|
Post by Mr.Nuts on Aug 1, 2006 10:21:40 GMT 1
Sommigen zullen denken: daar is m weer, anderen zullen denken: Mmmmm soit, voor alle liefhebbers van biertjes met dat ietsje meer, heb ik goei nieuws... De echte kenners, die hards en alcolo's weten het misschien al wel, maar voor mij was dit een openbaring... Gisteren heb ik ontdekt dat er in onze stad een caféeke is da dé Westvletteren serveert!!!! T is ni goedkoop, maar ge moet er tenminste ni voor naar de abdij van Westvletteren(met de pech da ge er uren moet staan aanschuiven om 'het beste bier ter wereld' ( en das gene zwans!!)eens te kunne proeven!), nee: ge moet gewoon naar de stadswaag!! Voor 12.75€ hebde de drie speciallekes(1 blonde, 2 bruine) van Westvletteren kunnen proeven(dit zijn ongveer 10 bruine bokes en genoeg alcohol om tipsy te zijn )!! Wie dus da uitstapke, dat we eerder al eens sugereerden in een andere biertopic, eens in t stad wil doen? Voel u vrij om hier in deze topic af te spreken en natuurlijk: any time!!! Bless
|
|
|
Post by amoz on Aug 1, 2006 10:56:08 GMT 1
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 1, 2006 11:09:32 GMT 1
Zalig gespot! Broeder Neuts heeft da idd goe gespot! 'K ben is just op de site van westvleteren gaan kijken welke drie soorten de Neuts bedoelde toen ik plots dit tegenkwam... "De Westvleteren Trappist is enkel voor particulieren te koop, waarbij iedere koper zich engageert het bier niet verder te verkopen."
(Bron: www.sintsixtus.be/nl/index2.html ; op brouwerij klikken en dan naar beneden scrollen ) Louche caféke Neutski? ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 1, 2006 11:48:07 GMT 1
Zalig gespot! ...Louche caféke Neutski? ;D Tja... wa moet k daar op antwoorden...?! Ge kunt m alleszins proeven ;D De maandag na Geel?
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 1, 2006 11:55:16 GMT 1
Maandag moet wel lukken denk ik. Er is één 'maar'...'k ga wsl pas 's avonds kunnen. (hangt er wa vanaf, I'll let you know )
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 1, 2006 14:51:14 GMT 1
Voor de echte fanatiekelingen en liefhebbers heb ik nog iets nieuws ontdekt: ge kunt 'm op Ebay ook kopen ;D zelfs in oude fleskes(collectors Items) en al !
|
|
|
Post by sistafari on Aug 21, 2006 10:04:41 GMT 1
Ik woon daar vlakbij en wil gerust wel een paar bakken gaan halen ze. Per nummerplaat kun je 2 bakken halen dacht ik. Ik kan wel aan een paar auto's geraken, dus mensen die zin hebben in een bakske westvleteren, zeg maar welke en da komt wel in orde
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 21, 2006 10:16:42 GMT 1
Ik woon daar vlakbij en wil gerust wel een paar bakken gaan halen ze. Per nummerplaat kun je 2 bakken halen dacht ik. Ik kan wel aan een paar auto's geraken, dus mensen die zin hebben in een bakske westvleteren, zeg maar welke en da komt wel in orde Amai: WICKED!! Sistafari(grappige nickname trouwens ;D) euhm mss moeten we hier ens polsen wie er allemaal een bakske mee leeg wilt drinken en dan u eens PM'en ofzo om verder af te spreken...? Waar zitten die liefhebbers hier?
|
|
|
Post by amoz on Aug 21, 2006 10:43:59 GMT 1
Waar zitten die liefhebbers hier? Hier! Volledige bak ga ik precies niet aankunnen, maar zet mij maar op uw lijst van meedrinkers, Nootjes.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 21, 2006 11:33:21 GMT 1
Waar zitten die liefhebbers hier? Hier! Volledige bak ga ik precies niet aankunnen, maar zet mij maar op uw lijst van meedrinkers, Nootjes. Komt in orde!! Kverwacht wel meer reacties voor het 'beste bier ter wereld' ;D
|
|
|
Post by fire-a-dept on Aug 21, 2006 12:50:37 GMT 1
Als er serieus iemand west vleteren tot in't stad komt brengen wil ik ook wel nen bak kopen, maar ik betwijfel gewoon of er iemand zo lief/zot is Ina di mean time between time will Blauwe Rochefort do the trick!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 21, 2006 13:53:22 GMT 1
Hier! Volledige bak ga ik precies niet aankunnen, maar zet mij maar op uw lijst van meedrinkers, Nootjes. Komt in orde!! Kverwacht wel meer reacties voor het 'beste bier ter wereld' ;D Yooow Nutsky! Zet mij maar gelijk den Amoz op uw 'drink-den-bak-mee-leeg-lijst'. Nen volledige bak kan ik als arme student moeilijk dokken maar een paar westvleterkes da zal geen probleem zijn. Trouwens nen dikke voor Sistafari. Santé!
|
|
|
Post by sistafari on Aug 21, 2006 21:10:03 GMT 1
Jadadde, ik peis dak gewoon best een Westvleteren party organiseer ofzo, dzjeezes.
Nee ja, kweet ni hoe da we da hier tbest gaan regelen. Inderdaad mss wa moeilijk om een hele bak leeg te drinken. Ma spreek af onder elkaar en dan zien we idd wel hoe we het verder doen.
Bless
|
|
|
Post by jahnick on Aug 21, 2006 21:29:34 GMT 1
welja sista kzoen da wel voe kunnen kijken voe een westvleteren party of zo westvleteren samen me goeie irie vibes!!! miskien een soundje bijzetten of zo?
|
|
|
Post by sistafari on Aug 21, 2006 21:31:07 GMT 1
mja, tprobleem is da da ni doorverkocht mag worden é nickske, dan is da nogal moeilijk om een westvleteren-party te organiseren, maar we kunnen da misschien wel regelen onder den toog ofzo. Alles goe voor een irie feestje!
|
|