|
Post by Sultan on Feb 5, 2007 19:15:11 GMT 1
clash is sold out!!!!
- ppl who emailed me and did get a response(confirmation) got their tickets!!!!
- tickets have to be picked up before 22.30 on d night of d clash....after 22.30 tickets are going for sale!!!!!
- everyone who get d confirmation gets another email (reminder) 2 weeks before the clash
- if yuh reserved a ticket and yuh got d confirmation BUT YUH CANT GO....please let me know asap so i can make someone else happy!!!!
see yuh all on 30th of March 2007...inshallah
|
|
|
Post by King David on Feb 9, 2007 10:52:45 GMT 1
Clash uitverkocht dus ge kunt enkel nog gaan als ge met de bus ga
Let the games begin
|
|
Didier
3 star frontline soldier
|
Post by Didier on Feb 11, 2007 16:03:08 GMT 1
just betaald se' maak maar plaats voor den oudste(stoutste)op de bus lol
|
|
|
Post by amoz on Feb 13, 2007 17:24:28 GMT 1
Clash uitverkocht dus ge kunt enkel nog gaan als ge met de bus ga. Inderdizzle! Ik heb genoeg tickets voor een volle bus, maar daar stopt het. Iedereen die via mail een betalingsbevestiging van mij krijgt, is zeker van een plaats op de bus en de clash. En zoals de koningssmiegel nog kwam te zeggen, Supersonic heeft vorige week nog verloren dus die gaan extra strak moeten staan. Wie klaar is voor oorlog zeg oorlog.
|
|
|
Post by King David on Feb 13, 2007 18:55:48 GMT 1
bakje oooooooorrrrrrrlllllooooooooooogggggg
|
|
|
Post by Friendly on Feb 13, 2007 19:43:54 GMT 1
WAR
|
|
|
Post by Sifakah on Feb 13, 2007 20:08:02 GMT 1
Bomboclaat, hehe
|
|
|
Post by amoz on Mar 7, 2007 18:46:28 GMT 1
Ik heb de vraag een paar keer gekregen de voorbije dagen, nu het feestje van vijf jaar Heartbeat verzet is enzo: ER IS NOG PLAATS OP DE CLASHBUS! (nog ne zetel of tien)
|
|
|
Post by amoz on Mar 14, 2007 17:59:53 GMT 1
Degenen die gezegd hebben dat ze wel mee willen maar verder niks meer hebben laten weten (original nuttah, challit, youthman, ...): contact me please! Thanks.
|
|
|
Post by Youthman on Mar 14, 2007 18:11:01 GMT 1
Degenen die gezegd hebben dat ze wel mee willen maar verder niks meer hebben laten weten (original nuttah, challit, youthman, ...): contact me please! Thanks. ja kzen direct gaan betalen...dus da van mij is in orde!!
|
|
|
Post by King David on Mar 21, 2007 16:04:14 GMT 1
|
|
|
Post by Youthman on Mar 21, 2007 16:18:11 GMT 1
ik denk dak sie heb ligge en alles is in echo....
|
|
|
Post by King David on Mar 21, 2007 16:22:18 GMT 1
Ik had den audio al maar denk niet van clashesrus en die is criss and clean als deze audio niet goed is kan ik em wel is oploaden als intresse is
|
|
|
Post by Roen on Mar 22, 2007 17:19:14 GMT 1
is den bus nu al volzet eigelijk? want der is een paar man van dundaland da ni meekan wegens onvoorziene skivakantie dus nog een paar extra spots vrij...
|
|
|
Post by amoz on Mar 22, 2007 18:14:12 GMT 1
is den bus nu al volzet eigelijk? Nope, we krijgen de bus niet vol. Het wordt nen heavy-weight clash, dus de échte soundboys gaan hier natuurlijk mee naartoe maar iedereen weet dat King Kong die avond in Mortsel staat, Supersonic de week nadien in Capital komt draaien, net als Soundquake nog eens een paar weken later op Dissonant... We zitten nu aan 35 man. Dat wil zeggen dat we niet uit de kosten geraken (zo'n bus over en weer naar Enschede laten rijden kost ongeveer 700 euro). Er zijn een paar opties om hier iets aan te doen: -Ik ben op dit moment samen met de chauffeur op zoek naar een kleiner --en dus goedkoper-- spel om ons naar ginder te brengen. Het komt er op neer dat hij een bus van een collega zal moeten lenen, want zelf heeft hij er alleen van 50 en 54 man. [Niet ideaal en niet gemakkelijk om te regelen, vrijdag 30/3 is de eerste avond van het paasverlof, plus niet elke buschauffeur heeft goesting om met een bende zotten naar Holland te rijden en daar een halve nacht te staan wachten] -Tweede optie is het verschil bijpassen uit de (redelijk lege) AntwerpMassive-kas. [Zeker niet ideaal: gaat de goesting om het risico te nemen bij een volgende bus zwaar naar beneden halen.] -Derde optie is het verschil (gedeeltelijk) laten bijpassen door de clashgangers. [Al even ver van ideaal: zou op dit moment betekenen dat ik nog eens een extra 4-5 euro per persoon moet ophalen op de bus om uit de kosten te geraken, dat is niet fair tov diegenen die er zitten voor de afgesproken prijs van 15 euro, en hypothekeert de geloofwaardigheid van en het vertrouwen in de organisatie --AMassive en ikzelve ...] We zien wel, we geraken er wel. Het einde van de wereld is nog niet in zicht! Bless PS: Mail mij ivm die annulaties, ik wil wel een extra effort doen om daar rekening mee te houden en die terug te betalen al komt dat nu wel echt heel ongelegen ...
|
|