|
Post by SPLIFF on Aug 22, 2006 17:26:08 GMT 1
Miskien heeft iemand gisteren Ter Zake gezien op canvas daar ging het over de 20.000x per dag gedownloade film 'Loose change 2'. De film draait rond de vraag: was 9/11 een terreuraanslag of een samenzwering? In het begin dacht ik ook van: jah, zo'n samenzwering uitvinden; dat is gemakkelijk geld verdienen en zo zijn er nog duizenden die op die manier mensen proberen op te lichten! TOCH Toen ik de reportage zag gisteren kon ik mijn oren en ogen niet geloven!!! Als alles wat in deze film komt waarheid is dan is alles toch wel deftig FUCKED UP!!!!! Hier heb je de link: video.google.com/videoplay?docid=7866929448192753501&hl=enHier de site van Loose Change 2: www.loosechange911.com/aub mensen, DOE DE MOEITE OM DEZE FILM (HELEMAAL!!) TE BEKIJKEN!!! Op canvas was het wel met ondertiteling maar kzou zeggen probeer u best te doen om ALLES te verstaan!! HET IS ZOT!! EN GEEF UW GEDACHT!!!
|
|
|
Post by SPLIFF on Aug 22, 2006 17:31:21 GMT 1
AH ja, en vanavond zal er ene die samenzweringstheorieën de kop indrukken.....
Vraag mij af hoe hij dat zal doen + chek het artikel in humo van vorige week!
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 22, 2006 17:48:32 GMT 1
Ja, ik heb er ook al van gehoord/gelezen, maar ik kan het toch nie geloven ... het is toch compleet ondenkbaar dat iemand zoiets bedenkt, en dat een regering dan zoiets uitvoert? Zonder dat er iemand gewetensbezwaren krijgt en iets lekt, of da saboteert ofzo ... Het lijkt wel een verhaal van een of andere slechte Hollywood actiefilm.
k moet de reportage wel nog eens bekijken, bedankt voor de link alvast.
|
|
|
Post by ikke on Aug 22, 2006 17:55:41 GMT 1
het is wel een feit, dat als een boeing in het pentagon gevlogen zou zijn, dat er veel meer schade, en vooral meer resten van de boeing zouden moeten zijn.
Van de boeing en de slachtoffers is niets weergevonden, enkel vervrongen staal, steenpuim en stof. De schade is volgens veel experts typisch voor een kruisracket met conventionele lading (dwz, een gewone bom), kerosine en de kracht van het vliegtuig zoals de boeing zouden op zijn minst de helft van het pentagon platgelegd hebben en een vuurstorm veroorzaakt hebben in de rest.
|
|
|
Post by georgke bush on Aug 22, 2006 18:50:42 GMT 1
heb reportage vannacht ook gezien & moet zeggen tis idd wel om even bij stil te staan. tgeen ze allemaal zeggen kunnen ze ook beargumenteren en ze tonen ook zaken aan die wel héél verdacht of zelfs onmogelijk zijn. vb. een vliegtuig dat 37,5m breed is vliegt int pentagon en der is enkel een gat van 5m? er is geen schade aan het gras? er zijn geen lijken en geen resten van het vliegtuig? of nog, een vliegtuig dat door de hitte van de ontploffing volledig gesublimeerd is, maar het paspoort van de piloot is wel nog intact? kwil maar zeggen, der zitten echt crazy dingen tussen die u aan het denken zullen zetten.... bless
|
|
|
Post by pasquale on Aug 22, 2006 19:50:12 GMT 1
als je naar google gaat en loose change 2 ondertiteld intikt krijg je een link naar de volledige film met nederlandse ondertitels, kan hier geen link zetten want zit hier op een mac.computer en weet niet hoe je hier moet kopie-pasten kgeloof dat er op youtube ook een film staat genaamd loose change 1, ma ni ondertiteld... en idd maffe toestanden....
|
|
|
Post by pasquale on Aug 22, 2006 19:53:58 GMT 1
als je naar google gaat en loose change 2 ondertiteld intikt krijg je een link naar de volledige film met nederlandse ondertitels, kan hier geen link zetten want zit hier op een mac.computer en weet niet hoe je hier moet kopie-pasten kgeloof dat er op youtube ook een film staat genaamd loose change 1, ma ni ondertiteld... en idd maffe toestanden....
|
|
|
Post by Visionz on Aug 22, 2006 20:16:11 GMT 1
Straffe reportage inderdaad, maar ge moogt natuurlijk ook nie alles geloven wat ze zeggen (en da geld langs 2 kanten).
Het is een feit dat:
- er onmogelijk nen Boeing 737 in het Pentagon kan gevlogen zijn;
- het verhaal van WTC7 langs geen kanten klopt en het zeer verdacht is dat zo een gebouw als enige gebouw tussen al die andere, instort door nen brand;
- ook het verhaal van vlucht 93 is zeer raar en verdacht.
MAAR in Loose Change wordt er ook nogal gemakkelijk met zogezegde experts gesmeten. Ik heb ook ergens iets gelezen over die theorie van de reportage dat de wtc gebouwen eigenlijk door bommen tot instorting gebracht zijn, en eigenlijk is dit (gezien de manier waarop ze instorten) evengoed onmogelijk.
DUS geloof niet alles wat ze in de reportage zeggen, EN geloof ook zeker niet alles wat die criminelen daar in Amerika zeggen!
|
|
|
Post by Jess on Aug 22, 2006 20:39:20 GMT 1
ik denk dat er gewoon een vliegtuig in het wtc is gevlogen , ik heb het zelf gezien op tv Ik vond de bronnen in de reportage vrij internetig. Voor geintresseerde Dan Brown schrijft toffe boeken zeker de moeite waard om eens te lezen als ontspanning , ze gaan vooral over complot theorieen ;D .
|
|
|
Post by Selector Waxx on Aug 22, 2006 20:58:57 GMT 1
Wat ik franse vliegtuigexperten hoorde beweren: (ergens op TF1 een klein jaar geleden, kweet niet meer juist welk programma)
in het wtc zijn er zo goed als zeker 2 vliegtuigen ingevlogen, alleen is het niet echt duidelijk of het de vliegtuigen zijn waarover men spreekt, maar dat zou best kunnen.
In het pentagon is zo goed als zeker een (amerikaanse) kruisraket ingeslagen ipv een vliegtuig, waar die mensen zijn die op het vliegtuig zaten is een grote vraag. Een vliegtuig zou meer schade toegebracht hebben en zeker sporen (wrakstukken) nagelaten hebben. De schade aan het pentagon is typisch voor een conventionele kruisraket volgens hen.
maar of de waarheid volledig aan het licht zal komen, is de vraag. Bush en zijn regering hebben veel te veel belangen te verdedigen die hierdoor zwaar geraakt zouden worden.
|
|
|
Post by Visionz on Aug 22, 2006 21:07:47 GMT 1
in het wtc zijn er zo goed als zeker 2 vliegtuigen ingevlogen, alleen is het niet echt duidelijk of het de vliegtuigen zijn waarover men spreekt, maar dat zou best kunnen. Dat in het WTC vliegtuigen zijn ingevlogen valt inderdaad niet te ontkennen, dat heeft zowat iedereen kunnen zien op televisie. De vraag is echter of die torens door die impact of de brand die daardoor ontstond zijn kunnen instorten. Gebouwen gelijk de WTC torens zijn echt wel gebouwd zodat ze bestand zijn tegen nen inslag van een vliegtuig ofzo. Het verhaal dat het andere vliegtuigen zouden geweest zijn (in Loose Change wordt gesugereerd dat het geen passagiersvliegtuigen waren) vind ik maar raar. Ga da maar eens vertellen aan de famillies van die slachtoffers
|
|
|
Post by Jess on Aug 22, 2006 21:49:22 GMT 1
all die mensen die in de vliegtuigen zaten en de vermeende terroristen : zitte allemaal samen op hawai in het fbi witness protection program ( elvis is daar ook gespot samen me tony soprano ) Ik vond bv die canvas / terzake reportage over de Koersk toch heel veel beter gestaafd , sorry. Die reportage van 9/11 was een aaneen gemonteerd filmpje van kranten knipsels en internet shots en dan die gast die da voorleest. Als een van jullie al die bronnen natrekt die geciteerd worden , en dan nog eens tegenover een tegenexpert legt om die na te chekken, wil ik da wel begrijpen dat jullie daar in geloven. Komaan op een gegeven moment zegt die gast dat die telefoontjes naar de familie zijn vervormd door een speciaal computer programmake om stemmen na te maken Er zijn ook mensen die beweren dat we nooit op de maan geweest zijn of die elke dag ufo's zien. Pas op ik wil niemand op de tenen trappen , want heb al eens verhitte discussie gevoerd met een vriend erover. Ben ook geen amerika beleid voorstander ofzo .... ma ik geloof wel als ge echts iets wilt zien ( dat er eventueel ni is ) da ge da zie
|
|
|
Post by Visionz on Aug 22, 2006 22:01:00 GMT 1
Ja, de beweringen over die passagiers enzo vind ik ook maar zo zo.
Maar de bewering dat er niet exact gebeurd is wat er verteld wordt, en dat een paar hoge Amerikanen er wel voor iets tussen zitten wordt meteen al een heel pak aannemelijker als ge weet dat zonder die aanslagen er nooit ne War on Terror geweest zou zijn. En als ge dan kijkt waar die War on Terror gevoerd wordt dan zoude ook kunnen zeggen dat die War on Terror eigenlijk ne War for Oil is.
Soit, da is wat ik er zowa van begin te denken, na nogal veel discussies erover gelezen te hebben. De waarheid zullen we waarschijnlijk nooit kennen.
|
|
|
Post by sistafari on Aug 23, 2006 9:43:39 GMT 1
Mja, ik weet ni goed wat ik ervan moet geloven. Volgens mij is het gewoon ni helemaal zuiver. Ik geloof niet alles wat diene gast in loose change zegt, maar volgens mij is er toch wel iets van waar. Ik heb de film 9/11 al gezien en onlangs zitten babbelen met een amerikaan en die zegt dat er nog heel wat zulke films en toestanden de ronde doen. Het is natuurlijk allemaal een beetje overdreven, maar er zijn gewoon te veel onopgeloste vragen (waarom zo'n klein gat, waar zijn de menselijke resten,...) dat ik de versie van de pers gewoon niet kan geloven
|
|
|
Post by Friendly on Aug 23, 2006 10:22:55 GMT 1
all die mensen die in de vliegtuigen zaten en de vermeende terroristen : zitte allemaal samen op hawai in het fbi witness protection program ( elvis is daar ook gespot samen me tony soprano ) ROFL ;D ;D
|
|