shanti
3 star frontline soldier
|
Post by shanti on Mar 26, 2007 23:22:01 GMT 1
Mista Amoz Zoals ge al weet, sory voor de concurentie! Khoop da die bus alsnog volgeraakt en ge uit de koste geraakt! Moest ik geen andere verplichtingen hebben die avond, ge weet wel... dan was ik er zeker bij! Have a nice war inna di dance! Bless
|
|
|
Post by amoz on Mar 27, 2007 9:36:21 GMT 1
Hehe, no probs Shantiman, ik zou ook niet willen dat de King Kong voor een lege zaal moet staan . Het is en blijft super dat ge die naar hier haalt! En wij rijden sowieso, minder volk op de bus betekent meer plaats om te knorren op de terugweg... Blesskes
|
|
|
Post by Youthman on Mar 27, 2007 9:46:52 GMT 1
Hehe, no probs Shantiman, ik zou ook niet willen dat de King Kong voor een lege zaal moet staan . Het is en blijft super dat ge die naar hier haalt! En wij rijden sowieso, minder volk op de bus betekent meer plaats om te knorren op de terugweg... Blesskes doffis,u kunne afkappe....de max...ik moet echt uitrusten tgn zaterdagavond....
|
|
|
Post by amoz on Mar 27, 2007 17:07:28 GMT 1
FINAL UPDATE Iedereen in deze lijst heeft een plaats op de bus en de clash (nog niet iedereen heeft betaald). Benji, Bicky, Booty, Charlie, Didier, FarHigh, Flex, Friendly (+de 2 andere Skanking Rebels!), General Bob, Habibi, I&I, J, Jah Steve, Jess, J-roc, King David, Kuzi, Marneff (van High Grade, hij heeft 2 plaatsen betaald), MPTI, Papa lekker, Rascal (6 plaatsen in totaal voor Ivory), Rizzla, Sergio, Snipaman, Sofie Bong, Youthman De bus zit op zich niet vol maar de clash wel, ik moest het exact aantal clash-Belgen doorgeven aan de Sultan en kan nu dus geen extra tickets meer bijbestellen. Eeecht niet, heb al zwaar moeten poken om voor de Sjarel er nog eentje los te krijgen, en tis nu niet dat die veel plaats inpakt. Dus het komt er op neer dat de bus ook vol zit, tenzij ge gewoon om te shoppen meewilt. We rijden uit noodzaak met een grote bus (50/54 man), maar ik heb wat onderhandeld met de Peter en hij heeft nog 50 euro van zijn prijs gedaan. Zijt dus extra vriendelijk tegen die mens, want hij zat een beetje op zijn tandvlees precies (en hij heeft al geen gaaf gebitje). Soit, dit betekent dat we met een extra 2,5 euro p.p. uit de kosten zullen geraken, maar dat is een vrijwillige bijdrage, geen verplichting. Voor de rest betekent een grote bus: wc en cd. Hoera! We vertrekken nu vrijdag om 19 uur aan Berchem station (op de brug over de Post). Bel mij als ge er niet of niet op tijd geraakt: 0497 81 44 71. IF IT'S A WAR UNNO WANT...
|
|
|
Post by King David on Mar 27, 2007 17:39:41 GMT 1
|
|
|
Post by J on Mar 27, 2007 17:55:09 GMT 1
marneff van high grade? ofwel gaat het om nen andere marnev ofwel hebben wij secrect members waar ik niks van weet
|
|
|
Post by amoz on Mar 27, 2007 18:05:58 GMT 1
marneff van high grade? ofwel gaat het om nen andere marnev ofwel hebben wij secrect members waar ik niks van weet idd, het is een Far West aanhangsel, het heeft geen haar en het zit op de bus!
|
|