|
Post by Visionz on Apr 3, 2009 8:49:04 GMT 1
www.irielion.com/ verwacht Don Carlos dit jaar in Geel. (Voorlopig) nog geen bevestiging op de website van Don Carlos: 8/13 - 8/25 Europe (Sweden and Amsterdam) Hmz, ik had de naam Don Carlos ook al horen vallen voor Geel. Hopelijk wordt dat gerucht bevestigd (diene website van Don Carlos is trouwens niet zo up to date) ;D
|
|
Zion_
2 star soldier
|
Post by Zion_ on Apr 3, 2009 8:56:10 GMT 1
(diene website van Don Carlos is trouwens niet zo up to date) ;D Nu je het zegt, 't zijn de tourdata van 2004...
|
|
|
Post by oneness on Apr 8, 2009 11:03:30 GMT 1
young warrior in de 18" corner
|
|
|
Post by Jah Rebel on Apr 8, 2009 17:05:30 GMT 1
Bericht van Sundance:
Het heeft even geduurd, maar na vele beraadslagingen, en alle mogelijkheden bekeken hebbend, zijn wij helaas tot de volgende conclusie gekomen:
Na enkele jaren van telkens net wel/net niet financieel boven water kunnen houden van ons geliefde Reggae Sundance festival, is nu helaas het moment aangebroken om te besluiten dat het dit jaar beter is om verstek te laten gaan.
In deze periode van bezinning kunnen wij intern de zaak nog eens rustig bekijken om te zien of er mogelijk voor in toekomst, wellicht in een gewijzigde setup, wel een festival met een positief resultaat mogelijk is. Het zou namelijk zonde zijn als zo'n schitterend feest, waar altijd ruim voldoende animo voor is onder zowel medewerkers als bezoekers, op deze manier zou moeten eindigen. Echter, helaas rest ons op dit moment geen andere keus.
Wel willen wij iedereen, die ons in de afgelopen jaren heeft geholpen en bijgestaan van harte bedanken voor hun enorme inzet en medewerking. Zonder de tomeloze inzet van alle vrijwilligers en leveranciers, had dit feest nooit kunnen bestaan! Samen met jullie..onze bezoekers,..hebben we Sundance gemaakt tot het enorme feest dat het is: een van de grootste en meest bekende openlucht reggae festivals van Europa.
Wij zullen verder via de website eenieder op de hoogte houden van de komende ontwikkelingen
Ites, Rebel
|
|
|
Post by jahghana on Apr 8, 2009 17:08:47 GMT 1
Losers
|
|
jacob
3 star frontline soldier
|
Post by jacob on Apr 8, 2009 17:46:05 GMT 1
Belachelijke praat. Organiseer het zelf maar eens, Jah Hater...
|
|
|
Post by Jah Rebel on Apr 8, 2009 17:48:43 GMT 1
Het was wel steeds bigger, better, faster, more... die filosofie lijkt Geel niet te delen. Is dat een oneerlijke observatie? In Jamaica zegt men: "The higher the monkey climb, ..."
Ites, Rebel
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Apr 8, 2009 19:41:25 GMT 1
Spijtig, is één van m'n favorieten... Geen kipsatéekes met pindasaus ni meer ;D Hopenlijk volgend jaar terug en nog beter als voorheen
|
|
|
Post by jahghana on Apr 8, 2009 22:03:55 GMT 1
Waar kan ik mijn naam veranderen naar jah hater?
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Apr 8, 2009 22:14:20 GMT 1
Waar kan ik mijn naam veranderen naar jah hater? Op t gemeentehuis
|
|
|
Post by Visionz on Apr 9, 2009 7:35:00 GMT 1
Hopenlijk volgend jaar terug en nog beter als voorheen Met Stella in plaats van Bavaria? ;D Jammer inderdaad. Zalige optredens gezien daar, al was het de laatste 2 jaar wel een beetje uit zijn voegen aan het barsten had ik den indruk.
|
|
|
Post by General on Apr 9, 2009 8:25:33 GMT 1
Is Geel ni op 7 en 8 augustus? Het is altijd het eerste volledige weekend in augustus.
|
|
|
Post by sergio on Apr 9, 2009 9:18:33 GMT 1
neeje Bob
T'is 31 juli en 1 augustus,allez zo sta het toch op hunne website.
|
|
|
Post by General on Apr 9, 2009 9:24:01 GMT 1
Indeed, ni nagezien. Soit, ik ben er in ieder geval
|
|
|
Post by reggaegeel on Apr 14, 2009 14:05:33 GMT 1
European Reggae Contest 2009 gelanceerd, schrijf je nu in! Reggae Geel stapt dit jaar mee in de European Reggae Contest, een wedstrijd voor live bands. Verover een spot op het podium van reggaefestivals in heel Europa, en uiteraard ook op Reggae Geel! Bands kunnen zich inschrijven tot 30 april, via het inschrijvingsformulier op www.reggaecontest.eu. Je vindt er ook alle info over de deelnamevoorwaarden, prijzen en stuff. Enter the European Reggae Contest 2009 now! Reggae Geel is one of the participating festivals in the European Reggae Contest, a competition for live reggae bands. The winner is offered a performance on the main stage of reggaefestivals all over Europe, including Reggae Geel! The 2009 European Reggae Contest is now open, bands can sign up until the 30th of april. For further details on the rules, awards and how to sign up, we advise you to consult www.reggaecontest.eu.
|
|