|
Post by vikthekid on Aug 9, 2006 9:05:59 GMT 1
hey beste mensen fort III De bosbezetting aan Fort III te Borsbeek gaat ondertussen verder, er komen steeds meer mensen bij en er is natuurlijk ook meer nood aan verschillend materiaal en ook nog aan activisten. Voor iedereen die zijn steentje wil bijdragen, er is vooral nog vraag naar: polyprop 6mm, klimtouw, slinx, klimgordels met klimmers, 8chten, droge sokken, bestek, goei weer, en helpende handen. Breng gerust een bezoekje. Momenteel komt de meerderheid van de activisten van buiten Antwerpen (Gent, Brugge, Aalst, Nederland, en over enkele dagen een bus van de saving iceland axie) het zou wel tof zijn moesten er dus wat meer locals hun gezicht laten zien. Voor meer info kan je kijken op www.boomspotting of op www.groenfront Moesten jullie dit mailtje nog verder kunnen doorsturen naar andere enthousiastelingen is dat mooi meegenomen. Hasta la NU ONTRUIMING!!!!! mensen die in de buurt wonen of daar kunnen geraken be there je hoeft geen treehugger te zijn om daar op dit moment iets te kunnen doen op dit moment is uw objectief oog al meeeeer dan genoeg!!!! speel burgerwacht voort geval dat de flikken buiten de lijntjes beginnen kleuren!, neem je fototoestel mee! you can fool some people sometimes, but you cant fool all the people all the time!
|
|
|
Post by vikthekid on Aug 9, 2006 9:11:44 GMT 1
bedankt!
|
|
|
Post by vikthekid on Aug 9, 2006 17:03:17 GMT 1
dus een deel werd al reeds ontruimd en dit deel zal hoogstwaarschijnlijk morgen ontruimd worden we zien jullie aldaar! yow yow nog even: men mag voorlopig enkel zomer-eik kappen maar er staan massas andere bomen tussen en toch kapten ze met zware machienes de eikbomen er van tussen door de te brutte "werkzaamheden" werden ook een wilg en nog enkele andere bomen geveld waarop een klacht werd neergelegd door een ambtenaar zodat de "werkzaamheden" gestaakt werden oley oley
|
|
|
Post by De Boodschapper on Aug 9, 2006 19:52:39 GMT 1
mooie actie, veel respect, doet me denken aan 't lappersfort. kwordt drect nostalgisch.
stand up and fight fi creation,
good thing! biggggggggggggg up!!!
|
|
|
Post by vikthekid on Aug 10, 2006 11:58:29 GMT 1
ge waart daar!? ajja ge zijt van brugge, waarschijnlijk wel dan ey!? do we know eachother! k. de adhd'r heeft er ook weer mee te maken in borsbeek
|
|
|
Post by vikthekid on Aug 10, 2006 14:50:14 GMT 1
bron vrt
dit klopt dus niet ey!? niet heel tbos gelijk ze zeggen in de media werd gisteren ontruimd! wel 5 hutten van de 19 als ik me niet vergis
anyway
|
|
|
Post by jahnick on Aug 11, 2006 17:08:08 GMT 1
Wat jullie doen verdient een pluim! respect aan mensen die opkomen voor de natuur! Zelf zit ik in greenpeace en natuurpunt en ijver voor het behoud van de bossen die we nog maar hebben in België! Maar jammer genoeg heb ik nog niet deelgenomen aan een " bezetting "- mooi woord door de media uitgevonden... moest ik dichter wonen, zou ik zeker een bezoekje brengen maar het ene wat ik nog wil zeggen is: blijf strijden voor het behoud van de natuur en ecologische gebieden die we nog maar hebben in België!! Jullie kunnen terugkijken op mooie acties en jullie hebben er voor gezorgd dat de meeste bossen ook gebleven zijn... daarom respect!! Er zijn nog mensen die jullie acties steunen!! veel meer dan dat de media wil laten uitblijken!!
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 11, 2006 20:00:59 GMT 1
massale big up! kheb alle kranteknipsels al bijgehoude kspeel ze u zeker es door Love&Respect
|
|
|
Post by jahnick on Aug 12, 2006 17:16:23 GMT 1
Stond vandaag (12/08) in het laatste nieuws
dialoog ( lezersbrieven)
Bezetters van bomen E.Steyaerts, Keerbergen
Het verwijderen van de bezetters uit de bomen in Borsbeek, kost de gemeenschap handenvol geld. Wij, belastingbetalers draaien daarvoor op. Ik vraag mij af waarom de partij Groen! de rekening niet moeten betalen! De groenen zijn de aanstokers van de actie
Altijd eens hilarisch om een andere mening over deze gerechtvaardige actie te horen... enne wordt groen! niet al betaald door de belastingsbetaler mr. Steyaerts? Dotaties bedoel ik hiermee...
Gasten doe gewoon verder en blijf er zo lang mogelijk!! respect
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 13, 2006 13:51:58 GMT 1
mr steyaert is waarschijnlijk ook een blokker shit als de de lezers brieven leest zijn het lijk alleen rechtse klootzakken die schrijven echt waar hoeveel keer ik mij daar ni aan erger als ik da lees
|
|
|
Post by vikthekid on Aug 13, 2006 18:10:52 GMT 1
|
|
|
Post by jahnick on Aug 13, 2006 22:59:51 GMT 1
das wel grof eigenlijk... laten stemmen voor de kap... enne eigenlijk om de aanlooproute voor de vliegtuigen beter zichtbaar te maken... waarom was dat vroeger dan geen probleem en nu opeens wel? De bomen waren nog niet ziek, gewoon geveld om commerciele redenen... het is voor mij toch iets pijnlijks... bomen hebben geen rechten meer... ze kunnen dan ook niet praten... blijf ze een stem geven!!! kdenk dat ik wel eens een bezoekje ga brengen komende week...
|
|
|
Post by vikthekid on Aug 14, 2006 9:43:40 GMT 1
en dit is em verder het compensatie bos huidige toestand (voor de laatste capi aanvallen op het bos dus) users.skynet.be/scouts/boomspotting/fotos/Fotoshuidigetoestand/index.htmltussen de lijnen moet alles weg: je moet eens zien in het verlengde van de startbaan staan al bijna geen bomen!!!!! en je moet goed weten dat het bos niet weg hoeft om in orde te geraken met de europese richtlijnen die internationaal werden opgelegd, men kan de bomen met alle gemak gewoon afbakenen doormiddel van spots nu waarom moeten die bomen dan zo nodig weg!? omdat "geen bos" een troef te meer is om de (tot toe altijd geweigerde) vergunning toch te krijgen om de luchthaven op termijn uit te breiden dus dit heeft niks te maken met het behouden van de luchthaven of de hoeveelheid jobs daar aan verbonden wel met een capis die meer geld willen bewijs: klare taal en zoals het met de rest van het bos zal gebeuren: bron: (!) users.skynet.be/scouts/boomspotting/
|
|
|
Post by sistafari on Aug 14, 2006 12:23:27 GMT 1
Pfft, bende triestige egoïsten eigenlijk
|
|
|
Post by jahnick on Aug 18, 2006 18:04:08 GMT 1
mja vandaag were zowel in nieuwsblad als laatste nieuws were slechte reply s over de boomspotters... tis lik nen trend... ofwel ist te onveilig, ofwel ist te slecht weer, .... tis alsan iets... nu kost de actie te veel geld!!! ik betaal dan nog liever aan een actie die mijn kinderen te goed komt ( ze zullen nog zien in het openbaar wat een boom is, en hoe hij eruit ziet) dan aan een partij die onverdraagzaamheid, haat en afgunst predikt (nu ja , dit is miskien buiten de kwestie)... Goed dat groen! toont voor wat ze staan en dat ze ook komen mee protesteren... btw die foto s tis een regelrechte schande dat natuur moet wijken voor een aanlooproute... straks zijn jullie ook terroristen en staan jullie ip de zwarte lijst!! nogmaals respect met wat jullie bezig zijn!!!
|
|