|
Post by Chica Isa on Jun 2, 2006 18:47:05 GMT 1
u wenst het weer draait .... vandaag toch, weer eens in een t-shirt rondgelopen vandaag, en het mag zo blijven. Maar ik vrees ervoor.... Maar enfin! Niet doemdenken! Blijven hopen en rijmen (go mjah!) Je ziet 't eh .. ik was er ff terug mee begonnen --> de rest volgt --> en de zon ziet dat blijkbaar en komt terug schijnen!! (allemaal dankzij de gebedjes van ons allen te samen) OF .. Ofwel denkt de zon: ik ga al mijn krachten sparen en ik straal id vakantie dubbel zo hard, vooral op festivals .. en ondertussen spreekt ze dat samen af met Meneer Temperatuur GradenCelcius, zodat deze laatste ook niet overdrijft in hitte.. (want anders zijn onze tenten echt niet te betreden).. Ik hoop dat dat hun plan is!
|
|
|
Post by Selector Waxx on Jun 5, 2006 15:13:12 GMT 1
je zal nog gelijk hebben, vandaag 20 en dan steeds warmer tot 27 vrijdag zeggen ze nu ... ;D
t'werd wel dringend tijd. En nu mag het tot oktober zo blijven aub.
|
|
|
Post by De Boodschapper on Jun 14, 2006 9:34:12 GMT 1
u wenst het weer draait .... vandaag toch, weer eens in een t-shirt rondgelopen vandaag, en het mag zo blijven. Maar ik vrees ervoor.... Maar enfin! Niet doemdenken! [glow=red,2,300] Blijven hopen en rijmen (go mjah!)[/glow] om gehoor te geven aan je oproep: vanochtend vielen de eerste regendruppels in mijn stad hebben we dankzij de winter nog geen genoeg regen gehad? maar swat, ik doe geen beklag bij het hoogste weer-gezag, want denk eens aan de dag, dat het niet meer regenen mag! dan droogt alles uit, gedaan met de groei van tomaat tot spruit geen groote plassen meer voor kinderen om in te spelen geen tijd van achter-een-ruit-zitten-en-vervelen de wereld zou VOLLEDIG uitdrogen, het zou toch niet veel schelen
stel je voor zeg... zouden er dan binnen vele jaren, plots op onze planeet marsmannetjes opdagen? opzoek naar een planneet net als de hunne, met leven misschien moeten we, voor we algemene droogte eisen, hier een blaadje kleven:
'beste marmannetjes, stop met zoeken en zweven, dankzij onze drang naar zon heeft de wereld het begeven we wilden geen regen en dus ook geen leven zoek dus niet verder want hier is niets meer te beleven'
waarna de marsmannetjes zullen denken: 'hopelijk zullen wij nooit op zo'n belachelijke wijze naar ons einde streven'zodus, over de regen die vanochtend viel ode aan de regen
|
|
|
Post by Isa on Jun 14, 2006 20:13:20 GMT 1
Oh Mjah jongen, Jij gebruikt tenminste de voldoende lucht, komende uit je longen.
't Is heel erg opluchtend om in deze blokkende tijden een rijmpje van jou te lezen, hier komen spontaan mee kijken, de duiven en de mezen! Zo'n rustgevend gedicht, nog rustgevender dan het zien van het Noorderlicht.
Onze odes voor de zon en de regen zijn vervuld, toch wel na 2 maanden geduld. Maar kijk, de temperaturen nemen weer extreme waarden aan, die stuur ik eigenlijk in deze tijd liever uit de laan.. Harde tijden, overal en elders, hier en daar, bij jou en bij mij, Maar we weten allemaal: ieder staat aan elkaars zij. Een wensje hier, een kaarsje daar, steun langs alle kanten, alleen geen tijd om te lezen: de kranten!
Spaaijtig, die ricolabonbon, maar nr 't schijnt vanaf morgen weer: de zon!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jun 16, 2006 13:59:04 GMT 1
|
|