|
Post by DonFuego on Jan 24, 2007 9:43:02 GMT 1
héhé... Civalizee will take di cup !
|
|
|
Post by defackson on Jan 24, 2007 12:24:50 GMT 1
Jacob heeft een diepe dubbox, zeker voor een Europese sound. Ik heb ze een tijdje geleden in Leuven gezien en dat was wel indrukwekkend. Ze hebben echt wel wat in hun mars en krijgen veel ratings. Het gaat er stuiven in Ieper. F
|
|
fragga
3 star frontline soldier
|
Post by fragga on Jan 24, 2007 12:31:33 GMT 1
civalizee tek it! BELIEVE ME!!!!!!
|
|
|
Post by Kinja on Jan 24, 2007 18:07:27 GMT 1
Waren dat die mannen die toen na sista nancy hebben gespeeld?
Zoja, nice dubs indeed... ze zullen wel een diepe box hebben, maar civalizee hunnen box is ook wel méga diep... dus onderschatting hoeft er dan van beide kanten niet te zijn.
Sticky indeed, maar kgeef the Royals toch het voordeel van de twijfel.
|
|
|
Post by Rubinho on Jan 25, 2007 0:07:17 GMT 1
Waren dat die mannen die toen na sista nancy hebben gespeeld? Nee, dat was Legal Shot sound van Matti Dread die daar begin november de backing deed. Guiding Star is van rond Parijs en hebben wij op 1 december j.l. uitgenodigd in de Rumba in Leuven: www.skylarkin.be/index.php?page=6&action1=detail&id1=152Ze hebben daar inderdaad een zeer impressionante set dubplates gedraaid (strickly, veel originele cuts en een pak combo's), maar het mc werk van Jacob naar het publiek toe was wel minder. Ik denk dat beide sounds aan elkaar gewaagd zullen zijn qua dubs, maar dat Civalizee op mc vlak een streepje voor heeft. De clash gaat door in België. Ondanks dat het bij de grens is, zal dat toch ook wel weer een rol spelen. Ik hoop vooral op een goeie, faire battle met wikkid dubs, een eerlijke crowd en een terechte winnaar!! Sticky dus!
|
|
|
Post by kid on Jan 25, 2007 12:48:45 GMT 1
Gwaan jacob gwaan. Gunshot dem fi get.
|
|
|
Post by Roen on Jan 25, 2007 16:36:19 GMT 1
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 25, 2007 16:52:37 GMT 1
|
|
|
Post by Kinja on Jan 25, 2007 20:18:47 GMT 1
Waren dat die mannen die toen na sista nancy hebben gespeeld? Nee, dat was Legal Shot sound van Matti Dread die daar begin november de backing deed. Guiding Star is van rond Parijs en hebben wij op 1 december j.l. Just, die had ik in petrol ook al aan het werk gezien (legal shot) Ergens in mijn geheugen zit er toch iets dat ik guiding star al gezien heb ... maar waar..? (ni in rumba)
|
|
|
Post by original nuttah on Jan 25, 2007 22:58:24 GMT 1
leider?
|
|
|
Post by sergio on Jan 26, 2007 14:55:49 GMT 1
Een duo-ticket,Enschede-Ieper moet inderdaad aan vermindering kunnen he.
|
|
|
Post by amoz on Jan 26, 2007 15:12:51 GMT 1
|
|
|
Post by johnny lexman on Jan 27, 2007 13:50:36 GMT 1
Het zal zeker een spannende strijd worden: beide sounds hebben een stevige dubbox. Dubs zijn echter niet het enige belangrijke onderdeel van een clash en ik denk dat civalizee sterker uit de hoek zal komen op het vlak van originaliteit en entertainment.
|
|
|
Post by MPTI on Jan 27, 2007 23:57:31 GMT 1
we zullen is zien of guidingstar zijn huiswerk maakt hé want clashen tegen civalizee is niet clashen tegen eender welke sound ;D originaliteit en timing zijn hun sterke + punten maar civalizee is natuurlijk, zoals elke sound vind ik, niet onverslaanbaar. maar ik zeg het, dan zal guidingstar nog wel wa werk hebben en veel eikes met spek eten elke morgend. ik er in ieder geval onbevooroordeeld naartoe met de hoop natuurlijk Antwerpen nog eens op de wereldkaart te zetten (alee die van europa vooral)
gaat daar ook een jury zijn? voor de bias wat tegen te werken?
|
|
|
Post by zoubi on Feb 3, 2007 20:06:41 GMT 1
Guiding star ago take it straight to Paris memba me tell unno
|
|