|
Post by amoz on Aug 9, 2006 12:58:52 GMT 1
De eerste antwerpmassive-boysband? posterboy-Jeszta en satin-eyed-MrNuts ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 9, 2006 15:05:09 GMT 1
De eerste antwerpmassive-boysband? posterboy-Jeszta en satin-eyed-MrNuts ;D Hola Pola, easy now Famozamoz... anders gaan k mij ook een kodakske kopen en aant werk ... Misschein koop k best een zonnebrilleke ;D
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 16, 2006 11:50:01 GMT 1
Check www.angryalien.com/ Een bende konijnen speelt telkens in 30 seconden ne film na. ;D Zitten een paar goei tussen zoals 'The Shining', 'Pulp Fiction', 'Reservoir dogs', 'Jaws', 'Texas Chainsaw Massacre' enzovoorts
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 30, 2006 13:15:30 GMT 1
Conversatie in de ZOO van Antwerpen
Een vogel, een vis en een krokodil hangen aan de toog in de bar van de zoo...
- Och zegt die vogel, ik heb het hier allemaal gezien, ik ben 't hier een beeteke muug. Ik kan goe vliege, mijn vrouw kan goe vliege, mijn kinderen kunnen goe vliege, als we de kans hemme zijn we weg, terug naar Afrika.
-Ja, zegt die vis. Ik ben het hier ook wa muug. Ik kan goe zwemme, mijn vrouw kan goe zwemme, mijn kinderen kunne goe zwemme, als we de kans hemme zijn we weg, terug naar de Middellandse zee.
-Och, zegt die krokodil, ik weet het nog niet. K'hem een groot bakkes, mijn wijf heeft een groot bakkes, mijn joeng hemme ollamoal een groot bakkes. Ik denk da'k hier in Antwaarepe blijf !!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 30, 2006 13:41:30 GMT 1
Conversatie in de ZOO van Antwerpen Een vogel, een vis en een krokodil hangen aan de toog in de bar van de zoo... - Och zegt die vogel, ik heb het hier allemaal gezien, ik ben 't hier een beeteke muug. Ik kan goe vliege, mijn vrouw kan goe vliege, mijn kinderen kunnen goe vliege, als we de kans hemme zijn we weg, terug naar Afrika. -Ja, zegt die vis. Ik ben het hier ook wa muug. Ik kan goe zwemme, mijn vrouw kan goe zwemme, mijn kinderen kunne goe zwemme, als we de kans hemme zijn we weg, terug naar de Middellandse zee. -Och, zegt die krokodil, ik weet het nog niet. K'hem een groot bakkes, mijn wijf heeft een groot bakkes, mijn joeng hemme ollamoal een groot bakkes. Ik denk da'k hier in Antwaarepe blijf !!! ;D ;D ;D goeike..
|
|
|
Post by amoz on Aug 31, 2006 15:34:32 GMT 1
Wie durft er te stemmen voor iemand die haar kinderen Randy, Charity, Felicity en Bradly noemt??! Geen mop, check Judy Thues: www.patrickghys.be/index.php?p=who"Onze Randy zei dat ons Felicity het tapijt ondergescheten had en onzen Bradly moest natuurlijk weer met zijn vingers derin om dat arm Charityke ne poeplolly te steken...". Of hoe saaie anekdotes van een alleenstaande moeder hoedanook van de betere humor doorspekt zijn!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 31, 2006 16:15:06 GMT 1
Wie durft er te stemmen voor iemand die haar kinderen Randy, Charity, Felicity en Bradly noemt??! Geen mop, check Judy Thues: www.patrickghys.be/index.php?p=who"Onze Randy zei dat ons Felicity het tapijt ondergescheten had en onzen Bradly moest natuurlijk weer met zijn vingers derin om dat arm Charityke ne poeplolly te steken...". Of hoe saaie anekdotes van een alleenstaande moeder hoedanook van de betere humor doorspekt zijn! stelt u voor dat er daar dan nog eens ne ahmed of mohamed tussen zit Lindsay stelt haar 9 kinderen voor: 'Kelly, Benny, Kimberly, Chelsey, Danny, Davy, felicity, Jessy, en ... Ahmed...
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 31, 2006 16:24:58 GMT 1
Wie durft er te stemmen voor iemand die haar kinderen Randy, Charity, Felicity en Bradly noemt??! Geen mop, check Judy Thues: www.patrickghys.be/index.php?p=who"Onze Randy zei dat ons Felicity het tapijt ondergescheten had en onzen Bradly moest natuurlijk weer met zijn vingers derin om dat arm Charityke ne poeplolly te steken...". Of hoe saaie anekdotes van een alleenstaande moeder hoedanook van de betere humor doorspekt zijn! stelt u voor dat er daar dan nog eens ne ahmed of mohamed tussen zit Lindsay stelt haar 9 kinderen voor: 'Kelly, Benny, Kimberly, Chelsey, Danny, Davy, felicity, Jessy, en ... Ahmed...Wat dacht je van Kenji, Shania, Kiano, Liam en Bruce.... ;D
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Aug 31, 2006 16:25:54 GMT 1
oh ja.... Angie nog vergeten...
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 31, 2006 16:59:22 GMT 1
stelt u voor dat er daar dan nog eens ne ahmed of mohamed tussen zit Lindsay stelt haar 9 kinderen voor: 'Kelly, Benny, Kimberly, Chelsey, Danny, Davy, felicity, Jessy, en ... Ahmed...Wat dacht je van Kenji, Shania, Kiano, Liam en Bruce.... ;D Doet me precies denken aan een vrij bekende familie in arm Vlaanderen ;D ;D Wat wordt de volgende?
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 6, 2006 13:03:16 GMT 1
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 6, 2006 13:10:38 GMT 1
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 7, 2006 14:50:55 GMT 1
|
|
|
Post by amoz on Sept 11, 2006 15:53:49 GMT 1
The great late Mitch Hedberg, begin vorig jaar gestorven aan een overdosis: www.youtube.com/watch?v=qWzlZwmwS4g(check zeker het stuk over Smacky the Frog rond de zestiende minuut)
|
|
|
Post by amoz on Sept 27, 2006 15:58:07 GMT 1
|
|