|
Post by koedan on Jan 8, 2008 18:07:26 GMT 1
waar je ook nog nu en dan reggae kan vinden en ook soms goedkoop kan eten is in het ac (anarchistisch centrum) dat in de brugsepoort gelegen is. De naam van de straat zou ik eerlijk gezegd niet weten, dus wordt het wat zoeken.(ik moet zelf telkens opnieuw zoeken en rondvragen daar) Het ziet er van buiten ook niet echt als een café uit maar eerder als een soort van garagepoort waar je moet binnen gaan. Voor de rest heb ik nog een advies: Probeer eens zelf iets te organiseren want het is een feit dat het in gent redelijk povertjes aan het worden is. Er zijn te weinig nieuwe mensen die initiatieven nemen. Voor grote of kleine zalen kan je terecht in steegje/frontline in de overpoort, minus one (opgeëistenlaan, grote zaal!), rector (stalhof), quartier (veerleplein), en misschien in de kraakpandjes! blessed love
|
|
|
Post by skwizzard on Jan 8, 2008 19:24:54 GMT 1
waar je ook nog nu en dan reggae kan vinden en ook soms goedkoop kan eten is in het ac (anarchistisch centrum) dat in de brugsepoort gelegen is. De naam van de straat zou ik eerlijk gezegd niet weten, dus wordt het wat zoeken.(ik moet zelf telkens opnieuw zoeken en rondvragen daar) Het ziet er van buiten ook niet echt als een café uit maar eerder als een soort van garagepoort waar je moet binnen gaan. Da ligt naast de heershagestraat, als ik mij ni vergis in de sparrestraat
|
|
|
Post by General Jonee on Jan 9, 2008 17:26:59 GMT 1
|
|