|
Post by deten on Sept 16, 2006 16:20:12 GMT 1
ik heb andere genomen omdak begot nie weet op wie te stemmen ma zeker nie tvlaams belang
|
|
|
Post by Friendly on Sept 17, 2006 3:38:53 GMT 1
|
|
|
Post by heartical on Sept 17, 2006 11:43:34 GMT 1
Pffff politricks...it's part of the system and the system sucks... Ik probeer er het beste van te maken dus stem ik zoals altijd op groen. Op Patje 'de Rat' Janssens no way!
|
|
|
Post by stical on Sept 17, 2006 13:15:20 GMT 1
Zoals gewoonlijk werk ik dus weeral de zondag dat we moeten gaan stemmen. Ik heb dus een attest van mijn werkgever (yup good old coca cola) dat ik niet kan gaan stemmen.
Een volmacht geven aan iemand heb ik dus nog nooit gedaan (stemmen intereseert mij ook niet maar ja stemplicht ).
Mensen zeggen mij dan altijd dat mijn stem naar de meerderheid gaat (Vlaams behang grmph) maar dit zou dus niet zijn ( principe van een blanco stem).
Klopt deze redenering ?
|
|
|
Post by amoz on Sept 17, 2006 13:50:29 GMT 1
Zoals gewoonlijk werk ik dus weeral de zondag dat we moeten gaan stemmen. Ik heb dus een attest van mijn werkgever (yup good old coca cola) dat ik niet kan gaan stemmen. Een volmacht geven aan iemand heb ik dus nog nooit gedaan (stemmen intereseert mij ook niet maar ja stemplicht ). Mensen zeggen mij dan altijd dat mijn stem naar de meerderheid gaat (Vlaams behang grmph) maar dit zou dus niet zijn ( principe van een blanco stem). Klopt deze redenering ? "Blanco stemmen en ongeldige stemmen worden niet meegeteld bij de verdeling van de zetels over de lijsten.[...] Blanco stemmen of ongeldige stemmen worden dus totaal genegeerd bij de zetelverdeling. Geen enkele lijst heeft er voordeel bij." binnenland.vlaanderen.be/verkiezingen/FAQ/blanco.htm
|
|
|
Post by movhisattva on Sept 17, 2006 18:21:35 GMT 1
Bij ons zal het kartel SPa-SPIRIT-GROEN de enige mogelijke optie zijn voor een ietwat progressieve stem...weinig keus dus... Maar mij maak je niet wijs dat er +50% in Antwerpen voor een fascist zou stemmen... niet vergeten dat er nog altijd 67% (vrij overtuigd) democratisch stemt in Antwerpen. IDD... En als dat wel zo zou zijn, tzou erg zijn, maar dan is dat zo en kunnen de laatste twijfelaars over het cordon overtuigd worden door enkele jaren fascistische tiranie in Antwerpen. Alles zal daarna wel van 0 terug heropgebouwd moeten worden. Probleem is dat VB ook ni dom is: als Flipke burgemeester wordt, weten ze dat er (hopelijk massaal) verzet zal opduiken... die smeerlappen schuiven eerst fuckin' Coveliers naar voren voor een legislatuur, om te hopen daarmee weg te komen..dan pas zal DeWinter zichzelf profileren als rechts varken... kwestie van drempelverlaging... maar ik kan u verzekeren: dien Hugo is even ziek in de kop...
|
|
|
Post by El_foent on Sept 18, 2006 13:41:18 GMT 1
Ik stem voor ... Eglantine Môller ;D El_GROEN!
|
|
|
Post by Kinja on Sept 18, 2006 18:05:56 GMT 1
Ben ne Rooie stemmer,maar geen ratten ni meer int stadhuis he. Dees heeft nog weinig me politiek te maken,maar een Rat als burgemeester en nen Duits als paus,kweet ni in wa ik nog moet geloven. Voor de rest vind ik politrix PROPHECY! Truth haffi speak! Ik woon ni int stad zelf, dus ik stem wel spa (bruis). Maar die rat aant bestuur doet ons niets goed.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 18, 2006 18:58:56 GMT 1
...de goei !! Ik geef een volmacht dees jaar
|
|
|
Post by general L on Sept 19, 2006 13:59:23 GMT 1
Westvlamingen aller strekkingen, Je hebt er ongetwijfeld al iets over gehoord: de 0110 concerten voor verdraagzaamheid, tegen racisme, extremisme en zinloos geweld. Er worden vanuit de provincie bussen in gelegd naar Gent en Antwerpen. Voor slechts € 5 kan je mee heen en terug. Voor het volledige (zeer uitgebreide) programma kan je terecht op www.0110.be Vertrek op zondag 1 oktober: vanuit Kortrijk naar Antwerpen: 12 uur, Conservatoriumplein vanuit Roeselare naar Gent: 12.45 uur, Cultuurcentrum De Spil, H.-Spilleboutdreef 1 vanuit Kortrijk naar Gent: 13.15 uur, Conservatoriumplein Voor alle verdere info & inschrijvingen: 056 24 05 51 of 056 24 05 37 (tijdens kantooruren) GREETZ and euh, Spread the word PS: Ook vanuit Ieper vertrekt een bus van de leerlingenraad van het KTA.
|
|
|
Post by amoz on Sept 19, 2006 14:29:29 GMT 1
Cool dat ge dat organiseert, General L, hoe meer volk op die concerten geraakt hoe beter, maar er is al een 0110 topic dus uw post kan mss best verhuizen.
bless
|
|
|
Post by Sultan on Sept 20, 2006 14:43:55 GMT 1
|
|
|
Post by amoz on Sept 20, 2006 14:53:42 GMT 1
Yes, de door u geliefde Uman ;D staat in Brussel en Ashanti 3000 in Charleroi, check www.0110.be ... Trouwens wij lagen al een paar maand voor op Tom Barman, met Power To The Peaceful van 24 juni in Antwerpen, als reactie vanuit de Belgische reggaescene tegen de groeiende onverdraagzaamheid en onverschilligheid in onze maatschappij.
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 20, 2006 15:09:12 GMT 1
Trouwens wij lagen al een paar maand voor op Tom Barman, met Power To The Peaceful van 24 juni in Antwerpen, als reactie vanuit de Belgische reggaescene tegen de groeiende onverdraagzaamheid en onverschilligheid in onze maatschappij. Power to the Peaceful was large indeed !
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Sept 20, 2006 18:42:23 GMT 1
Antwerpse dag van verzet tegen extreme armoede 15 oktober vanaf 13.30 zaal Permeke, De Coninckplein Antwerpen Beste u wordt vriendelijk uitgenodigd op onze Antwerpse dag van verzet tegen extreme armoede. Ik snap ni dat mensen met een inkomen, pakweg lager dan 6000 euro per maand op een rechtse partij zouden stemmen, het is alleen maar in hun nadeel! Grtz, ras "Social living Is Di Best" Feel
|
|