|
Post by amoz on Jan 12, 2006 17:25:18 GMT 1
Dees is echt niet te doen! snapte gij dr nog iets van, Koen? Want ook dn Booty kwam weer scherp, en goed uit dn hoek, maar we hebben nog altijd maar 3 bladjes aan ons broek!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
|
|
|
Post by amoz on Jan 12, 2006 17:29:00 GMT 1
Allez, laat mijnen honderdste post kort en krachtig zijn: met nen dikke vette YES! voor blad 4 en dn Jess!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 12, 2006 17:54:16 GMT 1
allez vooruit dan, hier is dan de lyricskampioen hij zalt nog maar eens doen
Ik kom hier met mijn woorden die den Amoz en den Jess gisteren eigenlijk al hoorden nee, kwil niemand vermoorden
kwil gewoon aan 5 blz komen en den Amoz een beetje intomen want dieje gast is misschien even groot als sommige bomen Maar van mij in te pakken met rijms, kan m alleen maar dromen
Oei oei kben weer aant gaan en kbedoel da ni als ne dis amoz eerder als ne komaan laat ons voor die 5de pagina gaan!!
|
|
|
Post by amoz on Jan 12, 2006 18:25:34 GMT 1
Just als ik dacht, ik heb mn taak volbracht, ja, 't is goe gewest, maar nu is 't aan de rest
wilt die zelfverklaarde kampioen, mij nog efkes in mn broek laten doen met ne rijm over dromen en bomen oei oei oei, ge zult toch wel wa straffer uit uwe forum-hoek mogen komen
hebt ge dan vandenacht echt niks gepit, of had 't gelezen in nen boek van MG Schmidt? ja, ons Annie, die schrijft alleen voor kleinmannen, die de pamper en dn duim nog nie hebben verbannen!
maar soit, als luchtig vulsel op blad 4 ist wel ok, want ge zie, der doe nog altijd maar weinig volk mee, en het gaat hier toch eigenlijk om de verjaardag van dn Jess, gelukkig ben kik hier nog een beetje bij de les
want altijd maar blijven rijmen op die jongen zijnne naam, is nie simpel, ook al ben ik al om twee uur doorgegaan, gisteren uit dn Izzy, en toch pas om 5 uur in mn bed, dus kben ook nog wa dizzy, zeker voor het dichten in quartet!
|
|
|
Post by King David on Jan 13, 2006 0:28:03 GMT 1
Het duurde effkes voor dak eraan begon maar ik kan alleen maar rijmen zonder de zon ze noemen mij nen nachtbraker in het uitgaans jargon maar kdrink niet veel bier nee geeft mij maar nen bong
maar eigelijk moeten we hier over den jess staan rijmen en gaan nen gast die twee jaar in de soundbwoyschool mocht overslaan dat kwam niet door de perfectie van zijn selectie maar door een lerares en een erectie toen kreeg ze control van de inspectie die vonden haar te lekker en sexy en die konden niks anders doen dan haar te ontslaan
ik kom hier aan einde van mijne rijm dat niet vol hing van het geslijm kheb mijn job dan ook goed gedaan en kan nu gaan slapen helemaal voldaan
|
|
|
Post by Sofie Bong on Jan 13, 2006 9:29:12 GMT 1
Den Jess ziet een nieuw levensjaar neenee massive, rustig, bedaar de king wordt ouder, dat is klaar but still kickin' en blazin' da royal faar Hij geeft niet op, selecten is zijn ding al krijgt hij wel hulp van het flexin' dj-machine King Jess, you truly deserve the top score Bless and cya later, pon the dancefloor! Nen gelukkige rudebwoy, FireBooty
|
|
|
Post by jeszta on Jan 13, 2006 9:38:52 GMT 1
yaggayaggayow, K zag den Jess daar staan hij kon da hier wel aan want hij heeft da al gedaan en al was em goe aant gaan hij selecte ze naar de maan want hij heeft geen probleem nee da is gewoon zijn embleem zonder gefleem me anouk haren diadeem hij komt gewoon extreem gade gij mee naar de plee gaat dan vor te pisse want anders zal em a klisse voor da ge hem kunt disse hij is ni te misse een feesje een beesje da kunde van em krijge anders moete zwijge me zijne pimperfrak komt me zijne matrak en recht oep awen bak klopt ema in de prak in de goot bij de schroot want niemand is te groot vor de king jess zonder stress die duld geen gemess blablabla blablabla blablabla Habbi berte do joe King
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 13, 2006 10:46:13 GMT 1
alle rijmers en medewerkers die voor 5blz voor onze zieken jess gaan: Maar he we zitten nog ni aan bladzijde 5 dus leest nu wa'k hier schrijf den Jess is ziek en weet met zijne snikkel gene blijf lot ons hem troosten door hier vollenbak voor de 5blz te posten en de zaterdag op zijn feestje samen te toaste er heeft hier goe wa volk al goe zn best gedaan zelfs Sofie Bong was effkes aan t gaan en den Amoz denkt dat m de kampioen kan verlsaan laat m maar dromen, over mooie bomen da's een deel van zijn job, ja dieje gast gaat er wel komen maar hé nu moet k u wel wa intomen soit terug over den jess en zijn balletdanseres zoals den Booty het al zij zo'n dingen maken den Jess heel blij en niemand spelt hem hier de les Yo kmoet eens verder gaan doen, ander is mijne baas kwaad op de Koen en verlies kik al mijne poen wie gaat er nu verdergaan en blz 5 omslaan?
|
|
|
Post by king johnny on Jan 13, 2006 11:08:45 GMT 1
ik hoop bij deze pagina vier te laten vergeten er werd hier te hard op los gescheten precies een bende analfabeten en ondertussen is den jess nog steeds aan t zweten want die lemon snikkel tussen zijn benen is ne kokendhete
pfiew, op naar de volgende bladzijde dat is hier weer al één van de betere wedstrijde om ter meeste en beste bladvulling waarda barmeide van gaan glijde proza waar zelfs de meest beletterde mens ons gaat benijde kom hier dat ik elle van die vierde pagina zal bevrijde en het goede woord op pagina vijf zal belijde
leve alle mensen die hieral die zever verspreide en tentoonspreide! dat is weer een andere manier om u van het gepeupel te onderscheide zie ze naar ons gapen gelak wa koeie in de koeieweide ik zal maar stoppen, want aan dit gelul is natuurlijk ook een schaduwzijde... nl saaiheid a volonté zonder rusttijden. zolang we maar niet onderuitglijde, dju, ik kan hier ni mee stoppen, help me help me, ik ga me wat bezighouden met zelfkastijden
|
|
|
Post by jeszta on Jan 13, 2006 11:59:28 GMT 1
|
|
|
Post by king johnny on Jan 13, 2006 12:05:47 GMT 1
wahajaaaawaaaaaahhhhh blijve gaan want page vijf komt eraan, wat is de kado voor de eerste die iets op pg 5 post? blessings, no stressings ne whopper?
|
|
|
Post by jeszta on Jan 13, 2006 12:09:49 GMT 1
Booty wat kom je toch weer lekker uit de hoek als je zo voort gaat krijg je van je baas billenkoek ik heb hier bijna gedaan en denk kom ik span de haan nog een laatste keer aan Net voor ik het week-einde inga moet ik zonder weerga nog een ongelooflijke post zetten neen niet over tetten maar over the king ...niet the king(s) of swing maar the king selecta het is gewoon den beszta dus luister naar den jeszta want wa kik ga vertelle daarvan trillen u bretelle king jess niet te evenaren laat staan te bedaren als hij begint te gaan kan je beter uit de weg gaan want hij stuurt je naar de maan enkele reis weg uit dancehall paradijs oe wat een spijt maar spijt komt te laat je staat op straat!!!
|
|
|
Post by jeszta on Jan 13, 2006 12:11:07 GMT 1
ne mega whopper inderdaad da hedde nog niveel gezien he en ocharme dat lief meisje dat da beest heeft moeten opeten!!!
|
|
|
Post by jeszta on Jan 13, 2006 12:14:19 GMT 1
|
|
|
Post by jeszta on Jan 13, 2006 12:15:44 GMT 1
Prijs, een Dönerke oept zuid misschien?
|
|