|
Post by amoz on Oct 21, 2007 18:06:42 GMT 1
Sentinel heeft ook geklaagd over ne zogezegde playback van Scorpio, maar die bracht dat in combination met Vegas (weet niet meer wie den eerste artiest was) en dat was dus meer ne counteraction. Da was in de dub fi dub (met barrington denk ik) dus ik vind vegas erbij ni echt een meerwaarde voor de dub, voor mij dus ne fameuze (slechte) playback. Just, just, just, vergeten dat dat in de dfd was dat hij er mee afkwam...
|
|
|
Post by Kinja on Oct 21, 2007 18:09:09 GMT 1
Ik had hier al een heel verslag klaar in menne kop, maar de visionz (driva, don't stop at all) heeft da hier al perfect weergegeven. Ik vond scorpio zalig in de rondes! Maar duitsland wilt blijkbaar enkel played out jiggyjiggy spul, waardoor eigenlijk sentinel 3 rondes won, volgens het duitse publiek, met dubs die dikwijls regular en onorigineel waren (alleh, voor een wereldkampioen toch) Rodigan was raar, hij is plots mee op de jiggy trein gesprongen en dat werkte wel voor de moffen blijkbaar... Voor mij gingen zeker twee rondes naar scorpio, de laatste naar rodi, de derde onbeslist (sentinel pakte toen ook wel uit met een andere stijl die me veel meer lag). Voor duitsland gingen de rondes naar sentinel (die volgens mij echt wel beter kunnen). Hun twice my age was idd wicked! Habibi waar zatte? Dub fi dub: kort gezegd: Rodi geeft lappen!! Het had anders geweest als er ne sound uitviel, want ik denk zelfs dat het dan dfd tssn sentinel en scorpio had geweest (oa door die playback van rodi enzo) De scorpio tune waar visionz het over heeft: 'do you think battyman schould get a descent funeral? no, no,no!!' Ieder zijn mening zeker. Vreemde clash, zeer vreemde massive. rodi al bij al verdiende winnaar na de dub fi dub, scorpio had de rondes voor mij, maar fuckte het wat op in dub fi dub. (die drie barringtons oa) Ras Shiloh is a brand new artist! Duitsland geeft NADA reactie op 3 tarrus riley dubs op rij, idem voor pressure, collie buddz (blind to you), etc. Vond ik bizar... Ben nog wazig, msschn schieten er nog dingen te binnen... Bless up Mr Herbe en Strange Fruit voor de delegatie te verzwaren.
|
|
Mr Herbe
new memba
Sound For The Future
|
Post by Mr Herbe on Oct 22, 2007 14:28:36 GMT 1
kga ook is vlug mijn menig zegge Tis tijd da Rodi me pensioen gaat... toch voor te clashe. stond er helemaal onvoorberijd en altij dezelfde tune, buiten zijn eerste ronde die riley's en pressure... Scorpio was wikid, behalve da ge zijn speeches ni goe verstond, maar die man heeft nogal charisma toch denk ik da hij de nieuwe clashes ni gaat halen met zijn foundation tunes... Voor mij is Sentinal de winnaar van de avond, hebben er hun werk van gemaakt, goeie speeches, goeie tunes, miss veel giggy giggy maar dat is hoe clashes ineensteken tegenwoordig... vind het belachelijk dat sounds alleen met hun dub fi dub kunnen winnen, logish dat het dan voor Rodi of Scorpio was... hopelijk is de line up van de clash volgend jaar beter, dit jaar 3 grote namen maar ni echt een mooie clash gezien... De 3 mystic breezers dak gezien heb, de Liege crew & the lille posse bless
|
|
|
Post by Kinja on Oct 22, 2007 17:12:09 GMT 1
De 3 mystic breezers dak gezien heb, het waren er maar 2, de visionz is ne freedom fighter Voor de rest hebt ge wel een punt: Sentinel heeft er zeker en vast het meeste werk in gestoken en Elmer zijn speeches waren steengoed. Maar blijkbaar zijn de smaken zowat 50/50 verdeeld. Het was erg sticky... Ik ben persoonlijk niet voor al te veel jiggy jiggy.Da mag er zeker bij zijn maar ik vond het teveel, ze hadden zeker en vast het meeste originaliteit, maar toch ook veel 'regular' (maar wat is regular natuurlijk, ik verwacht gewoon meer van een worldchamp) En wat de line up betreft... Ze passen eigenlijk niet echt bij mekaar om te clashen, vandaar de onduidelijke winnaar. En moest er dfd sentinel - scorpio geweest zijn had sentinel wél gewonnen denk ik, want scorpio heeft een zeer vreemde dfd gedraaid.
|
|
Mr Herbe
new memba
Sound For The Future
|
Post by Mr Herbe on Oct 22, 2007 17:29:37 GMT 1
De 3 mystic breezers dak gezien heb, het waren er maar 2, de visionz is ne freedom fighter sorry Visionz, besef het nu pas good posting...
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Oct 22, 2007 17:46:44 GMT 1
sorry Visionz, besef het nu pas Of beter, sorry Breezers
|
|
|
Post by houstony3k on Oct 23, 2007 0:55:51 GMT 1
kga Voor mij is Sentinal de winnaar van de avond, hebben er hun werk van gemaakt, goeie speeches, goeie tunes, miss veel giggy giggy maar dat is hoe clashes ineensteken tegenwoordig... I agree with mr. Herbe.....and i liked the pizza they sold there Anybody still saw Shaggy perform at the end....?
|
|
|
Post by Visionz on Oct 23, 2007 11:00:34 GMT 1
sorry Visionz, besef het nu pas Of beter, sorry Breezers En gij durft dat te zeggen terwijl ik hier nog een exemplaar van de Riddim Clash 2006 DVD voor u heb liggen? ;D
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Oct 23, 2007 11:02:01 GMT 1
Of beter, sorry Breezers En gij durft dat te zeggen terwijl ik hier nog een exemplaar van de Riddim Clash 2006 DVD voor u heb liggen? ;D Miljaar das waar ook ;D
|
|
|
Post by skwizzard on Oct 23, 2007 15:47:09 GMT 1
kga Voor mij is Sentinal de winnaar van de avond, hebben er hun werk van gemaakt, goeie speeches, goeie tunes, miss veel giggy giggy maar dat is hoe clashes ineensteken tegenwoordig... I agree with mr. Herbe.....and i liked the pizza they sold there Anybody still saw Shaggy perform at the end....? Nope, de geluidspanne en de vote hadden nogal een casserend efect waardoor we direct naar thotel zijn gegaan. Kgeloofde eerst wel ni dat hij het was, zijn stem klonk nogal ewa ruig, ma bij de vote was het ineens duidelijker
|
|
|
Post by Visionz on Oct 23, 2007 16:56:15 GMT 1
Hier van 't zelfde... Het was al redelijk laat toen de winnaar eindelijk bekend werd gemaakt (half zes denk ik) en toen moesten we nog een dikke twee uur naar huis rijden.
|
|
|
Post by snipaman on Oct 23, 2007 17:44:21 GMT 1
Volgend jaar zouden ze moeten kiezen tussen ne foundation clash met bv: downbeat, scorpio,.... of ne echte europeese topsound clash (sounds zoals sentinel, supersonic, gramina, .......) maar dees was precies vis noch vlees.
En dfd is inderdaad met 2 sounds en ni met 3, die ultimate showdown op het einde is plezant met 2 sounds, een beetje zoals op een boksmatch.
|
|
Mr Herbe
new memba
Sound For The Future
|
Post by Mr Herbe on Oct 24, 2007 19:44:03 GMT 1
I agree with mr. Herbe.....and i liked the pizza they sold there Anybody still saw Shaggy perform at the end....? Yeah I saw it, TERRIBLE... started his tunes and after a few words, pull up and next one... boombastic, a tune on VIP riddim, think rub a dub but not shure and church heathen... then started hey sexy lady in combo with ravon and ones ravon's part was done, they we're gone of stage....
|
|
|
Post by Visionz on Oct 25, 2007 15:28:49 GMT 1
Foto's van de Riddimclash 2007 van op reggaephotos.de: www.reggaephotos.de/riddimclash10202007.html Julian Zal de mijn ook nog eens online smijten als ik tijd heb... edit: Voor de mensen die er trouwens nog aan zouden twijfelen dat Jack Scorpio ne reus is (let vooral op het hand van Elmar dat volledig verdwijnt in dat van Jack Scorpio): ;D
|
|
|
Post by king johnny on Oct 26, 2007 8:45:29 GMT 1
amai, ne giant van jewelste idd
|
|