|
Post by Visionz on Jan 4, 2007 1:19:47 GMT 1
Zie hier: het topic voor iedereen die op zoek is naar iets dat blijkbaar heel moeilijk te vinden is (7", LP, CD, DVD, ...) en in een laatste wanhoopspoging hier op dit forum terechtkomt ;D En ja, ik beken, ik zou dit topic nooit aanmaken moest ik zelf niet hopeloos op zoek zijn naar iets. Ik ben zelfs op zoek naar TWEE albums: 1) Ik ben al effe op zoek naar de albums van Black Roots (voor meer info over deze redelijk fantastische groep => KLIK). En in het bijzonder ben ik op zoek naar een album met live opnames van één van hun John Peel sessies. Wat ik wel al heb van deze groep is een soort van compilatie album, uitgegeven bij Makasound. Een echte aanrader trouwens. Fans van Misty In Roots, The Twinkle Brothers, ... kunnen dit album 'blind' aankopen (of eerst HIER naar een nummerke luisteren). 2) Eender welk album (/ 7") van Zap Pow (Den J heeft er de vrijdag in den Izzy Maze ook nog een zalig nummer van gedraaid, met Beres in ne raggamuffin style, maar ik ben den titel al vergeten). -one-
|
|
|
Post by fire a dept on Jan 4, 2007 8:49:38 GMT 1
|
|
|
Post by snipaman on Jan 4, 2007 9:59:57 GMT 1
Zie hier: het topic voor iedereen die op zoek is naar iets dat blijkbaar heel moeilijk te vinden is (7", LP, CD, DVD, ...) en in een laatste wanhoopspoging hier op dit forum terechtkomt ;D En ja, ik beken, ik zou dit topic nooit aanmaken moest ik zelf niet hopeloos op zoek zijn naar iets. Ik ben zelfs op zoek naar TWEE albums: 1) Ik ben al effe op zoek naar de albums van Black Roots (voor meer info over deze redelijk fantastische groep => KLIK). En in het bijzonder ben ik op zoek naar een album met live opnames van één van hun John Peel sessies. Wat ik wel al heb van deze groep is een soort van compilatie album, uitgegeven bij Makasound. Een echte aanrader trouwens. Fans van Misty In Roots, The Twinkle Brothers, ... kunnen dit album 'blind' aankopen (of eerst HIER naar een nummerke luisteren). 2) Eender welk album (/ 7") van Zap Pow [glow=red,2,300](Den J heeft er de vrijdag in den Izzy Maze ook nog een zalig nummer van gedraaid, met Beres in ne raggamuffin style, maar ik ben den titel al vergeten).[/glow] -one- Last war?? Dat is den originele riddim van Collie Budz - Come around. Of this is reggae music, if you don't know me by now, ..... In ieder geval, zalige muziek!!!
|
|
|
Post by Visionz on Jan 4, 2007 11:19:43 GMT 1
Hmz, dan zal het dienen Last War wel geweest zijn denk ik. Straks eens zoeken op soundquake ofzo. En thanx Fire a Dept! Ik moet mij precies eens nen ebay account aanmaken
|
|
|
Post by Sifakah on Jan 4, 2007 11:21:37 GMT 1
|
|
|
Post by fire a dept on Jan 4, 2007 12:02:36 GMT 1
dat is deze LP en visionz als ge die wilt (er staat inderdaad "this is reggae music" van zap pow op, ik weet een winkel waar ze die verkopen, alleen weet ik niet of die nog open is (die verkoper is een echte psychopaat en ik denk dat hij in't zothuis zit (echt waar!) Schuin over de USA import is zo'n hillbilly's vinyl winkel en daar zat die LP zo'n twee maand geleden in de bakken (achteraan rechts staat een bak reggie)...
|
|
|
Post by fire-a-dept on Jan 4, 2007 12:04:00 GMT 1
den deze dus ;D
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 4, 2007 12:13:49 GMT 1
Die plaat is ook regelmatig binnen bij de vinyl Visionz
|
|
|
Post by Visionz on Jan 4, 2007 12:37:25 GMT 1
Aha, merci, dan ga ik wel eens langs de Vinyl, want ik weet inderdaad welke winkel fire a dept bedoelt. Ik ben daar al eens binnen geweest en diene kerel freakte bij elk plaatje dat ik uit zijnen bak nam ;D
|
|
|
Post by Junior on Jan 4, 2007 12:39:31 GMT 1
Last war?? Dat is den originele riddim van Collie Budz - Come around. Of this is reggae music, if you don't know me by now, ..... In ieder geval, zalige muziek!!! Idd zalig, kwist ni dat da ne riddim was. Noemt die dan ook last war riddim? in ieder geval Snipa, word eentje om te kopen. en nu kan ik in ene keer nog e vraagje stellen ;D. Weet er iemand toevallig hoe de riddim van Dennis Brown's "Some like it hot" noemt. de fire a dept had da al gevraagd in verband met tconcert van tony rebel, queen ifrica had daar ook nen tune op. maar toen wist hij het, maar heeft hij niet vermeld hoe dat de riddim heette . Dus bij deze zou ik dat graag willen te weten komen. Want dienen tune van den Dennis is echt een feel good tuneke voor mij, dus zou willen weten wie er daar nog op heeft.
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 4, 2007 12:55:13 GMT 1
Weet er iemand toevallig hoe de riddim van Dennis Brown's "Some like it hot" noemt. de fire a dept had da al gevraagd in verband met tconcert van tony rebel, queen ifrica had daar ook nen tune op. maar toen wist hij het, maar heeft hij niet vermeld hoe dat de riddim heette . Dus bij deze zou ik dat graag willen te weten komen. Want dienen tune van den Dennis is echt een feel good tuneke voor mij, dus zou willen weten wie er daar nog op heeft. Die heet gewoon 'some like it hot' er is ne zalige combo op van Assassin & Freddie McGregor Er zijn er nog wel enkele op als'k mij ni vergis oa. Morgan Heritage
|
|
|
Post by Junior on Jan 4, 2007 12:57:41 GMT 1
Merci Mighty
|
|
|
Post by Fireman on Jan 4, 2007 13:02:38 GMT 1
Net gecheckt op www.riddimbase.netDe riddim heet daar ook gewoon "some like it hot" Den dennis is den original tune, de rest is van et jaar 2004 op penthouse label. Met oa tunes van Queen Ifrica (x2), Morgan Heritage, Freddie McGreggor, Tony Rebel, combination tune Freddie McGreggor-Assassin,... Edit: De mighty was me voor
|
|
|
Post by fire-a-dept on Jan 4, 2007 13:18:56 GMT 1
Ok, nua dat allemaal opgelost en uitgeklaard is: wie helpt me aan "the dub factor" van black uhuru op vinyl ;D
|
|
|
Post by King David on Jan 4, 2007 13:31:29 GMT 1
Last war staat trouwens op het Beres Hammond album The Ultimate Collection een echte aanrader voor alle Beres fans hit na hit na hit
|
|