|
Post by J on Jan 22, 2007 18:03:42 GMT 1
man man toch, volgens mij doelde mr EracksAKAmr vito op het rookmachien in de zaal, ni op de rook die uit iemands mond kwam, af en toe gaan ze der een beetje over me de licht/rookeffecten zeg maar... en als we gaan vallen over iemand die "neger" zegt....komaan he mannen ni overdrijven aub toegegeven dat het publiek in de no doubt iets anders is dan op het standaard reggae feestje....en als ge da ni gewoon zijt kan ik mij inbeelden da ge da vreemd vindt (zeker als ge van schelle komt ) and this ON topic: i think you should try to look for a good date, an announce it early, so everyone organizing a party knows about it. but every weekend that would be overkill.
|
|
|
Post by mr vito on Jan 26, 2007 9:10:14 GMT 1
man man toch, volgens mij doelde mr EracksAKAmr vito op het rookmachien in de zaal, ni op de rook die uit iemands mond kwam, af en toe gaan ze der een beetje over me de licht/rookeffecten zeg maar... en als we gaan vallen over iemand die "neger" zegt....komaan he mannen ni overdrijven aub toegegeven dat het publiek in de no doubt iets anders is dan op het standaard reggae feestje....en als ge da ni gewoon zijt kan ik mij inbeelden da ge da vreemd vindt (zeker als ge van schelle komt ) haha ik ni tegen negers kunnen hahaha nee maat ik ben opgegroeid in borgerhout heb op kiel gewoond , ik bedoelde gewoon die neger die die licht en rook effecten kwam doen ik vond da die gast derover ging en da echt wel beter kon laten me no hav no prob with dem people ik ben zelf fucking bruin me een kak nederlands-buitelands accent
|
|
|
Post by mr vito on Jan 26, 2007 9:15:07 GMT 1
things clear now
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Jan 26, 2007 10:00:29 GMT 1
hoe een uitspraak van ' ik vond het niks vanwege de negers die daar waren en rook wat ze blazen en stroboscopen' te relativeren? HOE DAT OP TE VATTEN OP EEN REGGAE FORUM AUB AUB AUB AUB AUB AUB AUB AUB AUB AUB ?? als er iets gebanned / gemodified moet worden zijn dat wel zulke rechtse uitspraken ipv suck ur mumma with a straw or coppershot fi all battyman!! Jeezes man... ik heb hier echt wel mijn twijfels over het niveau van sommige mensen... Kakken op de homo's mag, maar ni op ne zwarte??? Wie heeft er hier eigenlijke rechtse gedachten??? Pas op... begrijp me niet verkeerd... Ik vind 'neger' nu ook niet echt het meest geschikte woord... daar hebben jullie wel gelijk in, maar mannekes komaan he, ik denk echt niet dat het zo bedoeld was... Relax!!!
|
|