|
Post by amoz on Nov 5, 2006 19:45:22 GMT 1
Zalig avondje! Merci aan alle busgangers, echt plezant om daar met volk van over heel Belgie aan te komen. Dusseldorf-zentrum is geen lachertje om met een dubbeldekker te doen, maar u-turn-Dirk heeft dat uiteindelijk proper gedaan.
LP heeft maar af en toe efkes kunnen 'pitsen' maar heel veel verkloot door slechte speeches en communicatie tussen de emcees. Ze zijn er daardoor zelfs in geslaagd om weggebooed te worden op ne Garnett Silk dub... auw. En wat was het plan met die tweede Delroy Wilson in de dub fi dub??
BO had stevige pieken maar ook redelijk diepe dalen, Rodigan was de enige die vrijwel constant big tunes en goeie speeches bracht (die Collie Budz - Bermuda triangle uitleg was idd sterk) en daarmee de duidelijke conqueror.
Big up Visionz voor de beelden, echt heel deftig! Karma op ofwa?! (Weet iemand of en wanneer daar een dvd van uitkomt?) Big up de Nuts en zijn zatte Duitse soulbroeder. Waar zitten die foto's?
Bless
|
|
|
Post by Visionz on Nov 5, 2006 23:11:47 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Nov 6, 2006 3:13:54 GMT 1
|
|
|
Post by skwizzard on Nov 6, 2006 9:03:16 GMT 1
bless up big man!
|
|
|
Post by Bicky on Nov 6, 2006 9:28:32 GMT 1
Clash was inderdaad wiked to raas!!! Viva de Rodigan zijn smoeletrekkerij en zen wiked movejes!!! En big up de kleinen mc van LP om keihard op zen smoel te gaan en erna al mankend te mc'en en doen alsof er niets gebeurt is! ;D Voor de rest was alles al gezegd!!! Big up famozo amozo voor de organisatie en ook nen xtra big up voor de Liège massive die er ook was en ni op de bus zat!!!
|
|
|
Post by snipaman on Nov 6, 2006 9:41:45 GMT 1
En nog nen big tune was den Carlton Livingston - Trodding to Dusseldorf!!! Big forward!!
Weinig specials op de clash, en da was wel spijtig!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Nov 6, 2006 10:11:16 GMT 1
Zalig avondje gehad! Big Up Amoz, U-turn man, organizers, sounds, paycheck,,, Vette locatie, goeie sfeer ook tussen de sounds, het geluid was perfect. Zoals de Snipa al zei wel te weinig specials 't is dan ook gene worldcup of UK cup (mss als er een Europese sound had meegedaan dat we er meer hadden gehoord...) Nog nen Big tune: combo van Buju & Ninja man, n°1>....n°1 Op naar de volgendeuh!! Ivory vs. Boom a Ranks here we come!! (voor de liefhebbers zal'k vandaag of morgen ook nog wa fotokes posten) @ Visionz, Karma nog maar is omhoog zeker
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 6, 2006 11:41:28 GMT 1
Big up de nieuwe leider, die zelfs vitamientjes voorzien had voor na de clash op de bus !! Big up den Burger King en de ene Hoeilaart-man(ben zenne naam vergeten!), die toch volhield om met 2Antwerpse BK-kenners mee te gaan en den Big King te proberen , hij was zaalig(den Big King!) ;D!! Big up de Pascal voor t bier binnen en big up de Mighty voor den betere sh*t ...en voor de rest is alles al gezegd(denk ik)!
|
|
|
Post by Visionz on Nov 6, 2006 11:47:23 GMT 1
En big up de kleinen mc van LP om keihard op zen smoel te gaan en erna al mankend te mc'en en doen alsof er niets gebeurt is! ;D Was da toen die van die boksen sprong? Ik had al den indruk dat da geen al te zachte landing was ;D En inderdaad, weinig specials. Diene van Carlton Livingston was wel zalig en kreeg ne fameuze forward. Dienen dub van Bunny Wailer 'Ram Dancehall' was anders ook wel beestig. Ik denk dat LP die speelde ergens in hun laatste ronde. Owja, en niet te vergeten: Rodigan zijnen Bitty Mclean
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Nov 6, 2006 12:51:12 GMT 1
Den deze is giere, vooral op't einde als ge den Amoz uit zijn dak zie gaan Trouwens niemand geen filmke van die laatste dub van LP? wanneer ze dien Duitser uit't publiek halen en cooltjes vragen "kiest maar nen Dennis Brown uit voor ons"
|
|
|
Post by Visionz on Nov 6, 2006 13:18:59 GMT 1
Trouwens niemand geen filmke van die laatste dub van LP? wanneer ze dien Duitser uit't publiek halen en cooltjes vragen "kiest maar nen Dennis Brown uit voor ons" nopes, wel ne foto ;D :
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 6, 2006 13:27:49 GMT 1
Wel een supermoment voor dieje gast, alle chance voor hem dat m (wss) ni teveel gedronken had ;D
|
|
|
Post by skwizzard on Nov 6, 2006 14:20:18 GMT 1
Big up den Burger King en de ene Hoeilaart-man(ben zenne naam vergeten!), die toch volhield om met 2Antwerpse BK-kenners mee te gaan en den Big King te proberen , hij was zaalig(den Big King!) ;D!! da geraakte in uw mond ofwa ?? :oKarma up fi dat
|
|
|
Post by stical on Nov 6, 2006 15:45:33 GMT 1
Zoals het hier al gezegd was het was wicked.
Uitgezonderd U-turn , "Ik weet nie waar de CD-speler zit", "Duisburg is toch Dusseldorf , niet ?", "Ik negeer elke autostrade bord","Chauffage uber alles" DIRK, Peter for President.
Bass Odyssey was wicked maar voor een diehard Bass Odyssey fan was er niet veel aan.
LP International, 2 MC's en soms idiote speechen en dat blijvend argument van "Germany it's for you we're taking the trophy , we took it last year here in Germany ". Zever, ge pakt den beker mee naar de States om te beginnen en ge zijt gene Duitse sound dus .
En Rodigan, wel altijd zijn "history" speeches maar toch wel de juiste dubs op de juiste moment.
En LP International beweren dat Rodigan een Supercat 45 speelt , "idiot thing that", dan krijgt ge een heel zaal die uwe Garnett ligt te boeen (is dat wel een werkwoord boeen ? ).
Ik vond dat de sounds soms teveel teerden om hun dead-artiest waar ze het meeste van hadden , gelijk die LP "allez gij uit publiek kiest nekeer ne Dennis Brown want we kunnen ze toch allemaal spelen".
Rodigan daartegen kwam zeer verfrissend en verrassend uit de hoek en ondanks de wicked Jimmy Cliff's van B.O heeft hij dan toch uiteindelijk mij ook kunnen overtuigen.
En dan nog, Rodigan speelt Shabba en vervolgens Supercat, ge zou voor minder uit uw dak gaan.
Last but not least, big up Amoz, ik hoop dat ge er geen bustrauma aan hebt overgehouden, thanks for the organizing, the fruit, and simply making this happen.
En nu terug voort dozen inpakken voor mijne verhuis
|
|
|
Post by King David on Nov 6, 2006 16:34:00 GMT 1
nog fotokes van op duitse site Antwaerpe reprezent
|
|