|
Post by Mr.Nuts on Jun 2, 2006 10:55:23 GMT 1
Ik denk ni dat er te klagen valt over de affiche van Reggae Geel dit jaar. Hier wordt weer e stukse afgezaagd zenne. Altijd die commentaar... De sounds zijn geboekt en staan op de affiche en daarmee uit. Leg ulle daar nekeer bij neer. Altijd da gezaag van 'die hoort daar ni thuis en die wel...' Pfff. Fuckin badmind people. Goe gesproken allen!! ...en laat ons er gewoon een van een Reggie van maken!!!
|
|
|
Post by Selector Waxx on Jun 2, 2006 15:11:57 GMT 1
Ik denk ni dat er te klagen valt over de affiche van Reggae Geel dit jaar. Goe gesproken allen!! ...en laat ons er gewoon een van een Reggie van maken!!! t'is da...
|
|
|
Post by General Jonee on Jun 2, 2006 16:24:25 GMT 1
ey kerel da laat blijken da je geen fuck van de belgische sounds afweet he brow' als je iets van nsg soundsystem kennen zoe je weten vanwaar ze komen dan zoe je ook moeten weten da Ballu een wicked, echt wicked REGGAE selecta is!! en da mani all styles kan chatten, die kerel rijmd op alle riddems van ier tot in tokyo. ;D hehe miscien wel wa bruut excuses. kbedoel gewoon dat nsg ook een andere kant heeft.. khad het idd beter anders gezet
|
|
manifest
3 star frontline soldier
|
Post by manifest on Jun 3, 2006 10:55:32 GMT 1
tis da, moe je ni opzejven over e gast ze dwaasheid hé,
|
|
manifest
3 star frontline soldier
|
Post by manifest on Jun 3, 2006 10:58:19 GMT 1
ze kletsen deure en deure euren an e stik enze de keure ton steken ze e mes in je rik ti niet te doen , mor daaraan verspil'n ik gin tid zinke veel te slim of is iedereen achterlik kzeggen dadde en kzegge niet'n , hé hehehe peace
|
|
|
Post by daszekerstda on Jun 3, 2006 13:25:15 GMT 1
is dieje vent ier na ont klappe me een vod in zaane mongd, of ist nen boer van de west vloanders me de geur vang koeiestrongt?
|
|
|
Post by bestside on Jun 3, 2006 14:13:01 GMT 1
Moew oes eigen forum begun est dadde?? ton keuj gidder deure doen met under eigen antwerpmassive praatjes en gaan we under nie mjè storen... winder stemmn tenminste nie ipt vlaams blok................ Manifest, overskot van geliek!! Er staan ne keer geen 5 antwerpsounds wi, ze kunnen er al nie meer tegen....
|
|
|
Post by J on Jun 3, 2006 15:02:32 GMT 1
ff volledig terzijde mr ik zie ni echt in wat de antwerpse reggae liefhebber/soundboy/... hiermee te maken heeft.. t zijn altijd anonieme posters die keet komen schoppen, op dit forum op het vorig uruhu forum... anoniem is altijd het gemakkelijkste but please people...keep it positive
nen dikken big up aan ALLE sounds die op Reggae Geel mogen spelen!!!! Breekt da daar af!!!!
Bless
|
|
|
Post by Selector Waxx on Jun 3, 2006 16:21:10 GMT 1
bestside, je bent alleszins niet de bestside van de westside, anders publiceer je niet zo'n veralgemenend commentaar, en registreer je je....
ma anyway, die passa passa zal niet veel veranderen of verbeteren hoor. Als je NSG of een antwerpse sound niet wil zien, ga dan niet kijken.
|
|
|
Post by tarantula on Jun 8, 2006 15:34:43 GMT 1
Goed gesproken selectah waxx tes gewoon zo , indien u niet moet weten van New Skate Generation sound wel ga dan net kijken !!!!!! manifest beseft jammer genoeg niet hoe GOED HIJ WEL IS !!! HIJ kan gewoon op gelyk welke riddim een vette rhyme neer zetn MANIFEST GA SOLO EN JE ZULT HET ZEKER EN VAST MAKEN !!!!!!!!! BESTSIDE IK VINDHET ZO LAAG VAN JE, NIET TE GELOVEN , EN DAN NOG VERWIJTEN UITDELEN VAN WIE OP HET VLAAMS BELANG ZOU STEMMEN WEL BESTSIDE JE BENT ZO ENORM LAAG GEVALLEN DAT JE JE WAARSCHIJNLYK WEL SCHAAMT OM JE NAAM TE VERTELLEN SUCKY SUCKY PUSSY PUSSY A BOMBOCLAAAAAAAAT BADMAN PUSSY YOU KNOW BIG UP ORGANISERS REGGAE GEEL WANT ECHT EEN VETTE AFFICHE QUA ARTIESTEN , QUA SOUND IS HET OOK WEL IN ORDE, MISS WEL WAT WEINIG , MAAR HOPELYK WORDT ER NG BIJ GEZET OP DE AFFICHE !!! BLAAAZE
|
|
|
Post by wen wen on Jun 8, 2006 16:13:30 GMT 1
live and let live.one love
|
|
|
Post by Marco on Jun 8, 2006 18:18:46 GMT 1
Ps: Als jullie toch iets posten, wilt dat zeggen dat jullie willen dat men dit leest: maak het dan ook leesbaar en schrijf het in Algemeen Nederlands voor de mensen uit niet West- of Oost-Vlaanderen.
|
|
|
Post by topshotter on Jun 8, 2006 19:45:58 GMT 1
djeez... anonieme haters, 't heeft wel iets weg van de gemiddelde vlaams blok stemmer ni???
by the way, wat is er verkeerd met wat goeie RNB? check es angie stone, d'angelo, jill scott, ... der is meer dan reggae in de wereld hé...
BIG UP NSG!!!
van de chaos days via de decadance tot in de culture club> gevarieerde selecties, van hardcore tot jiggy tot straight up classics of zenst nog eigen remixes. lang leve junder open-minded vision !!!! it's all 'bout the music...
Shotte.
|
|
|
Post by GanjaGoblin on Jun 8, 2006 20:40:49 GMT 1
idd. brusseleir 't gaat hier om een festival hè mannekes, daar staat altijd wel iets geprogrammeerd wa ge minder goe vindt, iedereen moet aan zijn trekken komen hè. Noemt mij is 1 festival waar iedereen alles even goed vindt. Loopt tijdens de dingen die u nie aanstaan is ne keer langs de kraampkes of zo of pakt uwe tijd om te eten. of smoor één, of twee, of meer dan twee
|
|
Bredda X
3 star frontline soldier
|
Post by Bredda X on Jun 9, 2006 13:05:06 GMT 1
big up the forumentertainers!!!
|
|