|
Post by Puppa Mighty on Sept 3, 2007 10:02:53 GMT 1
THREE CLASH IN ONE NIGHT, NO EARLY WARM THIS YEAR WAR. EACH EARLY CLASH WILL BE FOR ONE HOUR.
1. RODIGAN VS. NINJA MAN 2. MATTERHORN VS. BEENIE MAN
NOW THE CLASH STARTS
1. SENTINEL 2. BLACK KAT 3. MIGHTY CROWN 4. BASS ODYSSEY 5. REBEL TONE
THE FLIER SAYS RODIGAN AND NINJA MAN ARE CLASHING WITH 45's AND DUBS. MATTERHORN AND BEENIE MAN WILL BE DOING THE SAME THING .
*Gevonden op DHR, dus wederom tijd voor ne poll en wat denken jullie van de line-up dit jaar? Van mij hadden er mss nog wa nieuwere/upcomming sounds tussen mogen zitten... De 2 andere clashes weet ik niet wat we er van mogen verwachten, Ninja Man in ne clash tegen Rodigan kan wel voor hylarische momenten zorgen.
Toch een pronostiekske geven, DFD: Sentinel tegen Bass Odyssey Winner: Sentinel
|
|
|
Post by skwizzard on Sept 3, 2007 12:59:17 GMT 1
Toch een pronostiekske geven, DFD: Sentinel tegen Bass Odyssey Winner: Sentinel DFD:BO tegen MC Winner:MC
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 3, 2007 13:39:15 GMT 1
waaaaa ninja tege roddy.... en waar isda? bedoel in NY of JA want dat doet er een hoop toe
|
|
|
Post by skwizzard on Sept 3, 2007 13:59:15 GMT 1
NY
das de laatste world clash als ik het goe begrepen heb
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 3, 2007 14:03:20 GMT 1
NY das de laatste world clash als ik het goe begrepen heb Kweet't ook ni goe, volgens mij had Chin vorig jaar aangekondigd dat't de laaste keer in NY zal doorgaan de reden daarvoor...
|
|
|
Post by snipaman on Sept 3, 2007 15:34:09 GMT 1
Ik gaan voor DfD Sentinel vs. MC en MC wint uiteindelijk
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Sept 3, 2007 15:38:10 GMT 1
Kpeis dat et Mc vs. BO ga worde; Mc wint
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Nov 6, 2007 21:05:29 GMT 1
|
|
|
Post by Sifakah on Nov 6, 2007 22:10:56 GMT 1
'k kan mij weinig voorstellen bij die 1. RODIGAN VS. NINJA MAN 2. MATTERHORN VS. BEENIE MAN
ben benieuwd wa da ga geve
|
|
|
Post by sergio on Nov 7, 2007 9:00:50 GMT 1
Ik heb mijn geld op BO gezet
|
|
|
Post by skwizzard on Nov 8, 2007 9:48:15 GMT 1
|
|
|
Post by Friendly on Nov 9, 2007 13:09:45 GMT 1
mijn pronostiekske:
1ste gedeelte => RODIGAN 2e gedeelte => MATTERHORN de war zelf => SENTINEL of MIGHTY CROWN
|
|
General Z
3 star frontline soldier
I said NO
|
Post by General Z on Nov 9, 2007 15:53:15 GMT 1
Kpeis dat et Mc vs. BO ga worde; Mc wint volledig mee akkoord
|
|
|
Post by skwizzard on Nov 9, 2007 16:03:55 GMT 1
mijn pronostiekske: 1ste gedeelte => RODIGAN 2e gedeelte => MATTERHORN de war zelf => SENTINEL of MIGHTY CROWN voor mij tzelfde ma dan MC voor de war denk ni da ninja dubs heeft die aan die van rodi kunnen tippen ma da weet ik natuurlijk ni zeker omdak ninja nog nooit nen dub heb horen spelen. Beenie kan ni winnen tegen matterhorn! Al zijn ervaring als soundboy + dan nog is alle dubs die alliance met veel plezier gratis tegen hem gaat voicen... Denk wel da beenie met veel niet-reggae gaat afkomen ma of new york da gaat goe vinden is weer iets anders. En daarna MC tegen BO in dfd, MC tek it! (tenzij da squingy mee is, dan wordt het nog fameus spannend denk ik) Ma da zijn natuurlijk allemaal speculaties. As we know, anything is possible in soundclash.
|
|
|
Post by Carlos on Nov 9, 2007 23:44:30 GMT 1
Black Kat - BO of BO - Mighty Crown mo ke toch Black Kat gestemd. Jis ier precies nie graag gezien eh de Kat
|
|