|
Post by sergio on Oct 26, 2007 10:45:27 GMT 1
big man a big man,bwoy is a bwoy
|
|
|
Post by nesta on Nov 3, 2007 9:43:36 GMT 1
Tis al een effe geleden dat die clash was maar anysoit Ik was met de bedoeling naar D'dorf vertrokken voor ne keer een dikke foundation clash te zien. Mijn verwachtingen waren blijkbaar iets te hoog wat die hele clash betreft Ksnap ni dat iedereen op Sentinel zit te vitten Sentinel heeft alle 4 rondes naar huisgebracht...meer kan ik daar ni aan toevoegen ..dat de duitse massive meer voor die jiggyjiggy was ligt waarschijnlijk daar aan dat de massive nogal al JONG was en geen/weinig verstand van Foundation had Voor Rodi wordt het eens tijd dat ie wat gaat investeren in zijn dubcase want meer als de helft van wat ie draaide was vorig jaar ook al op de zelfde clash te horen ...Maar hij weet wel hoe hij het volk aan zijn zijde kan trekken met een simpele DUB ... Daarbij beschouwen de duitser Rodi als ne Held ...die kan nie veel verkeerd doen als die in duitsland moet opleggen Black Jack Scorpio meer heb daar echt ni op te zeggen en ik heb daar zo naar uitgekeken naar Black Scorpio...ik heb ni veel speciaals gehoord uit zijn box eigelijk Nix speciaals Hij is een legende ...in zijn Studio Ik vond de clash rulez maar nix: als ge 4 rondes wint en dan bij dfb plaatz moet maken omdat een ander een betere dub heeft 15minuten zonder music op ne clash was ook wel iets bizar vond ik maar Shaggy & Rayvon hebben da toch goed gemaakt
|
|
|
Post by Visionz on Jan 16, 2008 13:28:58 GMT 1
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 16, 2008 14:19:21 GMT 1
Ge zou'm op de site ook kunnen bestellen voor 15euro maar als ge die link aan klikt komde op de U-club ticketservice, strange... check: www.riddimclash.de
|
|
|
Post by skwizzard on Jan 16, 2008 15:31:34 GMT 1
Ich bin den AGB einverstanden
Dat aanvinken en op "weiter" klikken.
|
|
|
Post by snipaman on Jan 16, 2008 15:44:54 GMT 1
Iemand heeft die gekocht tijdens de Universal clash in U-club. Wie was da en wanneer mag ik hem lenen??
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 16, 2008 15:50:07 GMT 1
Ich bin den AGB einverstanden Dat aanvinken en op "weiter" klikken. Vielen dank!
|
|
|
Post by J on Jan 16, 2008 19:22:28 GMT 1
ik heb der ene gekocht in de u club dus als ge braaf zijt moogde em wel eens lenen...
|
|
|
Post by Visionz on Jan 16, 2008 20:58:18 GMT 1
ik heb der ene gekocht in de u club dus als ge braaf zijt moogde em wel eens lenen... Ruilen tegen een kopieke van de Riddim Clash 2006 DVD? ;D
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 16, 2008 23:02:21 GMT 1
ik heb der ene gekocht in de u club dus als ge braaf zijt moogde em wel eens lenen... Ruilen tegen een kopieke van de Riddim Clash 2006 DVD? ;D Miljaar Visionz nu zijde mij voor ;D
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 17, 2008 9:23:41 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Jan 17, 2008 10:35:26 GMT 1
Ruilen tegen een kopieke van de Riddim Clash 2006 DVD? ;D Miljaar Visionz nu zijde mij voor ;D T leven is aan de rappen hé!
|
|
|
Post by skwizzard on Jan 17, 2008 18:12:41 GMT 1
Ze hebben er wel nogal zwaar zitten in knippen percies! Spijtig, khad het graag gans gehoord
|
|