|
Post by Puppa Mighty on Feb 24, 2006 15:00:34 GMT 1
Ode aan de zon! komaan massive post hier allemaal is wa voor't zonneke
|
|
|
Post by giccaca on Feb 24, 2006 15:11:04 GMT 1
please liefste zon ,kom en blijf! ik heb u nodig ,geef me de vitamientjes die me doen stralen...
one love
|
|
|
Post by Visionz on Feb 24, 2006 16:15:22 GMT 1
het was inderdaad fijn om het zonneke er eindelijk weer eens te zien doorkomen vandaag. Ge merkt da toch direct aan het gemoed van de mensen zen. Iedereen loopt veel beter gezind rond, inclusief mezelve !
-one-
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 24, 2006 19:23:50 GMT 1
Iedereen loopt veel beter gezind rond, inclusief mezelve ! Dat is zo, mijn waarde! " Oh Hemelse Zon,
Werd u maar wat meer vermeld door ons weerstation, want ik voel me net aus Tirol, die Anton! Het wordt tijd dat ik kan lopen in mijn japon, over het mooie groene gazon, en dat ik niet in ne dikke dons moet slapen, maar dat genoeg is: een stukje karton. En ook, dat ik dikwijls kan gaan naar 'n ijssalon, eventueel met de fiets, eventueel met van 'n trein, de wagon, die daar staan te wachten in het station.
Dan voel ik me als een winnende pion aan de horizon!
Ooh ooh Hemelse Zon.."
|
|
|
Post by GanjaGoblin on Feb 24, 2006 19:43:16 GMT 1
Twas een zalig weerke... lang geleden Alleen jammer van al die wind, want twas redelijk lastige me de vélo ;D
|
|
|
Post by stical on Feb 25, 2006 14:09:22 GMT 1
Dear Old Sun
|
|
|
Post by Luca san on Feb 25, 2006 18:15:36 GMT 1
rise and shine , sunshine, big up !! twas echt heerlijk trug die stralen op mn gezicht terwijl k overal en nergens heen fietste .. hemels ! idd ganjagoblin , gebt gelijk, ik had ook moeite om mij op mijn fiets te houden me de windje mor als de zon der is maakt da allemaal nie veel uit é ;D .
|
|
|
Post by Selecta Ridda on Feb 26, 2006 14:10:13 GMT 1
King Sun, massive needs ya hot hot blazing shine rightanow . Come out, and let massive all ova di world enjoy
|
|
|
Post by skwizzard on Feb 26, 2006 20:55:41 GMT 1
Laura?? Where you at???
|
|
|
Post by Katrien on Feb 26, 2006 22:25:17 GMT 1
Ik wil ook dringend zon! Ik heb nl. vorige week een nieuwe zomerrok gekocht en ik zou willen dat ik hem nu al dragen kon. Maarja, blijkbaar nog even in de kast laten hangen, want als ik hem nu aandoe zullen mijn billen snel veranderen in ijstangen!
Ode aan de zon dus, de winter heeft lang genoeg geduurd! Het is tijd voor zon, zee, festivals, ijsjes eten met Isa in het park, zomerfeestjes, zomerkleren, ...
|
|
|
Post by Chica Isa on Mar 1, 2006 14:26:43 GMT 1
Ik moèt het vertellen, ik moet het kunnen delen met iemand!
Ik heb juist iets zaalig meegemaakt .. ik heb een kiwi gegeten op mijn balkon turend naar 't kabbelende water van de Dijle in de warme stralen van de ZON, met op de achtergrond Johnny met 'no lollypop no sweet so' ..
Oohooh.. *nog steeds nagenietend van het hemelse gevoel ..
Edit: ad mensen v Leuven: ik heb ook wel meegezongen, dat was wat je wsl hoorde ;D
|
|
|
Post by Chica Isa on Mar 23, 2006 11:24:40 GMT 1
Woooow .. Den topic hier heeft precies toch wel geholpen .. *geniet!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Mar 23, 2006 12:05:39 GMT 1
Idd ge ziet waar een beetje aanmoedigen voor kan zorgen e, Powpowpow voor de stralen die over ons België land schuiven... Give thanks and praise to the planet of fire POWPOWPOW!
|
|
|
Post by Ali B on Mar 24, 2006 9:21:30 GMT 1
Typsci belgisch, zon in de week, en weerregen in het weekend, tja
|
|
|
Post by Chica Isa on Mar 25, 2006 21:55:01 GMT 1
Komaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Ali B en co.
Een beetje meer optimisme ;D
De zon vraagt gewoon om aandacht, dat is toch duidelijk! Als we nog wat harder gaan verlangen, komt ze en dan pakt ze ineens Koning Warmte mee!
En dan! Dan is 't teenslippers- en ijsjestijd!
|
|