|
Post by marthe on Aug 19, 2007 9:45:24 GMT 1
hoi,
ik zit nu al een jaar op kot in gent en ik ben nog steeds op zoek naar een gezellige kroeg, dus dacht ik dat jullie me wel uit de nood konden helpen. eentje à la izzy maze in antwerpen zou perfect zijn...
alvast bedankt groet!
|
|
|
Post by weekendworld on Aug 19, 2007 14:12:52 GMT 1
|
|
dreadnurse
2 star soldier
BETER LANGHARIG DAN KORTZICHTIG
|
Post by dreadnurse on Aug 20, 2007 15:28:24 GMT 1
Inderdaad maar 1 adresje noemenswaardig...tis hier erg stilletjes helaas
|
|
|
Post by marthe on Aug 20, 2007 19:34:44 GMT 1
bedankt daarvoor, maar in het weekend zit ik thuis helaas
misschien moet ik er dan zelf maar een openen
|
|
|
Post by El_foent on Aug 20, 2007 19:47:52 GMT 1
Vroeger was het ook wel raga op dinsdag in Decadance, of toch den tijd dat ik op kot zat in gent.
Misschien zelf eens met een voorstel op ne cafébaas afstappen.
El_study
|
|
|
Post by D.I.D. on Aug 20, 2007 20:05:32 GMT 1
Idd, iedere dinsdag ragga/dancehall/urban (Raggamuffin Whiteman en TLP) in de deca. Maar da's geen "gezellige kroeg" natuurlijk... In't begin (als je van't station komt) van de Dampoortstraat is er een Afrikaans café, waar er altijd reggae weerklinkt, maar ben er nog nooit binnengeweest. Misschien daar eens proberen, anders zou'k het ook nie weten.
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 21, 2007 9:37:41 GMT 1
yea man die café is zeker een aanrader alsde er nog ni zijt geweest...
en voor de rest is de quartier nog dé plek die reggae een forum geeft. Ma tis nu ook zomer he dus zowiezo ist een beetje dood in Gent. Als de studenten der were zijn zal er wel al meer te doen zijn, ook tijdens de week.
|
|
|
Post by Selector Waxx on Aug 25, 2007 14:31:40 GMT 1
je hebt nog wel wat afrikaanse cafeetjes met wat reggae zoals dat aan de dampoort, op het veerleplein aan de ingang van het gravensteen, in de brugse poort heb je er ook nog een, ... maar voor de rest is het hier op dat vlak zee rustig nu. Hopelijk komt er wat verandering in.
|
|
|
Post by AJ on Aug 26, 2007 1:19:59 GMT 1
Idd maar zwakjes in Gent... Damberd is wel een gezellig cafeetje maar daar wordt nie echt reggae gespeeld. Alst goe weer is me den ghettoblaster naar de gras-/korenlei of de blaarmeersen ;D
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 28, 2007 9:31:17 GMT 1
|
|
Leftchest
3 star frontline soldier
Soul Youth
|
Post by Leftchest on Aug 28, 2007 10:30:42 GMT 1
Er is ook een zeer goed Afrikaans restaurant in de Zwijnaardse Steenweg. Ze spelen reggae en Afrikaanse muziek, tis zot goedkoop en de eigenaars zijn de max. Aja, ook het eten is belachelijk lekker
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 28, 2007 11:18:44 GMT 1
Er is ook een zeer goed Afrikaans restaurant in de Zwijnaardse Steenweg. Ze spelen reggae en Afrikaanse muziek, tis zot goedkoop en de eigenaars zijn de max. Aja, ook het eten is belachelijk lekker bless up kun je me da adresseke keer door pm'en
|
|
Leftchest
3 star frontline soldier
Soul Youth
|
Post by Leftchest on Aug 31, 2007 10:12:39 GMT 1
Zal het 'adres' van den eerste keer hier zetten Als ge van de overpoort in de zwijnaardse steenweg komt is het aan de rechterkant, bijna op het einde van die straat (nie ver van die gb en groentenwinke) hopelijk kunde het met deze beperkte beschrijving vinden btw, het is een vzw, daarom zijn de prijzen zo democratisch
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 31, 2007 10:16:31 GMT 1
hmmmm yezz da ga mij wel lukke om het te vinde nu kga daar zeker es binnespringe thanx
|
|
|
Post by marthe on Sept 9, 2007 13:07:42 GMT 1
Zal het 'adres' van den eerste keer hier zetten Als ge van de overpoort in de zwijnaardse steenweg komt is het aan de rechterkant, bijna op het einde van die straat (nie ver van die gb en groentenwinke) hopelijk kunde het met deze beperkte beschrijving vinden btw, het is een vzw, daarom zijn de prijzen zo democratisch bevind zich dat naast de amnestywinkel, of daar toch enorm dicht bij? wantdan weet ik wat je bedoeld en ziet het er inderdaad vre gezellig uit
|
|