullen er blijkbaar ook kaarten in voorverkoop beschikbaar zijn. Misschien geen slecht idee met die files voor de camping van vorig jaar in gedachte (alhoewel dat dat al bij al één van de gezelligste files was waar ik ooit ingestaan heb ;D). Kwestie van alvast te beginnen hopen, een paar namen die daar dit jaar passeren: Chaka Demus & Pliers, Papa San, Glen Washington, Third World, Busy Signal, Bitty Mclean, David Rodigan, ... Hmm Ik denk niet dat VVK tickets die files zullen vermijden... Ik hoop wel dat ze er dit jaar iest op vinden, want vorig jaar was da een ramp, 3 à 4u aangeschoven om dan zelfs nog ni te geraken waar ge wou geraken.. amaai men klote! als die namen naar Geel komen... KABOOM! Hotthead!!! Glen!!!! Alleh, allemaal eigenlijk! Hoop doet leven
|
|
|
Post by Visionz on Apr 1, 2009 17:17:32 GMT 1
Ik verwacht trouwens veel van onze noorderburen nu het er meer en meer naar begint uit te zien dat Reggae Sundance dit jaar niet door zal gaan.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Apr 1, 2009 18:22:23 GMT 1
Ik verwacht trouwens veel van onze noorderburen nu het er meer en meer naar begint uit te zien dat Reggae Sundance dit jaar niet door zal gaan. Gene sundance??!! F**K!!
|
|
RedEyez
3 star frontline soldier
|
Post by RedEyez on Apr 1, 2009 22:09:29 GMT 1
Ik verwacht trouwens veel van onze noorderburen nu het er meer en meer naar begint uit te zien dat Reggae Sundance dit jaar niet door zal gaan. 1april grap?
|
|
|
Post by Jah Rebel on Apr 2, 2009 0:58:36 GMT 1
Nee ik vrees van niet. Voorlopig enkel hardnekkige geruchten, maar waar rook is is vuur zeg maar...
Ites, Rebel
|
|
|
Post by sergio on Apr 2, 2009 7:07:48 GMT 1
wss op een andere lokatie
|
|
|
Post by Visionz on Apr 2, 2009 7:25:12 GMT 1
Inderdaad enkel hardnekkige geruchten, dus ik hoop nog steeds dat het wel zal doorgaan. Maar voorlopig is er zelfs nog geen datum bekend gemaakt dus ofwel zijn ze inderdaad op zoek naar een andere locatie ofwel is er iets anders mis.
|
|
Zion_
2 star soldier
|
Post by Zion_ on Apr 3, 2009 7:49:37 GMT 1
www.irielion.com/ verwacht Don Carlos dit jaar in Geel. (Voorlopig) nog geen bevestiging op de website van Don Carlos: 8/13 - 8/25 Europe (Sweden and Amsterdam)
|
|