|
Post by zeppa on Jun 1, 2006 14:41:43 GMT 1
KAN IEMAND ME VERTELLEN WAT DIT PRECIES INHOUD??? Ik hoop dat dit ng een serie andere sounds zijn die zullen aanwezig zijn op het podium want met deze sounds is het reggae festival toch niet helemaal gezegend!!! ok CIVALIZEE belgians nr 1 SKYLARKIn biggest upcomming soundsystem UPHILL rootbwoys out a brussels but NSG BLING BLING SOUND R&B sound inna REGGAE GEEL STRANGE THING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Zappa on Jun 1, 2006 15:12:52 GMT 1
"CIVALIZEE belgians nr 1" Wie zegt dat? "SKYLARKIn biggest upcomming soundsystem" Wie zegt dat? "UPHILL rootbwoys out a brussels" En dan?
|
|
|
Post by zappe on Jun 1, 2006 15:14:58 GMT 1
"CIVALIZEE belgians nr 1" Wie zegt dat? "SKYLARKIn biggest upcomming soundsystem" Wie zegt dat? "UPHILL rootbwoys out a brussels" En dan? ..kdenk da zeppa da just gezegd heeft, bij het opsatrten van deze topic ;D
|
|
General Jonee a Pirate
Guest
|
Post by General Jonee a Pirate on Jun 1, 2006 15:19:28 GMT 1
ey kerel da laat blijken da je geen fuck van de belgische sounds afweet he brow' als je iets van nsg soundsystem kennen zoe je weten vanwaar ze komen dan zoe je ook moeten weten da Ballu een wicked, echt wicked REGGAE selecta is!! en da mani all styles kan chatten, die kerel rijmd op alle riddems van ier tot in tokyo.
|
|
|
Post by Selector Waxx on Jun 1, 2006 16:19:55 GMT 1
en vex is ook een meer dan behoorlijk reggaeselector btw.
|
|
Leftchest
3 star frontline soldier
Soul Youth
|
Post by Leftchest on Jun 1, 2006 18:18:11 GMT 1
haters suck
|
|
|
Post by Carlos on Jun 1, 2006 22:35:34 GMT 1
merci waxx, mo jonjon ook wih
|
|
|
Post by Selector Waxx on Jun 1, 2006 22:47:28 GMT 1
ik heb jon jon eerlijk gezegd nog nooit reggae of dancehall horen draaien. Ik dacht dat hij vooral aan de remix/rnb kant zat van NSG
|
|
|
Post by guest on Jun 2, 2006 8:30:29 GMT 1
Weet iemand wat nu die soundsystem showcase is en pirates crew kalm down é want nsg is r&b sound op geel kweet niet zu
|
|
|
Post by king johnny on Jun 2, 2006 8:39:07 GMT 1
allé mannekes, wie of wat er op geel zou moeten staan is voor iedereen anders, smaken verschillen nu eenmaal so tek it easy...
die soundsystem showcase lijkt mij niets speciaals en gewoon een aanduiding op de site om aan te kondigen dat er nog wel wat belgische sounds te verwachten zijn, maar ja, ik kan ook gewoon verkeerd zijn...
|
|
|
Post by Visionz on Jun 2, 2006 9:43:47 GMT 1
die soundsystem showcase lijkt mij niets speciaals en gewoon een aanduiding op de site om aan te kondigen dat er nog wel wat belgische sounds te verwachten zijn Dat denk ik ook ja. En voor de zageventen onder ons, er is ook nog altijd de 18inch corner (waar enkele zalige sounds/artiesten staan) waar ge terecht kunt als de sound in de dancehall u niet ligt
|
|
|
Post by Brusseleir on Jun 2, 2006 10:31:44 GMT 1
Hier wordt weer e stukse afgezaagd zenne. Altijd die commentaar... De sounds zijn geboekt en staan op de affiche en daarmee uit. Leg ulle daar nekeer bij neer. Altijd da gezaag van 'die hoort daar ni thuis en die wel...' Pfff. Fuckin badmind people.
|
|
|
Post by maaslander on Jun 2, 2006 10:41:40 GMT 1
idd. brusseleir 't gaat hier om een festival hè mannekes, daar staat altijd wel iets geprogrammeerd wa ge minder goe vindt, iedereen moet aan zijn trekken komen hè. Noemt mij is 1 festival waar iedereen alles even goed vindt. Loopt tijdens de dingen die u nie aanstaan is ne keer langs de kraampkes of zo of pakt uwe tijd om te eten.
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jun 2, 2006 10:44:12 GMT 1
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jun 2, 2006 10:47:39 GMT 1
Hier wordt weer e stukse afgezaagd zenne. Altijd die commentaar... De sounds zijn geboekt en staan op de affiche en daarmee uit. Leg ulle daar nekeer bij neer. Altijd da gezaag van 'die hoort daar ni thuis en die wel...' Pfff. Fuckin badmind people.
|
|