|
Post by houstony3k on Jan 16, 2007 21:48:53 GMT 1
Just wanna know what the public thinks about this....
Any proposals are welcome.
Clubs like Petit Prince in Cologne do it....so why not in antwerp ?
|
|
|
Post by mr vito on Jan 18, 2007 12:00:47 GMT 1
kwas gegaan toen civelizee daar speelde maar die negers met rook blazen en stroboscoop enzo ik dacht eerst als zillion terug open was maar 't was ni
liever ni
|
|
|
Post by houstony3k on Jan 18, 2007 13:20:11 GMT 1
whitie....i understand you did not like the smoke but does the color of the skin matters ??
Negro ?
|
|
|
Post by Visionz on Jan 18, 2007 13:32:38 GMT 1
whitie....i understand you did not like the smoke but does the color of the skin matters ?? Negro ? .
Ik ben nu nog niet in No Doubt geweest, maar voor mij hoeft een wekelijks feestje daar niet echt. Ik zou er wellicht wel een paar keer naar toe komen, maar dus niet elke week. Misschien is (twee) maandelijks een beter idee?
|
|
|
Post by Skelly on Jan 18, 2007 14:05:33 GMT 1
Negers die rook blazen??? Snap de zin ni echt Durf zelf ook wel al is rook uitblazen alsk op e feestje ben...
|
|
|
Post by moka on Jan 18, 2007 16:56:31 GMT 1
kwas gegaan toen civelizee daar speelde maar die negers met rook blazen en stroboscoop enzo ik dacht eerst als zillion terug open was maar 't was ni liever ni Ne reggaefan die niet tegen rook blazende negers kan... ik dacht dat het dieptepunt was bereikt met El Cunt... damn I was WRONG!
|
|
|
Post by huh de battyman on Jan 18, 2007 16:58:04 GMT 1
'kwas gegaan toen civelizee daar speelde maar die negers met rook blazen en stroboscoop enzo'
|
|
|
Post by houstony3k on Jan 18, 2007 16:59:55 GMT 1
watch out Moka b4 they find you offensive and they close the topic..... And euhh mr. Vito, why don't you go and tell it to those "negers" themself using the same words as you use here, wonder how far you will get..
|
|
|
Post by huh de battyman on Jan 18, 2007 17:03:02 GMT 1
en fuck karma! ;D i tell it as it is of je me dan aardig vind of nie...
|
|
|
Post by El_foent on Jan 18, 2007 17:10:27 GMT 1
kwas gegaan toen civelizee daar speelde maar die negers met rook blazen en stroboscoop enzo ik dacht eerst als zillion terug open was maar 't was ni liever ni Ne reggaefan die niet tegen rook blazende negers kan... ik dacht dat het dieptepunt was bereikt met El Cunt... damn I was WRONG! Naar goed advies van een geletterde mede-forumganger pas ik de inhoud van mijn boodschap aan. Every week maybe is too much, but it certainly will be a good initiative to organize it from time to time to "fill up the gaps " on days when there are no parties. Silver bullets fi dis! El_Funt
|
|
|
Post by huh de battyman on Jan 18, 2007 17:14:50 GMT 1
watch out now El cunt... these kinda of statements like 'soundgays' arent allowed on this board... HAHAHAHAHAHAHAHAH
yesterday we allready saw this board is pro battybwayyyyys
en ban niet maar zie de grap in van de censuur, de battydiscussie die stop werd gezet etc hahahahaha
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 18, 2007 17:25:07 GMT 1
Begrijp al da 'gediss' en die onverdraagzaamheid op dit Forum niet zenne mannekes... Meningen uiten kan en ze mogen verschillen, maar blijf toch beleefd en probeer sommige uitspraken op zijn minst wat te relativeren... sommige mensen beginnen serieus te doen zenne Om op de topic te reageren: It could be fun to organize each month a party at that place, but i think that it wouldn't have succes when u do it weekly(= to much, my opinion)... and please stop the fuss & fight: reggae is about: ONE LOVE, remember?
|
|
|
Post by houstony3k on Jan 18, 2007 17:29:57 GMT 1
@ Mr. Nuts...thanks for reacting on the TOPIC. Gathering information was the only purpose of this topic.
|
|
|
Post by Lidj I on Jan 18, 2007 17:32:32 GMT 1
Begrijp al da 'gediss' en die onverdraagzaamheid op dit Forum niet zenne mannekes... Meningen uiten kan en ze mogen verschillen, maar blijf toch beleefd en probeer sommige uitspraken op zijn minst wat te relativeren... sommige mensen beginnen serieus te doen zenne True thing indeed
|
|
|
Post by huh de battyman on Jan 18, 2007 17:34:03 GMT 1
hoe een uitspraak van ' ik vond het niks vanwege de negers die daar waren en rook wat ze blazen en stroboscopen' te relativeren?
HOE DAT OP TE VATTEN OP EEN REGGAE FORUM AUB AUB AUB AUB AUB AUB AUB AUB AUB AUB ??
als er iets gebanned / gemodified moet worden zijn dat wel zulke rechtse uitspraken ipv suck ur mumma with a straw or coppershot fi all battyman!!
|
|