Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2007 15:25:33 GMT 1
|
|
|
Post by dubrider on Dec 24, 2007 14:46:21 GMT 1
Een man koopt de beste auto op de markt, een splinternieuwe Ferrari GT .
Het is de duurste auto in de wereld en kost 500.000 dollar.
Hij doet er een testrit mee en stopt aan een rood licht.
Een oude man op een brommerke stopt naast hem op het fietspad.
De oude man kijkt naar de nieuwe, glanzende ferrari en vraagt, "Welk soort
van auto is da, zoon "?
De man antwoordt, "Een Ferrari GTO. Kost een half miljoen dollar"!
"Da's veel geld," zegt de oude man. "Waarom kost die zo veel"?
"Omdat deze auto 320 km per uur kan doen !" verklaart de trotse eigenaar.
De oude man vraagt, "kan da kwaad als ik eens binnen kijk"?
"Geen probleem", antwoordt de eigenaar.
Dus steekt de oude man zijn hoofd door het zijraampje en kijkt eens rondom.
"Da's een wreed schonen auto, zoon, maar ik blijf bij mijn oud brommerke"!
De kerel wil de oude man eens tonen wat zijn auto doen kan.
Als het licht op groen springt geeft hij plankgas en binnen 30 seconden,
leest de snelheidsmeter 160 km/u.
Plotseling merkt hij een punt in zijn achteruitkijk spiegel op.
Het schijnt dichter te komen!
Hij vertraagt om te zien wat het zou kunnen zijn en plotseling flitst er hem
iets rechts voorbij!
"Wat op aarde kan sneller gaan dan mijn Ferrari"? vraagt de man zichzelf af.
Hij trekt de Ferrari op tot 250 km/u.
Schuin rechts voor hem ziet hij dat het de oude man op zijn brommerke is !
Verbaasd dat het brommerke zijn Ferrari zou kunnen voorbijsteken, geeft hij
nog meer gas en gaat het brommerke aan 275 km/u voorbij.
WHOOOOOOOSHHHHH!
Hij voelt zicht de koning te rijk in zijn nieuwe ferrari...
Tot hij in zijn spiegel kijkt en ziet dat de oude man die hem OPNIEUW
inhaalt!
Verbaasde door de snelheid van deze oude kerel, duwt hij de gaspedaal
volledig in en brengt de Ferrari tot 320 km/u !
Nog geen tien seconden later, ziet hij het brommerke opnieuw inlopen op de
ferrari!
De Ferrari zit op z'n einde en er is niets dat hij kan doen !!!
Plotseling knalt het brommerke tegen de achterkant van zijn Ferrari !
De man stopt en springt uit, en ongelofelijk maar waar: de oude man leeft
nog steeds!
Hij loopt naar de gehavende oude man en zegt, "Oh God! Is er iets dat ik kan
doen voor u"?
De oude man fluistert... "MAAK.. MIJN... BRETTELS... LOS...
VAN...UW...ZIJSPIEGEL"! ;D
|
|
|
Post by Visionz on Dec 28, 2007 15:41:54 GMT 1
;D ;D
|
|
|
Post by Friendly on Dec 30, 2007 6:23:41 GMT 1
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jan 4, 2008 11:16:20 GMT 1
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 10, 2008 13:43:41 GMT 1
|
|
|
Post by dubrider on Feb 10, 2008 14:59:06 GMT 1
Een man leest in een tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond, na het werk een proef te doen! Maar zijn probleem is: waar zal hij het doen? Op het toilet? Teveel volk! Achter zijn bureau? Te riskant! In het park verderop? Teveel spelende kinderen! Onderweg naar huis denkt hij de oplossing gevonden te hebben: op een parkeerplaats langs de weg stoppen ,onder de wagen gaan liggen en doen alsof je de onderkant van de wagen inspecteert. Zo gezegd, zo gedaan.... De man rijdt een parkeerplaats op en gaat onder de wagen liggen, broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken! Net voor het moment supreme voelt hij iemand aan zijn broekspijp trekken. Om z'n ritme, zo kort voor de ontlading niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door....... Opnieuw wordt er aan zijn broekspijp getrokken. Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig vraagt hij:" Wie is daar? " Politie", is het antwoord, " Wat moet dat hier?" "Ik ben mijn achteras aan het inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is",antwoordt de man in paniek. "Ah,OK zegt de agent lachend " en nu je toch bezig bent, kijk dan meteen even naar de handrem want je wagen staat 10 meter verderop tegen een lantaarnpaal!
|
|
|
Post by Visionz on Mar 1, 2008 17:04:54 GMT 1
|
|
|
Post by nesta on Mar 9, 2008 12:48:52 GMT 1
Een slim en een dom blondje waren opgepakt voor drugsgebruik en kwamen vrijdag voor bij de rechter. "Jullie zien eruit als een paar vriendelijke meiden, ik zou jullie graag nog een tweede kans geven." zei de rechter. "Ik wil dat jullie dit weekend uitgaan om zoveel mogelijk mensen ervan te overtuigen wat voor duivelse gevolgen drugs heeft, zodat ze ophouden met gebruiken". "Dan zie ik jullie maandag weer in de rechtzaal".
Maandag waren de twee blondjes weer in de rechtzaal. "Hoe is jullie weekend verlopen?" vroeg de rechter.
Dom blondje: "Nou, ik heb 17 mensen overgehaald om voor altijd met drugs te stoppen". - "17 mensen? Dat is ongelofelijk!!! Wat heb je ze verteld?" - "Ik heb een diagram gebruikt, ik heb 2 cirkels getekend: O o. En vertelde ze dit (de grote cirkel) zijn je hersenen voor drugs gebruik en dit (de kleine circel) zijn je hersenen na drugsgebruik. - "Dit is geweldig!!" zei de rechter. "En jij? Hoe is jouw weekend verlopen?" vroeg de rechter aan het andere blondje.
Slim blondje: "Ik heb 156 mensen overgehaald om voor altijd te stoppen met drugs." - "156 mensen! Dat is echt fantastisch! Hoe is je dat gelukt?" - "Nou, ik had een zelfde benadering als zij. Ik tekende 2 cicels: O o. ...en zei: (wijzend naar de smalle circel) "Dit is je kont voor dat je de gevangenis in gaat..."
|
|
|
Post by nesta on Mar 9, 2008 12:50:07 GMT 1
Er kwam eens een jong koppel langs de douane. De douanier vraagt: "Sigaretten, drank, drugs?" Waarop het koppel: "Nee,nee,dank u onze auto zit er al vol van!" ___________________________________________________
A Polish man moved to the USA and married an American girl. Although his English was far from perfect, they got along very well, until one day he rushed into a lawyer's office and asked him if he could arrange a divorce for him - "very quick."
The lawyer said that the speed for getting a divorce would depend on the circumstances, and asked him the following questions:
LAWYER: "Have you any grounds?" POLE: "JA, JA, acre and half and nice little home." LAWYER: "No," I mean what is the foundation of this case?" POLE: "It made of concrete" LAWYER: "Does either of you have a real grudge?" POLE: "No, we have carport, and not need one." LAWYER: "I mean, What are your relations like?" POLE: "All my relations still in Poland!" LAWYER: "Is there any infidelity in your marriage?" POLE: "Ja, we have hi- fidelity stereo set and good DVD player." LAWYER: Does your wife beat you up?" POLE: "No, I always up before her." LAWYER: "Is your wife a nagger?" POLE: "No, she white." LAWYER: "WHY do you want this divorce?" POLE: "She going to kill me." LAWYER: "What makes you think that?" POLE: "I got proof." LAWYER: "What kind of proof?" POLE: She going to poison me. She buy a bottle at drugstore and put on shelf in bathroom. I can read, and it say, "Polish Remover".
|
|
|
Post by nesta on Mar 9, 2008 12:55:30 GMT 1
Op een zekere dag gaat de telefoon bij het FBI hoofdkwartier. "Hallo?, ik bel om mijn buurman aan te geven. Hij verstopt cocaïne en andere drugs in zijn brandhout." De FBI bedankt de man en de volgende dag gaan ze naar diene buurman. Ze zoeken naar het brandhout en met bijlen kappen ze al het hout in twee om te zien of er cocaïne inzit. Maar nadat ze al het hout gekapt hadden, kwamen ze tot de bemerking dat er geen cocaïne inzat. Ze vloeken naar de twee buurmannen en vertrekken. Even later gaat de telefoon bij de buurman. "Hey, Adrian, is de FBI vandaag langs geweest" "Inderdaad" "En hebben ze het brandhout gekapt?" "Ja, dat hebben ze gedaan." "Goed, Goed. Nu is het uw beurt om te bellen. Mijne hof moet omgespit worden." ;D
|
|
|
Post by nesta on Mar 9, 2008 13:00:22 GMT 1
Vader en moeder liggen te vrijen in de slaapkamer. Moeder zit bovenop vader. Opeens komt het zoontje binnen in de slaapkamer. Iedereen gegeneerd natuurlijk.
De volgende ochtend neemt de moeder het jongetje even apart en zegt : "ik zal je even vertellen over wat je gisteren gezien hebt. Je weet dat papa een dikke buik heeft en daarom gaat mama er soms bovenop zitten om die buik weer plat te duwen". Zegt dat Jongetje : "Maar mama, dat levert toch niks op." "Oh nee?" vraagt de mama. "Welnee" zegt het jongetje, "Als jij naar de winkel gaat, komt de buurvrouw, en die zet zich op haar knieen voor papa, en die blaast zijn buik weer op !"
|
|
|
Post by Friendly on Mar 13, 2008 2:54:34 GMT 1
|
|
|
Post by Chica Isa on Apr 7, 2008 13:44:48 GMT 1
Tijd voor een domme mop ;D
Ne Vlaming en ne Engelsman op café: - Engelsman: "So, what do you do for living?" * Vlaming: "I fok horses." - Engelsman: "Pardon?" * Vlaming: "Yes yes! Poarden!"
;D
|
|
|
Post by Visionz on Apr 9, 2008 12:24:54 GMT 1
|
|