|
Post by Selector Waxx on Mar 26, 2006 6:00:48 GMT 1
en ik vind die regen voor efkens ook niet slecht, alles is weer fris en het is warm ivm een paar weken geleden.
maar de zon mag terug komen als ze wil, ik heb er niets op tegen ;-)
|
|
|
Post by giccaca on Mar 30, 2006 10:44:13 GMT 1
en dan is het zonnetje er eindelijk terug en dan kom je filip de winter tegen op de markt... het werd ineens terug kou en bewolkt. weg met de winter ,leve de lente!
|
|
|
Post by Isaaaaa on Jun 1, 2006 12:15:21 GMT 1
Euhm, .. mannen, 't wordt tijd om deze topic serieus dringend boven te halen!
IK WIL GEEN REGEN MEER !
Ode ad zon! Komaan meisje, you can do it! Shiiiiiiiiiiiiiineeeee
|
|
|
Post by General Jonee on Jun 1, 2006 12:45:23 GMT 1
Euhm, .. mannen, 't wordt tijd om deze topic serieus dringend boven te halen! IK WIL GEEN REGEN MEER ! Ode ad zon! Komaan meisje, you can do it! Shiiiiiiiiiiiiiineeeee da schijtweer is om slecht van te komen
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jun 1, 2006 13:10:12 GMT 1
'K vind da nochtans wel passen bij deze scriptie- en bloktijden. ;D
|
|
|
Post by General Jonee on Jun 1, 2006 15:13:30 GMT 1
kheb morgen mijn laatste mja dat het weer maar nog een weekske miezerig blijft voorde mensen in den blok/examens/schrijftijd/dunno-wie-nog-slecht-weer-kan-wensen (kga toch met schole naar lissboa ;D) ma bij deze: ALLE STUDENTEN en alle niet studenten natuurlijk ook proficiat ;D
|
|
|
Post by Isa on Jun 1, 2006 15:24:54 GMT 1
ma bij deze: ALLE STUDENTEN en alle niet studenten natuurlijk ook proficiat ;D Jammer dat ik geen tv heb op kot, anders zou ik nu naar Samson kunnen kijken! Sry, General Jonee.. uw zin deed me daar ècht wel aan denken . Enieeweeij, 't weer is idd ok om te studeren, maar als dat weer zo blijft tot de 30e juni (einde vd examens hier), dan is iedereen toch wel ècht depressief .. ! En aangezien we dat niet willen: Komaan Soleil
|
|
|
Post by madsickeng on Jun 1, 2006 17:30:39 GMT 1
>:(idd stom weer -kwas al volledig in de zomermood--hopelijk beter tijdens de festivals- lets pray for a beter day-
|
|
|
Post by Isa on Jun 1, 2006 23:57:29 GMT 1
Hmm, Madsickeng! Mss heeft de zon naar uwe naam geluisterd: mad, sick, eng .. , Engel-o ! en , uw handdoekje, nog steeds!
|
|
|
Post by gicaca on Jun 2, 2006 11:49:36 GMT 1
wa is da hier in belgie eigelijk.terug mene winterjas aan in juni! als de zomer gewoon wa aant opschuiven is dan zie ik het nog zitte,maar als dit onze zomer is...pfff
|
|
|
Post by De Boodschapper on Jun 2, 2006 15:01:18 GMT 1
'K vind da nochtans wel passen bij deze scriptie- en bloktijden. ;D en vakantie hangers ten deze tijden dan? lieve zon, ik wou dat ik je zien kon ik keek buiten, net toen het regenen begon toen dacht ik, stel nu dat de zon won en aaaaaalles herbegon was er dan weer hoop aan de horizon?
en toen zag ik een lichtstraal, van een warme bol zo mooi en rondniet voor mij maar voor mijn vakantie...
|
|
|
Post by J on Jun 2, 2006 16:20:45 GMT 1
ik zeg ZON GODVERDOEMME.... ZON
|
|
|
Post by movhisattva on Jun 2, 2006 17:12:29 GMT 1
ik zeg ZON GODVERDOEMME.... ZON 'ZON GODVERLICHTME.... ZON' zeggen helpt soms beter... mits voldoende irrationele overtuiging en in minder realistische streken, uiteraard.
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jun 2, 2006 17:18:23 GMT 1
en vakantie hangers ten deze tijden dan? Gij snoodaard... Profiteert maar van de congé, de mijne begint de 14de juni rond twaalf uur, booya
|
|
|
Post by Selector Waxx on Jun 2, 2006 17:23:03 GMT 1
u wenst het weer draait .... vandaag toch, weer eens in een t-shirt rondgelopen vandaag, en het mag zo blijven. Maar ik vrees ervoor....
|
|