|
Post by jahnick on Aug 21, 2006 21:34:41 GMT 1
Wel sista anders ip min kot in Kortrijk? dan moeta nie doorverkocht worden dan ist in private hands!!! kanne da ton wuk een platendraaier of 2 zetten miskien bramme dattan kom draaien en ervoor kijkt?
|
|
|
Post by sistafari on Aug 22, 2006 13:45:49 GMT 1
We zien nog wel nick, we zien nog wel, wie zegt er dat die jongens da zien zitten om een hele nacht zwaar te komen feesten?
Anyway jongens, zeg maar wanneer de bakken klaar moeten staan. Ik kan ze tot in K-town meepakken, voor de rest zien we nog wel.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 22, 2006 14:12:28 GMT 1
We zien nog wel nick, we zien nog wel, wie zegt er dat die jongens da zien zitten om een hele nacht zwaar te komen feesten? Anyway jongens, zeg maar wanneer de bakken klaar moeten staan. Ik kan ze tot in K-town meepakken, voor de rest zien we nog wel. We zullen dit weekend eens gaan proeven in een caféeke hier in t stad(Antwaarepe ) en dan laten we wel iets weten... Mss zien we da wel zitten om zwaar te komen feesten, maar zeker ni om dan terug te rijden, dus ...
|
|
|
Post by sistafari on Aug 22, 2006 14:16:47 GMT 1
lol, ni meer zeker dat ie zo lekker is? Kga best zwaar beginnen bestellen ier.
ja nee, tis goe, laat maar iets weten dan, der is wel plaats genoeg om te blijven slapen ook dus... No prob
|
|
|
Post by -Yanomani- aka VanillaEmpress on Aug 22, 2006 14:26:35 GMT 1
spijtig dak da ier nu nogma zie, had anders al 2bakken meegenomen nr de Petrol(culture) vrijdag!! Ge weet toch dat ge die Westvlaamse dingen altijd an de Westside-crew moogt vragen!!!! ;)met gratis massageke vo nutsy!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 22, 2006 15:36:15 GMT 1
...ja nee, tis goe, laat maar iets weten dan, der is wel plaats genoeg om te blijven slapen ook dus... No prob RRRrrrrrriight!!! spijtig dak da ier nu nogma zie, had anders al 2bakken meegenomen nr de Petrol(culture) vrijdag!! Ge weet toch dat ge die Westvlaamse dingen altijd an de Westside-crew moogt vragen!!!! met gratis massageke vo nutsy! Nu wel ;D Pull up and come again!! ;D sista's:
|
|
|
Post by Fireman on Aug 22, 2006 18:01:31 GMT 1
De oplossing is nabij!! Nutsie en alle andere Antwerp rudebwoys die graag strezig bezig zijn.. (wat dat ook moge betekenen) Op 28 oktober ist in K-Town immers toch Massive Sound birthday bash. Met oa tlp & dors, the royal sound, bass culture en ya kid k (Staat toch op de flyer die hier voor mn neus ligt). Dus dan moeten jullie zowieso toch naar Kortrijk komen om zwaar te feesten!! Waarom dan het aangename niet aan het aangename koppelen mannen en sistas Twee vliegen in één klap, lekker feestje plus Westvleteren!! Meer moet dat niet zijn
|
|
|
Post by jahnick on Aug 22, 2006 23:14:53 GMT 1
ole man aka fire een westvleteren moede proeven ipt gemak en nie zomaar binnen pullen ip een feestje da is da bier oneer aandoen !! gewoon rustig ipt gemak ip oes kot ( van ik of sistafari - tlig toch nie ver van elkaar --- nietwaar sista?) me een zalig live mixke miskien van jun ole?
|
|
|
Post by sistafari on Aug 23, 2006 7:26:06 GMT 1
Bwoh, ik vind da voorstel van ole ook ni mis zulle. Een westvleteren giet altijd binnen é jah, in weer en wind, ma voor mij al gelijk ze.
tziet er naar uit dat de paters binnenkort zwaar zullen mogen brouwen
|
|
|
Post by Fireman on Aug 23, 2006 11:29:41 GMT 1
Totaal van de pot gerukt: Nu die paters volgens sistafari toch zwaar aant brouwen zijn. Met heel de Beljam massive de abdij van Westvleteren onveilig gaan maken. Elk een bakske of 2 inslaan en we zijn goed voor een jaar feestplezier.. En Jah Nick, ergens volg ik u wel in uw redenering. Maar de oplossing is nabij, weeral.. We kunnen nog steeds ne Westvleteren pre-party doen hé op junder kot?? Voor de mannen die van ver komen is da gemakkelijk, dan moeten ze maar één keer over en weer rijden. En opt gemak ne Westvleteren degusteren en daarna gaan feesten, da zie ik wel zitten
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 23, 2006 11:36:42 GMT 1
West siders: Bih ip, Heulder ollemol ;D ;D!!(=een Antwerpse interpretatie van hoe het in t Westvlaams zou klinken...?) Cool da jullie zo solidair zijn met ons, Antwerpenaars, die het lekkerste gerstenat ter wereld dagelijks moeten missen !! Staat genoteerd, en tot den eerste allemaal ! En ik ben heeel strezig bezig, om ni te zeggen: serieus strezig bezig!! ;D ;D ;D Bless
|
|
|
Post by jeszta on Aug 23, 2006 14:03:41 GMT 1
|
|
|
Post by Selector Waxx on Aug 23, 2006 14:15:02 GMT 1
West siders: Bih ip, Heulder ollemol ;D ;D!!(=een Antwerpse interpretatie van hoe het in t Westvlaams zou klinken...?) goede poging, maar fonetisch zou het eerder zijn: Big'ep, eulder aollemolle. Maar goede poging
|
|
|
Post by sistafari on Aug 23, 2006 16:51:29 GMT 1
Mja, het begint erop te trekken mo tzou (volgens mij) eerder klinken als Bih up, gidder ollegoare,
kwestie van weer totaal naast de kwestie te lullen maar bon, de details tellen nietwaar
|
|
|
Post by Selector Waxx on Aug 23, 2006 19:08:24 GMT 1
Mja, het begint erop te trekken mo tzou (volgens mij) eerder klinken als Bih up, gidder ollegoare, kwestie van weer totaal naast de kwestie te lullen maar bon, de details tellen nietwaar t'is da ;D
|
|