|
Post by Mistah Bong on Feb 4, 2006 13:06:04 GMT 1
|
|
|
Post by Mistah Bong on Feb 12, 2006 12:59:42 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Feb 12, 2006 13:47:30 GMT 1
;D ;D Goeike
|
|
|
Post by FarHigh on Feb 18, 2006 22:35:19 GMT 1
2 flikken zijn op ne zonnige dag op de Meir aan het patrouilleren en ineen zien ze daar ne pinguin lopen... Verbaasd kijken ze naar elkaar om te kijken of ze niet aan het dromen zijn maar idd... der loopt ne pinguin op de Meir! Ze besluiten om het beestje mee naar den bureau te nemen en stappen ermee naar de commisaris. "Chef, wij hebben ne pinguin op de Meir gevonden en vroegen ons eigen af wat we met da beest moeten doen." "Allez!" zegt de commisaris... "wa moete der nu mee doen? Pakt da beestje mee naarde zoo hé mannen." "Ok." Zeggen de twee agenten en weg zijn ze. De volgende dag komt de commisaris op den bureau en ziet die 2 agenten daar zitten mét die piguin. "Awel mannen!" zegt hij... "Ik heb gisteren toch gezegd da ge der mee naar de zoo moet gaan!?" "Jawel chef." Zegt 1 van de 2... "Da hebben we ook gedaan. Vandaag gaan we er mee naar Bobbejaanland."
|
|
|
Post by Selecta Ridda on Mar 6, 2006 21:15:19 GMT 1
far high, die is oud man ;D, maar blijft goe zelfs eens proberen... (wel meer grap om te beluisteren when high grade is near ;D) Een dikke dame wandelt op de stoep en wordt moe. Ze besluit een taxi te roepen. Ze merkt er een op en roept "Taxi! Taxi!". De taxichauffeur merkt haar op en draait zijn raam open en roept "Dikke Dame! Dikke Dame!" (kweet, heeeel droog )
|
|
|
Post by GanjaGoblin on Mar 6, 2006 22:22:19 GMT 1
far high, die is oud man ;D, maar blijft goe zelfs eens proberen... (wel meer grap om te beluisteren when high grade is near ;D) Een dikke dame wandelt op de stoep en wordt moe. Ze besluit een taxi te roepen. Ze merkt er een op en roept "Taxi! Taxi!". De taxichauffeur merkt haar op en draait zijn raam open en roept "Dikke Dame! Dikke Dame!" (kweet, heeeel droog ) ring ring ... euhm allo, me BUJU ?? ik kender wssl nog ene ... een dom blondje komt bij den dokter en ze zegt : dokter, overal waar dakik duw, ebbekik pijn. (en ze demonstreert da ook even) Ze duwt op aar bil en schreeuwt: auw. Ze duwt op haar arm en schreeuwt opnieuw: auw. enz... Na op verschillende plaatsen geduwt te hebben vraagt ze: "Wat scheelter nu met mij dokter?" Waarop de dokter antwoordt: "Ik denk dat u met een gebroken vinger zit" lolmakers
|
|
|
Post by GanjaClouds on Mar 6, 2006 22:48:54 GMT 1
Het is oranje, t hangt in n boom en roept "ik ben een appelsientje, ik ben een appelsientje..." wa est??
n mandarijntje me grootheidswaanzin
*lol* ;D
|
|
|
Post by GanjaGoblin on Mar 6, 2006 23:00:54 GMT 1
|
|
|
Post by Selecta Ridda on Mar 7, 2006 17:13:38 GMT 1
bunny ruled!
|
|
|
Post by GanjaGoblin on Mar 7, 2006 21:42:46 GMT 1
bunny ruled! Doe dan ook iets aan mijn karma Bless
|
|
|
Post by amoz on Mar 8, 2006 11:17:57 GMT 1
|
|
|
Post by bambammusicstore on Mar 8, 2006 11:49:53 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Mar 10, 2006 11:57:26 GMT 1
|
|
|
Post by Mistah Bong on Mar 10, 2006 12:01:49 GMT 1
Hahahaha, die mé Waldo is s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d Lang geleden da'k ook nog is een bijdrage heb geleverd aan de mopjestrommel, 'k zal is zien of 'k er vanmiddag iets aan kan doen
|
|
|
Post by bambammusicstore on Mar 10, 2006 12:17:56 GMT 1
Things You Will Never Hear A Jamaican Man Say
1. "No, wifey, tek my cyar instead." 2. "Waiter, this steak is overcooked." 3. "She 'ave a nice body ... but 'ar batty too big." 4. "Whaapen Mr. Deejay, yuh cyaah play some more calypso?" 5. "De pill doan gree wid me wife, so ah gweh get a vasectomy." 6. "No, Chooksie, ah cyaah tek anodda whites(rum), mi haffe drive all de way to Kingston, an' it wet and dark outside." 7. "Some ah mi closest bredren-dem gay, yu no se'et." 8. "Size doan matter." 9. "Yeah man, me nyam unda two foot table. 10. "Nuff respect to Brian Lara."
|
|