|
Post by Roen on Mar 22, 2007 19:12:04 GMT 1
jama mijn busrit is reeds betaald en ik moet da geld zeker ni terug hebben ze gijle kunt er idd nix aandoen da wij nog is e weekske gaan boarden
|
|
|
Post by snipaman on Mar 22, 2007 19:23:33 GMT 1
|
|
|
Post by Friendly on Mar 22, 2007 20:50:12 GMT 1
Ik denk dat de mensen op de bus blij zijn dat er een bus rijd. Iedereen kan drinken (buiten de buschauffeur) en komt dus veilig thuis. Ik zen al content dat er tenminste ene zijn nek wilt uitsteken om die bus te organiseren. En als optie 1 en 2 ni gaan dan hebbe k'ik der geen probleem met om 4-5 euro extra te betalen om zelf ni te moeten rijden. Big Up Amoz for the bus organising thing big fat cosign
|
|
|
Post by King David on Mar 22, 2007 20:54:21 GMT 1
same here war we want
|
|
|
Post by amoz on Mar 22, 2007 23:53:55 GMT 1
Merci mannen, het doet mij plezier dat jullie er zo over denken, maar ik zou mij er als 'organisator' toch slecht bij voelen om van iedereen zo nen extra te eisen. Als het er op uitdraait dat we niet anders kunnen, zal het hoogstens in de vorm van een vrijwillige bijdrage zijn, ik wil niemand verplichten om dat te doen.
Thanks in alle geval, ook aan JB die al hadden laten weten dat ze daar geen probleem van maken.
Bless up!
|
|
|
Post by General on Mar 23, 2007 10:14:51 GMT 1
Ik denk dat de mensen op de bus blij zijn dat er een bus rijd. Iedereen kan drinken (buiten de buschauffeur) en komt dus veilig thuis. Ik zen al content dat er tenminste ene zijn nek wilt uitsteken om die bus te organiseren. En als optie 1 en 2 ni gaan dan hebbe k'ik der geen probleem met om 4-5 euro extra te betalen om zelf ni te moeten rijden. Big Up Amoz for the bus organising thing big fat cosign Jep, geen probleem om wa bij te betalen. Is klote als uw bus ni vol geraakt en het is ni de bedoeling om als bus-organisator geld te verliezen.
|
|
|
Post by J on Mar 24, 2007 3:01:23 GMT 1
voila same thing here!!!!!
|
|
|
Post by sergio on Mar 24, 2007 8:02:07 GMT 1
Komaan he mannen,der moet nog wa volk gevonden worden he,maakt aub nog wa reklame,en probeert iemand te overtuigen he...Zoniet moet er idd ni iemand zn broek aan scheuren,dat iedereen paar eurokes meer moet betalen,is dan ni meer als normaal he mannen,dus Amoz,no prob,pakt u boekhouding mee,dan lossen we da op...
Ready fi War !!!!!
|
|
|
Post by Bicky on Mar 25, 2007 13:45:03 GMT 1
Bus net betaald! Dus al e plaatske minder... Mr. Famozo Amozo!!!
|
|
|
Post by MPTI on Mar 25, 2007 17:07:20 GMT 1
Komaan he mannen,der moet nog wa volk gevonden worden he,maakt aub nog wa reklame,en probeert iemand te overtuigen he...Zoniet moet er idd ni iemand zn broek aan scheuren,dat iedereen paar eurokes meer moet betalen,is dan ni meer als normaal he mannen,dus Amoz,no prob,pakt u boekhouding mee,dan lossen we da op... Ready fi War !!!!! zolang dat de bus maar rijd!!!!!!!!! ik heb geen goesting om met den auto naar daar te gaan en nuchter terug te moeten vertrekken zenne leve de CLASHBUS en dat ze nog lang mag rijden big up to den Amoz
|
|
|
Post by Sultan on Mar 26, 2007 13:53:30 GMT 1
THE STRUCTURE 1ST ROUND 15 minutes per Sound 2ND ROUND 30 minutes per Sound 3RD ROUND 20 minutes per Sound 4TH ROUND 20 minutes per Sound THEN ITS THE "DUB FI DUB" ROUND WHERE EACH SOUND HAVE TO PLAY 10 TUNES. MAIN THINGS TO REMEBER THERE ARE NO RULES AT ALL SO IF A SOUND DECIDE TO PLAY A TUNE TWICE THEN THAT'S UP TO THE SOUND! THE PUBLIC IS THE ONLY JURY ON THE NIGHT!!! THERE WOULD BE NO POINT SYSTEM!!! THE HOST WOULD ASK THE PUBLIC TO INDICATE WHO THEY THINK WAS THE BIGGER SOUND AT THE END OF EVERY ROUND BUT ONLY THE DECISION OF THE PUBLIC AFTER THE DUB FI DUB ROUND COUNTS IN CROWNING THE WINNER OF THE CLASH!!!!!!!!!!!!! SOME OTHER RULEZ OF ATAK: NO HORNS NO TORCHERS WEED/HASJ IS NO PROBLEM (AS YUH ALREADY KNEW ) IN THE SAME STREET AS ATAK YUH GOT A COFFEESHOP NAME MIAMI..(SO ITS NOT ON D ADRESS DANIEL GAVE US D LINK OF) GOOD WEED AND HASJ AND BELIEVE ME I KNOW PLEASE DONT GO TO COFFEESHOP SAHARA ---BAD WEED AND THEY RIP OFF PPL, FOR EXCLUSIVE SNEAKERS AND T-SHIRTS ETC CHECK OUT MY STORE...CLOSE TO D BAHNHOFF ;D
|
|
|
Post by Youthman on Mar 26, 2007 14:19:24 GMT 1
wartime is commin' up
wazzzzzzaaaaaaahhhh
|
|
|
Post by King David on Mar 26, 2007 14:37:56 GMT 1
thats how i like it
thx for the info Fada Sultan