|
Post by General Jonee on May 12, 2006 13:44:10 GMT 1
dan zin de examens gedaan, bij mij toch allessinds....
|
|
|
Post by Mr.Nuts on May 12, 2006 13:45:12 GMT 1
Lijkt me ne goeien datum, allen al wa ver weg, wa niks is, maar dan denk ik dat de aanleiding van de happening erg duidelijk vermeld moet zijn, if u know what i mean... Bless Das waar 't is ver weg, maar tgaat niet enkel om het feit van gisteren + dat we iedereen de kans willen geven om te komen wat er zijn ook nog studenten onder ons. En uit respect voor de betrokken families lijkt me het ook ni slecht ff te wachten met het organiseren van zo'n bijeenkomst. U damn right!
|
|
|
Post by movhisattva on May 12, 2006 13:46:43 GMT 1
Zelf dacht ik da spoorwegemplacement 'tinteressantste is... Uiteindelijk ni zover weg: eind v/d leien... maar idd., goeie aankondiging en woordverspreiding nodig (en wa pers derbij enzo..)
(we hoeven ni persé provocerend op de groenplaats te staan é..)
|
|
|
Post by Mr.Nuts on May 12, 2006 13:52:23 GMT 1
Zelf dacht ik da ...(we hoeven ni persé provocerend op de groenplaats te staan é..) Dacht ik ook eigenlijk... en das nu ook ni echt de gezelligste locatie hé
|
|
|
Post by Benji!! on May 12, 2006 14:06:38 GMT 1
ik vind het muntplein of een andere openluchtlocatie wel goe... zo wordt de aandacht voorbijgangers/toeristen die van niks wisten mss ook getrokken (ze moeten dan wel doorhebben of uitgelegd worden waarom het is, dat ze niet denken dat het zomaar een feestje ofzo is) enneh, niemand connecties in de punkscene??? denk dat zij er ook wel voor te vinden zijn...zie toch veel 'gegen nazis' en zo van die dingen op hun vestjes.... greetz! en aan de initiatiefnemers een welgemeende
|
|
dough
2 star soldier
aka di 20Hz General.
|
Post by dough on May 12, 2006 14:22:39 GMT 1
Blijve gaan!!! Mighty! Da ga ier nog zwaar goekome...
|
|
|
Post by katrien on May 12, 2006 14:23:20 GMT 1
dan zin de examens gedaan, bij mij toch allessinds.... Aan de unief zijn de examens dan nog lang niet gedaan!
|
|
|
Post by L0RD LYTA on May 12, 2006 14:51:15 GMT 1
yep sombody come post about it on our board please www.basculturesound.com/forumsin french if possible ... i dont'get everything anyway ,time to react... Thx Uman PEACE ONE LOVE Got somebody working on it, Bless up! Done.... (but I still have to add all the new infos you all wrote in the meantime)
|
|
|
Post by L0RD LYTA on May 12, 2006 14:55:08 GMT 1
enneh, niemand connecties in de punkscene??? denk dat zij er ook wel voor te vinden zijn...zie toch veel 'gegen nazis' en zo van die dingen op hun vestjes.... you should post on smartartmovement.org
|
|
|
Post by Leuvenmassive on May 12, 2006 15:05:16 GMT 1
Das waar 't is ver weg, maar tgaat niet enkel om het feit van gisteren + dat we iedereen de kans willen geven om te komen want er zijn ook nog studenten onder ons. Jep, waarvoor dank om daaraan te denken, maar dan zal er weinig volk v Leuven komen opdagen, aangezien we tot 1 juli examens hebben.
|
|
|
Post by Puppa Mighty on May 12, 2006 15:05:46 GMT 1
Thanks voor het vertaal werk PUPPA!
|
|
|
Post by L0RD LYTA on May 12, 2006 15:25:47 GMT 1
that's not really a translation (my wifey's gonna take care of that tonight ;D) but more an explaination of those recent tragic events & over the Beljam Massives reactions. + of course > a request to all massives from BX, Luik...
you're welcome...
|
|
|
Post by movhisattva on May 12, 2006 16:21:44 GMT 1
nog even het volgende mss: als we een uitgesproken anti-racistische bijeenkomst organiseren (wat hoedanook gebeurt als't punkmilieu mee betrokken wordt) vallen we voor tstad blijkbaar onder de noemer 'risicovolle (staatsgevaarlijke?) acties'... (volgens tstad toch, daarstraks gecontacteerd)..
ik stel voor de doelstellingen eerder 'soft' te houden: voor vrede, solidariteit, tegen alle vormen van geweld, tegen onverschilligheid, standpunt neerzetten,... kwestie van niet meteen geviseerd te worden als links-extremistische bijeenkomst: minder argwaan, minder flikken, minder blokkers, skins... allez, ge snapt me wel..
verder: leuk te zien da er genoeg (en enkel) positieve reacties volgen.. khad gevreesd voor meer cynische commentaren... waarvoor dank
nuff respect
|
|
|
Post by movhisattva on May 12, 2006 16:25:43 GMT 1
En wat die datum betreft (24 juni), tja... examens mss tot 1 juli voor sommigen, maar daarna is ook veel volk het buitenland aant verkennen...
Vroeger wordt organisatorisch moeilijk, na de zomer is wat laat, lijkt me...kweeni
|
|
|
Post by General Jonee on May 12, 2006 16:32:40 GMT 1
nog even het volgende mss: als we een uitgesproken anti-racistische bijeenkomst organiseren (wat hoedanook gebeurt als't punkmilieu mee betrokken wordt) vallen we voor tstad blijkbaar onder de noemer 'risicovolle (staatsgevaarlijke?) acties'... (volgens tstad toch, daarstraks gecontacteerd).. ik stel voor de doelstellingen eerder 'soft' te houden: voor vrede, solidariteit, tegen alle vormen van geweld, tegen onverschilligheid, standpunt neerzetten,... kwestie van niet meteen geviseerd te worden als links-extremistische bijeenkomst: minder argwaan, minder flikken, minder blokkers, skins... allez, ge snapt me wel.. ksnap u een paar dingen ni zo goe a) zijn we ni anti rascistisch? b) waarom mensen uitsluiten (hier punx)? was dit geen initiatief tegen uitsluiting? c)kvin da wel een algemening precies of het zowiezo uit de hand loopt als je er "punx" bij haalt allee kvin da iedereen toch moe welkom zijn om deel te neme...
|
|