manny
new memba
|
Post by manny on Jan 13, 2006 12:21:52 GMT 1
nen eel gelukkige verjaardag voor ons sofieke (bong).nog vele jaren toegewenst en da we t'kot van'tweekend afbreken daar kunde zeker van zijn!!!!!!!!!!! greetz manny
|
|
|
Post by King David on Jan 13, 2006 12:24:20 GMT 1
voor wie het nog nie wist nee dees is geen list maar voor ge hebt 15 posts nodig voor een volle pagina dus leert is tellen en staart nie naar die va...
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 13, 2006 13:11:58 GMT 1
Jo jess, nog maar eens gene stress, want het is ons gelukt, nee, t is zeker ni mislukt we zen aan de 5 gekomen, warvan gij dacht da ge er alleen maar van kon dromen sommige onder hen hebben zeker heel goe hun best gedaan, want ze trekken zich niks van alle andere aan ze deden da speciaal voor u, verdient dat nu gene 'dank u'? happy birthday, nog maar is 5 van die blz vol krijgen, da's ni mis nog moeilijker dan nen ingewikkelde kwis sorry gasten da'k tegen sommige onder u overkwam als nen dis, k'em da zeker zo niet bedoelt, want kweet hoe da voelt dus khoop bij deze, da ge t mij kunt vergeven dan kan den Jess nog vele schone jaren beleven t is tenslotte mijne beste vriend, want hij maakt me meestal goe gezind awel, ktrakteer u zaterdag zeker een pint als ge da goe vind ons doel is bereikt, kzal dan maar ns stoppen, want t is mijnen baas dieje weer meekijkt en straks bezwijkt als m zie da'k hier de hele tijd op t forum zit en me ni aan mn werk vastklit alle bwoys die meegegaan zijn voor vijf "lottem stinken en houdt m stijf!" ;D
|
|
|
Post by Sofie Bong on Jan 13, 2006 14:10:26 GMT 1
Yo Nuts,
Also the women did strive for page five!
|
|
|
Post by J on Jan 13, 2006 14:16:24 GMT 1
olé pistolet??den J doed ook ffkes mee!!!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 13, 2006 14:32:24 GMT 1
Yo Nuts, Also the women did strive for page five! Yo Sofie, check out pag four daar klap ek over u, ni over den dancefloor kgeef u daar wel wa respekt t is maar hoe ge het beke(ij)kt! als k spreek over de mannen of de gasten, dan is da ni over een bende spasten, maar over iedereen mannen, vrouwen, kinderen, ik ontzie geen een! dus ziet da ni als nen dis want dan hebt ge het serieus mis! Ik big u op, all the time zelfs nu in deze rhyme! Ook gij nen happy birthday en tot de zaterdag want ik feest meej!!! speciaal voor u:Big up all the ladies, and big up Sofie ;D!!!
|
|
|
Post by amoz on Jan 13, 2006 14:55:43 GMT 1
't is vooral dankzij de Nuts, dat er een 5 op dees blad prijkt, dus chapeau, inderdaad, want ons doel is hier bereikt!
Ook den David ging 'r voor, maar dacht weer veel te veel aan grieten, want werken zo'n sexy rijms wel tegen Jess zn snikkelparasieten?
Jeszta is de man, van de korte, straffe klap, met zo'n dialect is 'm klaar, voor het Antwaarps ereburgeschap!
Sofie was ook geweldig, met haar blazin' royal faar, want wie zn tunes niet kent, brandt ze naar dn abbatoir!
Booty is hier dn echten acrobaat, swingen gelijk ne king, geslepen lettergrepen inbegrepen, want lange woorden zijn zn ding!
en den J die doe wel mee, maar hij spelt "doet" hier met een d! ;D we mogen trots zijn op ons eigen, om al die posts aaneen te rijgen, maar 't pakt om mnen adem, kbegin te hijgen, dus 't is nu tijd voor amoz om te zwijgen
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 13, 2006 15:11:37 GMT 1
...ander blijven we gaan?? Op naar de 10 ;D ;D everybody(nog maar eens): wicked, WICKED, SJWICKED!!!!!
|
|
|
Post by Captain Thomas on Jan 15, 2006 1:19:50 GMT 1
Ik had der moete zijn vanavond ma helaas studere Ne gellukige
en ge hed nog een cd'ke van mij tegoe (rememba)
BLESS
|
|
|
Post by selector waxx on Jan 15, 2006 19:05:49 GMT 1
een gelukkige verjaardag voor u, en het feestje gisteren was in orde...
|
|