|
Post by Mikey Ché on Nov 4, 2006 22:25:36 GMT 1
Ik stel voor, om het wat overzichtelijk te houden, dat de reacties en dergelijke hier terechtkomen?!?
|
|
|
Post by Chica Isa on Nov 5, 2006 0:32:20 GMT 1
Wooow, live from Rotem! De stream gaat echt wel lekker! ;D Ik hoor op sommige momenten meer horns dan iets anders.. 't wordt daar heet, denk ik! Eniweij, ik ben ondertussen meer ah meezingen met de liedjes die ik hier hoor dan iets anders.. dus ik ga gewoon slapen, voordat ik naar Köln lift.. ;D aan alle clashgangers!
|
|
|
Post by Selector Waxx on Nov 5, 2006 3:34:13 GMT 1
shit, t'is nu 3u40, de clash is nog nie gedaan maar rodigan is zwaar aan't killen als je het mij vraagt. Just collie budz in een custom gehoord tegen de rest...
|
|
|
Post by Selector Waxx on Nov 5, 2006 4:21:52 GMT 1
en het is wel degelijk rodigan geworden, alhoewel lp international, en op het laatste bass odysee ook nog redelijk uithaalden.
|
|
|
Post by Visionz on Nov 5, 2006 9:21:29 GMT 1
Juist terug van Düsseldorf se.
Het was de moeite !
Sound in de zaal was zwaar maar duidelijk (behalve op de momenten dat die honderden fluitjes en hoorns van zich lieten horen ;D).
Rodigan had vanaf het begin het publiek fameus mee, terwijl ik Bass Odyssey hun eerste ronde ook heel goed vond. Maar over heel de clash gezien is wat mij betreft Rodigan zeker de verdiende winnaar! Van ska tot ragga, hij heeft het allemaal, en hij speelt het op de juiste moment.
LP International had er voor mijn part als eerste uitgelegen moest er nen eliminatieronde geweest zijn.
Anyways, very nice clash! Big Up Rodigan !
(filmpkes volgens straks)
|
|
|
Post by Visionz on Nov 5, 2006 13:02:02 GMT 1
LP INTERNATIONAL BASS ODYSSEY DAVID RODIGAN En een klein voorsmaakske van de videokes die nog komen: David Rodigan @ Riddim Clash 2006 (dub fi dub fi dub) => www.youtube.com/watch?v=FnFwKQERqeY
|
|
|
Post by sergio on Nov 5, 2006 13:19:04 GMT 1
Zalig,precies wel de moeite
|
|
|
Post by Visionz on Nov 5, 2006 13:41:15 GMT 1
|
|
|
Post by Selector Waxx on Nov 5, 2006 16:01:20 GMT 1
|
|
|
Post by snipaman on Nov 5, 2006 16:57:42 GMT 1
De clash was een boom!! Aan de late kant aangekomen dank zij onze buschauffeur aka Mr. U-turn.
Eerst nog een BK-ke gedaan en just op tijd voor den eerste dub van BO.
Rodigan was den terechte winnaar. Ronde na ronde sterk blijven spelen. LP was voor mij een beetje de flop van den avond. Begonnen goed tot hune oude mc zich kwam moeien, maar ook qua dubs had ik meer verwacht. BO was ook sterk maar had just ni dat wat da ze nodig hadden.
Big tunes van den avond: Rodi met ne Collie Budz call out. Lt. Stichie en Papa San!! Murder tune en nog een paar dat ik vergeten zijn.
Soit ne avond om ni te vergeten.
Big up Amoz fi organising it!!!
Bless
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Nov 5, 2006 16:57:45 GMT 1
Amai,
Gaat er wicked aan toe. HAd precies toch beter met het buske meegegaan.
|
|
|
Post by Visionz on Nov 5, 2006 17:08:34 GMT 1
|
|
|
Post by skwizzard on Nov 5, 2006 17:36:12 GMT 1
keep it coming vizions! twas een meer dan geslaagd avondje
|
|
|
Post by SPLIFF on Nov 5, 2006 18:14:21 GMT 1
Twas supervet!!
Rodigan idd terechte winnaar Bass Oddysee sterk mo niet sterk genoeg
LP kon mij toch ook bekoren...
BIG CLASH BIG UP ORGANIZERZ BIG UP den buschauffeur
|
|
|
Post by Roen on Nov 5, 2006 18:33:54 GMT 1
idd Rodigan Lp goeie rondes ma toch een paar foute tunes en arguments in den dub fi dub Bass odyssey dan weer veel goegemaakt me den dubfidub ma Rodigan van begin tot einde Ruler
|
|