|
Post by Youthman on Jan 23, 2007 14:02:37 GMT 1
bon kik hem hier opt werk iets gevond-der is hier toch weer geen zak te doen-ma ik kan het du sni tchecke of da het nog gaat... www.megaupload.com/fr/?d=07LA3Q2Btis te hopen..ma tis wel weer megauploadshit
|
|
|
Post by snipaman on Jan 23, 2007 14:18:36 GMT 1
Ik heb thuis den audio op pc staan, k'zal die straks uploaden.
Bless
|
|
|
Post by Youthman on Jan 23, 2007 14:21:41 GMT 1
Ik heb thuis den audio op pc staan en countaractions cutte!!!
|
|
|
Post by Ali B on Jan 23, 2007 15:46:01 GMT 1
Nice one, organizers This will get very sticky I think. Jacob van Guiding Star al enkele keren bezig gezien in Djoloff in Lille en één keer in de Rumba met op het einde een legendarische Dub fi dub van een uur of 2. Ze zijn echt niet te onderschatten en ik denk dat Guiding Star zal winnen. Nu aan Civalizee om het tegendeel te bewijzen.
|
|
|
Post by skwizzard on Jan 23, 2007 16:41:56 GMT 1
No disrespect tot de royal sound ma ik peis dat GS dees ga pakken, mijn belgenhart hoopt natuurlijk van ni!
|
|
|
Post by split on Jan 23, 2007 16:59:54 GMT 1
EI kom é Civalizee! Ge kun mo zien daj ze afkuist e!!
|
|
|
Post by Sound fi dead on Jan 23, 2007 18:19:12 GMT 1
guiding star a di real badman sound from paris, some sound affi dead !!!! big up jacob
|
|
|
Post by Friendly on Jan 23, 2007 18:40:11 GMT 1
en ik denk dat Guiding Star zal winnen. awel ik denk het dus niet ;D gwaan Royal rulers
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 23, 2007 18:47:00 GMT 1
Tja, en ik kan niet oordelen ;D Ik heb GS bij mijn weten nog niet zien spelen, dus oordelen zal er nog niet inzitten. Ik weet wel dat Civalizee twee top-mc's heeft èn ferme dubprestaties èn ze stellen me zelden tot nooit teleur .. dus de selectie zit voor mij sowieso 'snor' . En ik ben ervan overtuigd dat Civalizee nog knap uit de hoek gaat/kan komen die avond. Ik hoop alleen dat ik kan komen (vreselijke periode met stage, stageopdrachten, thesis, examens ..).. we'll see! Alleszins veel succes aan onze Belgische vertegenwoordigers!
|
|
|
Post by SPLIFF on Jan 23, 2007 18:58:15 GMT 1
Civalizee, Gaat ervoooor!!!
En het is langs onze kant, de westkant (Ieper) enal!!!
The West is prepared to support The Royal Sound!! BULLET!! BULLET!!!
|
|
|
Post by Roen on Jan 23, 2007 19:03:19 GMT 1
Ik vond den MC hard sucken in de rumba dus daar heeft civalizee voor mij al een puntje voor En qua originaliteit ook denk ik. Ma voor de rest knalt guiding star wel hard en hebbe ze al menig clashke gedaan natuurlijk T zal wel ne spannende worde
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 23, 2007 19:36:20 GMT 1
1 ding staat vast, bij Civalizee zullen ze hun spatlappen nog stevig moeten laten groeien!
|
|
|
Post by Fireman on Jan 23, 2007 19:40:14 GMT 1
Ik denk dat dees one wel eens very sticky zou kunnen worden, vandaar ook mijn antwoord in de poll.. De beste sound krijgt mijn stem! Maar voor de mensen die Guiding Star niet kennen, watch it!! Oordeel niet voor ge ze eens gehoord hebt! Wees maar gerust dat Jacob en co Civalizee kennen, en bijgevolg minstens denken dat ze een behoorlijke kans maken. Anders zouden ze niet clashen in the first place! Omgekeerd geldt dit natuurlijk ook ;D Ze zijn dus zeker niet te onderschatten!! Die mannen hebben, zoals veel Franse sounds trouwens, nen diepen box! Trust me on this ya one (wan tis spijtig genoeg mijne kop die mee op die foto ierboven staat..) En eindelijk eens in the West, nu zal iedereen ook eens weten hoe ver wij altijd moeten, e Feutgen Ik wens beide sounds et allerbeste, en dat de meest originele mag winnen!!
|
|
|
Post by sergio on Jan 23, 2007 21:04:08 GMT 1
In april 2004 heeft Guiding Star in Marseille gewonnen van Subionic en I-Shens
|
|
|
Post by original nuttah on Jan 24, 2007 0:20:10 GMT 1
Guiding star is zeker nie te onderschatten, t zijn dubfixers (lees customs met de kilo) met nen helen diepen box. Moest Jacob zelf de mic doen zou het voor CF al heel wat makkelijker zijn want zijn Engels just no mek it...., maar er zal tot bloedens toe gestreden moeten worden om deze te winnen! Anyway, veel geluk aan Civalizee, deze clash winnen zou een mooie carrièrezet zijn! See you in Ieper!
|
|