|
Post by Visionz on Jan 5, 2007 0:11:03 GMT 1
Last war staat trouwens op het Beres Hammond album The Ultimate Collection een echte aanrader voor alle Beres fans hit na hit na hit Maakt da mee seg: ik ontdek hier net dat ik diene Last War op CD heb, nl. op nen box van Trojan (Roots & Culture). Soit, dienen 'The Ultimate Collection' moet ik dringend wel eens ergens tegenkomen. Het is een schande dat ik nog niks van Beres Hammond in mijn collectie heb
|
|
|
Post by El_foent on Jan 5, 2007 1:51:54 GMT 1
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 5, 2007 11:17:00 GMT 1
Ik ben op zoek naar sound effects Alles is welkom: van lasers tot vocals van artiesten. BLESS ge moet nekee opt forum van ivory gaan zien daar staat ne link waar der meer dan 250 upgeload staan ;D Zou iemand die hier kunnen yousendit'en?
|
|
|
Post by Girrrrafff on Jan 5, 2007 11:17:45 GMT 1
|
|
|
Post by king johnny on Jan 5, 2007 11:31:03 GMT 1
ge moet nekee opt forum van ivory gaan zien daar staat ne link waar der meer dan 250 upgeload staan ;D Zou iemand die hier kunnen yousendit'en? check al eens www.kingston-guerilla-sound.dedaar bij stuff vind je wel lickshots enzo... googelen naar lickshots - soundeffects - soundfx enzo doet ook al wonderen, er bestaan veel sites voor webdesigners via flash met codes en ook fx : www.flashkit.com/soundfx/voila, veel plezier
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 5, 2007 11:56:17 GMT 1
Merci voor de links booty, kan'k men buren nog wa zotter maken straks ;-)
|
|
init
new memba
|
Post by init on Jan 5, 2007 12:01:12 GMT 1
Ik ben op zoek naar een plaat van Danny Red waarvan ik de titel niet ken. Het is niet 'riddimwize' want die heb ik al.
|
|
|
Post by guest on Jan 5, 2007 12:48:33 GMT 1
zou er iemand is een dubmix onlijn kunne smijte?
|
|
|
Post by Sifakah on Jan 5, 2007 14:10:51 GMT 1
ge moet nekee opt forum van ivory gaan zien daar staat ne link waar der meer dan 250 upgeload staan ;D Zou iemand die hier kunnen yousendit'en? 'k heb wel nie gechecked of de links nog werken, maar normaal wel ...
|
|
|
Post by Sifakah on Jan 5, 2007 14:15:47 GMT 1
|
|
|
Post by Guest on Jan 5, 2007 14:39:15 GMT 1
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 5, 2007 14:43:04 GMT 1
'k heb wel nie gechecked of de links nog werken, maar normaal wel ... sorry kerel maar ze zijn expired, als iemand da ziet zitten om die hier nog is te posten liefst met yousendit... Heb er ondertussen al wel veel gevonden met is op't net rond te kijken Toch bedankt sifakah
|
|
|
Post by Visionz on Jan 5, 2007 17:16:31 GMT 1
'k heb wel nie gechecked of de links nog werken, maar normaal wel ... sorry kerel maar ze zijn expired, als iemand da ziet zitten om die hier nog is te posten liefst met yousendit... Heb er ondertussen al wel veel gevonden met is op't net rond te kijken Toch bedankt sifakah ben de mijne nog eens ah uploaden, tenzij ge die al had?
|
|
|
Post by El_foent on Jan 5, 2007 17:21:58 GMT 1
jip met de geweldige tune one wheel wheel make we wheel we one wheel der bestaat ook zo nen counter op van Sugar minott met charlie chaplin Four Wheel wheely, heb die hier op mp3, staat op deze plaat: www.roots-archives.com/release/4408/?highlight=62609moest ge deze plaat of een van Early B vinden, moogt ge die altijd bestellen voor mij heb nog geen Lp van de doctor of philosophy liggen na mijn examens zak ik af met mijn nieuwjaar dotatie op zak. El+Flashiet
|
|
|
Post by Visionz on Jan 5, 2007 18:13:03 GMT 1
|
|