|
Post by Visionz on Jan 12, 2006 13:28:55 GMT 1
Ja, verjaardagen en ziek zijn.. Het is allemaal iets.. ik kan er van meespreken (voor het 2de jaar op rij al) !
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 12, 2006 14:02:54 GMT 1
Ja, verjaardagen en ziek zijn.. Het is allemaal iets.. ik kan er van meespreken (voor het 2de jaar op rij al) ! hebt gij dan ook die ongeneeselijke limonsnikkelziekte?? Oei oei mannekes het hangt in den dance...
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 12, 2006 14:08:35 GMT 1
ik denk dat anderen meer onder "zijn" lemonsnikkelvirus lijden dan hijzelf... quote] ...tegen wie da ge t zegt ;D ;D ;D Komaan mannen nog 2 pagina's, t is voor den Jess in t begin van 2006 en ja bootie hij was zo zat als een zatte fles maar heee kzoek geen gemess met onze big selecta kdoen het liever in t Vlaams, dan in t Patois want wa voor een zicht is da kmoet hier gaan stoppen met diejen bla bla bla want niemand doe met mij mee trouwens waar zit den J Op de ple? hopenlijk doet dieje straks ook nog mee Misschien geraken we dan aan de tien voor ons selecter masjien hedde m al eens bezig gezien? Hij doet da echt goe soms wa pottoe maar da mag wel eens ne keer van ons moe allé kstop, want mijn rijms maken andere mensen serieus moe... Bless King Jess!
|
|
|
Post by een ware vriend on Jan 12, 2006 15:41:00 GMT 1
komaan mensen!! er valt nog heel wat te posten, willen we aan den Jess zijne verjaardagscadeau voldoen...
Waar zitten die vrienden, collega-soundboys, groupies, fans, ...
Synalco go go GO!!!
|
|
|
Post by snipaman on Jan 12, 2006 15:44:28 GMT 1
Jess, ik ben blij dat ik in uw team zit!
|
|
|
Post by amoz on Jan 12, 2006 15:57:57 GMT 1
Kom, geef het maar toe, want Nuts heeft weer gelijk. Posts van 1 klein lijntje, zetten geen zoden aan dn dijk!
Doet een 'beetje moeite dus, en volgt de Nuts, indepleuts voor Jess de Capricornus en zn ambetantig virus, Flex, verdient 'm ne surplus, ne selector sent from above dus geeft die gast wa love,
want ik hoor t 'm nog zingen "I ain't got no money..." maar hij zat wel aan de whiskey en da soort straffe dingen De beste hoestsiroop, vanaf nu bij Izzy te koop!
Amai, waar zit die flow, ja, wa voor ne rijm is dees, pfff, 't was gisteren weer nie vroeg, in dn Izzy Maze... ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 12, 2006 16:01:16 GMT 1
PUUULLLLL UP and come again!!!!! (karma up mr Amoz!! ...trivial-time, wie doet mee, Frankie ?
|
|
|
Post by amoz on Jan 12, 2006 16:11:58 GMT 1
komaan mensen!! er valt nog heel wat te posten, willen we aan den Jess zijne verjaardagscadeau voldoen... Waar zitten die vrienden, collega-soundboys, groupies, fans, ... Synalco go go GO!!! Zeg guest "een ware vriend", 't is nie voor 't een of 't ander, maar gij zijt toch nie dn Jess zelf die dacht "als ik mijne login nu ns verander"... Dan kan ik posten voor mijn eigen, nen big up aan mezelf! om hier vijf bladjes vol te krijgen, of zes, of zeven, tien, of elf! Nee, ik zn maar aant zwanzen, een fop, ne frats, voort lachen, int Patois gaan k het nie zeggen, maar pour les Allemands: Spass machen!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 12, 2006 16:34:39 GMT 1
'de ware vriend', was de nuts in de pleuts van den Jess dus gene stress, hij post voor zijn eigen geen gebless Kdacht kzal verwijzen naar t eiland want da vind m plezant maar t is wel ambetant dat er verder niemand met ons samenspant om aan de 5 te geraken en zo den Jess zijne droom in vervulling te maken maar ja tzen hier precies blaaskaken die ni mee doen aan goei zaken dan maar verder mijn dossiers op t werk aanvullen, anders blijf k hier maar lullen...
|
|
mary
new memba
Miauw!
|
Post by mary on Jan 12, 2006 16:43:23 GMT 1
wa moet k zeggen, kzal maar wa blessen! bless king jess birthday! ;D
|
|
|
Post by amoz on Jan 12, 2006 16:49:55 GMT 1
anders blijf k hier maar lullen... Hou u vooral niet in!! (volgens mij is er gesjoemeld met die bladzijde 3 hier... die geraakt maar niet vol!?!!)
|
|
|
Post by nuts in de pleuts on Jan 12, 2006 16:59:56 GMT 1
anders blijf k hier maar lullen... Hou u vooral niet in!! (volgens mij is er gesjoemeld met die bladzijde 3 hier... die geraakt maar niet vol!?!!) ge haalt de woorden uit menne mond...
|
|
|
Post by nuts in de pleuts on Jan 12, 2006 17:01:14 GMT 1
...over da gesjoemel met blz 3 ;D Komaan, waar blijft Blz 4 en al die andere 250members van t forum?
|
|
|
Post by king johnny on Jan 12, 2006 17:08:48 GMT 1
fok mannen, ik was precies effe weg en gelle zijt precies een bende zatte wijven kom ier dak elle is droogleg
pagina 5 is ni meer te vermijden we moeten elkander en zeker den jess hier wa verblijden
twas wel gisteren zijne verjaardag maar da wil ni zeggen dat ier vandaag niks meer mag
kvind da we ne cooperatieve moete opstarten enkel nog rijmen met elkander, en iedere maandag gaan biljarten
waarom maandag hoor ik elle vragen binnensmonds tja, das den dag dat er gene reggae is in een of andere donkere kroeg 's avonds
salukes en kost heb mijn bijdrage hier ook gedaan maar ik denk ni dat er iemand van gaat achteroverslaan
jess, zonder stress, ik wens voor u een baletdanseres en geeft al die dibi dibi soundbois maar wa bijles
ciaokes
|
|
|
Post by Visionz on Jan 12, 2006 17:20:31 GMT 1
allé, zal ik het begin van pagina 4 inzetten !
edit: tedju, verkeerd gegokt. De eer zal iemand anders toekomen ;D
|
|