tony
3 star frontline soldier
|
Post by tony on Sept 2, 2006 13:29:44 GMT 1
wat ik zo apart vind ......
er doen al zo lang zulke documentaires de ronde.. en nu INEENS is het "hot" gisteren ging het er ineens over in een nederlands actualiteiten programa .. terwijl ik een jaar geleden al zo'n docu zag (via link op het internet) waar je broek van afzakt... toen dacht ik al van : waarom hoor je hier niets over op de nederlandse tell-i-vision ?? toen dacht ik: hier MOETEN ze toch weet van hebben ... ze MOGEN er vast geen aandacht aan geven van ..... somebody.
daar zat ik er dus naast want vrijdag was het dus toch op t.v.
anywayz ik geloof wel dat er op het hoogste politiek level.. dan bedoel ik nog boven Bush ... want dat is ook maar een puppet on a string ..... dinges gebeuren waar een GEZOND denkend mens niet bij kan met zijn GEZONDE verstand>>>> WORLDPOWAHSTRUGGLE...pfffff heavy hoor het goede eraan is dat het mij motiveert om me vooral te focussen extra te investeren in mezelf, mijn eigen kleine community ... familie vrienden kennissen & loved ones ... !!
in the meantime walk good & take care of youreself and eachother
More Love
Tony
p.s : 1 van de docu's die ik zag is 911 in plain sight<<aanrader
|
|
|
Post by stical on Sept 4, 2006 8:00:51 GMT 1
|
|
|
Post by toch wel on Sept 10, 2006 8:21:49 GMT 1
denk dat da toch wel gebeurd is
|
|
|
Post by amoz on Sept 14, 2006 13:19:50 GMT 1
Dit is gefilmd door mensen die vlakbij woonden, real-time reacties en commentaren. Waanzin: www.youtube.com/watch?v=wn-y4NCgncY(NB: spijtig van de vele no-brainers die op youtube al commentaar hebben gegeven)
|
|
|
Post by stical on Sept 14, 2006 16:22:45 GMT 1
|
|
|
Post by oli on Sept 14, 2006 18:08:35 GMT 1
Ik weet een ding : mijn moeder verjaart op 9/11 en that's no joke or no US complot. ..de mijne ook...dat kan geen toeval zijn,misschien toch een complot ??
|
|
|
Post by stical on Sept 17, 2006 13:24:48 GMT 1
Zojuist nog iets gelezen over een of andere documentaire die een complot van joden en 9/11 probeert te bewijzen "The Protocols of Zion" www.protocolsofzionmovie.com/
|
|
|
Post by heartical on Sept 17, 2006 22:02:33 GMT 1
|
|
|
Post by stical on Sept 18, 2006 8:10:31 GMT 1
Thanks & Praises, ben dit aan het downloaden nu.
Degene die het evt later nog eens willen, got them all on my HD.
|
|