|
Post by vikthekid on Nov 29, 2005 9:34:51 GMT 1
OPROER: Ultra Fascist Le Pen NU WOENSDAG IN GENT
Woensdagavond organiseert het KVHV een 'lezing' met Jean-Marie Le Pen. Het peptalkje begint om 20u30 in de Aula van de UGENT. Kunnen we om 19u afspreken aan de Kouter om aktie te voeren ! Enkele ideekes afhankelijk van 't volk: - Zaal Bezetten - Ingang blokkeren - verbroederingsavond met het KVHV NO PASARAN. [/quote] BOOM BOOM BABYLON!!!! LETS RIOT!!!! NO PASARAN! NO NAZIS IN OUR CITY COME AND FIGHT ALONG THE FRONTLINES OF JUSTICE THE POOR CANT TAKE NO MORE REJECTION!!!! The RED, The BLACK And The GREEN!!!!!
|
|
|
Post by vikthekid on Nov 29, 2005 13:13:46 GMT 1
moehahaha
de univ ziet het niet zitten!! das al goe!
maar toch
LETS RIOT!!!
|
|
|
Post by gicaca on Nov 29, 2005 13:28:09 GMT 1
veel succes met uw aktie!spijtig dak moet werken
|
|
|
Post by messenjah on Nov 29, 2005 13:56:56 GMT 1
Wat is KVHV?
|
|
|
Post by giccaca on Nov 29, 2005 14:21:19 GMT 1
katholieke vlaams hoogstudenten verbond,rechts pluralistische vereniging.staat garant voor vlaams idealisme,studentikoze stijl,kamaraadschap en christelijke waarden
|
|
|
Post by General Jonee on Nov 29, 2005 14:27:30 GMT 1
vertaald: willy's met vuile schorten, debiele klakskes en met meer bier in hun lijf dan hersenen. Die dan op papa's kosten 20 jaar mogen doen over een richting die infeite maar 4 jaar duurt.
|
|
|
Post by messenjah on Nov 29, 2005 15:11:58 GMT 1
Hahaha, thanks for the translation
|
|
|
Post by King David on Nov 29, 2005 16:27:40 GMT 1
Denk toch dat ge zelf ook verkeerd bezig zijt als ge oproept tot rellen. Betogen op een vreedzame manier kan ik alleen maar toejuichen zeker tegen van die fasco's Maar oproepen tot geweld en rellen gaat volgens mij toch te ver en help de zaak zeker niet. Dus iedereen zak af naar Gent laat olle horen maar verlaag u niet tot het niveau van die fasco's waar dat ge tegen komt betogen want dat maakt u niet beter dan hun bless
|
|
|
Post by vikthekid on Nov 30, 2005 11:14:15 GMT 1
"Schop de mensen tot ze een geweten krijgen." Louis Paul Boon politieke strekkingen die anderen, omwille huidskleur, sexuele voorkeur, afkomst, religie, handicap,... de dood in jagen moeten we bekampen tot de laatste snik, by all means neccecary when the child of the resistance stop laugh and block off traffic!! no pasaran for fascists! CNT Styllee - 1936 NO PASARAN! www.kvhvgent.tk/in hun gastenboek kom je al veel te weten Respect RBG LOVE!!!!
|
|
2 maten 2 gewichten
Guest
|
Post by 2 maten 2 gewichten on Nov 30, 2005 12:34:32 GMT 1
Ik ben dezelfde mening toegedaan dan King David. Geweldloos protest Geweldadig protest Het is hier al vaak gezegd maar vije meningsuiting werkt langs 2 kanten. Wij mogen protesteren tegen Le Pen, maar Le Pen mag ook zijn (degoutante) mening verkondigen. En idd als we de stap van geweldloos protest overschrijden, dan zijn we ni beter dan die rechtse beesten.
|
|
|
Post by amoz on Nov 30, 2005 13:25:36 GMT 1
Ik ben dezelfde mening toegedaan dan King David. Geweldloos protest Geweldadig protest Volledig akkoord, maar je moet wel oppassen met het begrip vrijheid van meningsuiting... dat geeft u echt niet het recht (/de vrijheid) om alles te zeggen wat je wil. Feit blijft dat je tegenstanders met argumenten moet kunnen bekampen, dat is de moeilijkste maar ook wel de enige manier om op lange termijn iets te bereiken...
|
|
|
Post by vikthekid on Nov 30, 2005 13:51:44 GMT 1
Ik ben dezelfde mening toegedaan dan King David. Geweldloos protest Geweldadig protest Het is hier al vaak gezegd maar vije meningsuiting werkt langs 2 kanten. Wij mogen protesteren tegen Le Pen, maar Le Pen mag ook zijn (degoutante) mening verkondigen. En idd als we de stap van geweldloos protest overschrijden, dan zijn we ni beter dan die rechtse beesten. danzij het gewelddadig verzet van mijn beide grootvaderen anders: * kon je mening nu niet laten horen * zouden we elkaar gegroet hebben met de rechter hand in de lucht, al hail hitler roepend * zou rasta music iets illegaals zijn, of zouden we het nooit gekend hebben * was filip de winter een traditioneel politieker noem maar op! mijn beide grootvaderen ( de een pool, de andere vlaming maar in het verzet) hebben samen hun leven gewaagd om vlaanderen te bevrijden!!! en dat met geweld! how lame is dat!? tis een luxe en een utopie te kunnen oordelen/bekritiseren/in vraag stellen of geweld nu al dan niet nodig is als geweld uitgelokt wordt, dan is geweld de enigste oplossing die daadwerkelijk iets zal gaan veranderen tegenover mensen die geweld prediken valt heel weinig te doen dan rude bwoy stylee de man tot zwijgen - besef te brengen en dan nog, doet het me raar aan, om deze kritiek te krijgen uit hoeken die zelf heel dikwils grof taalgebruik verkiezen tegen over minderheidsgroepen die dankzij overmacht (huidskleur, handicap,...) gediscrimineerd worden de meesten van ons zingen verdomme hele dagen mee met zo'n teksten or is it just a fake ass show all day on your radio? thats what I call LAME!!!!!!! veel bla bla bla nooit boom boom Het is hier al vaak gezegd maar vije meningsuiting werkt langs 2 kanten. Wij mogen protesteren tegen Le Pen, maar Le Pen mag ook zijn (degoutante) mening verkondigen. En idd als we de stap van geweldloos protest overschrijden, dan zijn we ni beter dan die rechtse beesten. tverschil is, dat "linkse" onverdraagzaamheid voort komt uit historische feiten !en! totaal niets met blinde haat te maken heeft, zoals een blokker de "bruine" medemens haat zonder rationele argumentatie, haat ik blokkers omdat hun "vrije meningsuiting" andere mensen tot haat aanzet, terwijl de gehate persoon er helemaal niets kan aan doen want die is zo geboren, en bij mijn weten word je nog altijd niet als blokker geboren dus BOOM BOOM BOOM RIGHT NOW!
|
|
|
Post by vikthekid on Nov 30, 2005 14:02:18 GMT 1
|
|
|
Post by vikthekid on Nov 30, 2005 14:21:44 GMT 1
|
|
|
Post by King David on Nov 30, 2005 14:32:45 GMT 1
Das helemaal niet lame maar België leefde toen onder een bezetting van een buitenlandse macht. En jou grootvader was zeker niet de enigste. Mijn grootvader aan moeders zijde heeft in het Belgische Leger gevochten en is krijgsgevangene geweest in Oosterijk en aan mijn (joodse roemeens-hongaars) vaders zijde hebben zijn grootouders de kampen niet overleefd en hebben mijn grootouders in de kampen gezeten, dodenmarsen gelopen maar het al een geluk wel overleefd. Maar dat doet er eigenlijk helemaal niet toe wat mijn of jouw grootouders hebben gedaan want we leven nu. En momenteel leven we niet onder een bezetting. We leven nu in een democratische rechtstaat (met zijn voordelen en nadelen) en daar is alleen maar plaats voor geweldloos verzet, dialoog, vreedzaam betogen (democratisch recht), vrijheid van vereniging, vrijheid van meningsuiting waar ik nu gretig gebruik van maak en jij trouwens ook maar rellen en geweld horen daar zeker niet bij. Al een geluk dat we nog van mening mogen en kunnen verschillen.
bless
|
|