|
Post by oli on Jan 4, 2007 14:24:32 GMT 1
Zie hier: het topic voor iedereen die op zoek is naar iets dat blijkbaar heel moeilijk te vinden is (7", LP, CD, DVD, ...) en in een laatste wanhoopspoging hier op dit forum terechtkomt ;D En ja, ik beken, ik zou dit topic nooit aanmaken moest ik zelf niet hopeloos op zoek zijn naar iets. Ik ben zelfs op zoek naar TWEE albums: 1) Ik ben al effe op zoek naar de albums van Black Roots (voor meer info over deze redelijk fantastische groep => KLIK). En in het bijzonder ben ik op zoek naar een album met live opnames van één van hun John Peel sessies. Wat ik wel al heb van deze groep is een soort van compilatie album, uitgegeven bij Makasound. Een echte aanrader trouwens. Fans van Misty In Roots, The Twinkle Brothers, ... kunnen dit album 'blind' aankopen (of eerst HIER naar een nummerke luisteren). 2) Eender welk album (/ 7") van Zap Pow (Den J heeft er de vrijdag in den Izzy Maze ook nog een zalig nummer van gedraaid, met Beres in ne raggamuffin style, maar ik ben den titel al vergeten). -one- Ik heb hier een single van Black Roots: The Front Line/Chanting for freedom op BBC records ('84) Van de tv-serie op de bbc (lang geleden, britse humor,maar dan met rastas) emme?
|
|
|
Post by Visionz on Jan 4, 2007 14:35:36 GMT 1
Als ge die zelf niet meer nodig hebt, zou ik daar heel tevreden mee zijn Dat eerste nummer staat ook op de CD die ik heb, maar dat 2de nummer heb ik nog nooit gehoord.
|
|
|
Post by oli on Jan 4, 2007 15:46:47 GMT 1
Ik bedoelde een opname ik heb ook nog een k7 liggen.ik zal dat allemaal eens meebrengen bij izzy bv
|
|
|
Post by Visionz on Jan 4, 2007 15:49:50 GMT 1
Ik bedoelde een opname ik heb ook nog een k7 liggen.ik zal dat allemaal eens meebrengen bij izzy bv Would be nice ! Volgende woensdag zal ik wel niet in den izzy maze geraken wegens examens. Héél misschien wel de woensdag daarna. Ben in ieder geval wel benieuwd
|
|
|
Post by whot on Jan 4, 2007 16:50:18 GMT 1
|
|
|
Post by Captain Thomas on Jan 4, 2007 17:09:56 GMT 1
Ik ben op zoek naar sound effects
Alles is welkom: van lasers tot vocals van artiesten.
BLESS
|
|
|
Post by Youthman on Jan 4, 2007 17:24:29 GMT 1
Ik ben op zoek naar sound effects Alles is welkom: van lasers tot vocals van artiesten. BLESS ge moet nekee opt forum van ivory gaan zien daar staat ne link waar der meer dan 250 upgeload staan ;D
|
|
|
Post by king t on Jan 4, 2007 17:31:04 GMT 1
jupse
Ik ben al een eindje op zoek naar raggasonic album, die kom ik af en toe nog tegen maar altijd op cd.
...ook zoek ik bad boys van inner circle, ook op vinyl
misschien iemand dubbel of shop waar die te koop zijn?
thanx
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 4, 2007 17:51:06 GMT 1
jupse Ik ben al een eindje op zoek naar raggasonic album, die kom ik af en toe nog tegen maar altijd op cd. ...ook zoek ik bad boys van inner circle, ook op vinyl misschien iemand dubbel of shop waar die te koop zijn? thanx Ze hebben er verschillende he... kdenk da ge voor Lp's van raggasonic best in Frankrijk zijt (of via een Franse link gaat)... Ben gene Lp koper, dus zou je ni kunnen helpen, maar ben wel steeds blij om raggasonic liefhebbers tegen te komen
|
|
|
Post by Sifakah on Jan 4, 2007 17:57:13 GMT 1
Zowizo, Raggasonic is zalig. En 'k zou ook wa Daddy mory tunes willen kopen maar kom die zo ook nie direct tegen
|
|
|
Post by Miss Jigal on Jan 4, 2007 18:15:16 GMT 1
Ben ook al enkele jaren op zoek naar den eerste van Raggasonic op vinyl. Hopeloos! Uitverkocht in FR, hoor! Heb 'm wel 'ns op E-Bay zien staan, maar diene moest dan uit de USA (?! jawel) komen en die shippingcosts waren me der teveel aan... Spijtig! As g'em ergens ziet, lemme know!
|
|
|
Post by trex on Jan 4, 2007 18:55:03 GMT 1
Weet er iemand toevallig hoedat de riidm noemt gebruikt in de duplate van jugglin op hune site die van tippa irie int begin bekend tunetje alvast bedankt.
|
|
|
Post by king t on Jan 4, 2007 19:26:11 GMT 1
yes mr nuts en miss jigal heb al eens geprobeert via arlequin in bruxelles, maar daar zelfde verhaal , is uitverkocht Wel heb ik ma voix résone van daddy mory, wa da ook bomme van e plate is, en zeker een aanrader voor de liefhebbers van raggasonic. Nog assan de bambam in a'pen dankbaar voor die.
|
|
|
Post by DonFuego on Jan 4, 2007 19:49:58 GMT 1
jupse Ik ben al een eindje op zoek naar raggasonic album, die kom ik af en toe nog tegen maar altijd op cd. ...ook zoek ik bad boys van inner circle, ook op vinyl misschien iemand dubbel of shop waar die te koop zijn? thanx Da zal inderdaad wa moeilijk zijn om den eerste van raggaSonic op vinyl te vinden... op cd geen probleem natuurlijk. Zelfs de tweede is moeilijk te vinden... ik heb em wel maar heb em al zoveel gespeeld da't em serieus versleten is...
|
|
|
Post by DonFuego on Jan 4, 2007 19:53:35 GMT 1
Weet er iemand toevallig hoedat de riidm noemt gebruikt in de duplate van jugglin op hune site die van tippa irie int begin bekend tunetje alvast bedankt. duck dance
|
|