anneke
2 star soldier
|
Post by anneke on Jan 18, 2007 17:18:55 GMT 1
bedankt maar wa moet je doen as die niet op een website staat maar bij je afbeeldingen? Check je pm was pm?
|
|
|
Post by Mistah Bong on Jan 18, 2007 17:28:21 GMT 1
Personal message...Als je inlogt zie je toch helemaal vanboven op je scherm staan: "Hey, Anneke, you have ... messages, ...are new."Maar 'k zal't ineens hier nog eens posten. Als je een afbeelding wilt uploaden vanop je harde schijf kan je best eens een kijkje nemen op www.photobucket.comEffe registreren en dan kan je een persoonlijk (online) fotoalbum aanmaken
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Jan 18, 2007 17:29:08 GMT 1
mijn NIET verkeerde ploeg heeft lierse zwaar belachelijk gemaakt in den beker but chiers mate : Big up Antwaarep 4 that, maar toch de verkeerde ploeg ;D sorry iedereen, ma kant ni laten
|
|
anneke
2 star soldier
|
Post by anneke on Jan 18, 2007 17:32:32 GMT 1
Beste chef, Ik kan helaas niet op het werk verschijnen, want tijdens het uitoefenen van mijn geliefde sport, ben ik nogal ongelukkig terecht gekomen. Ik ben toen naar het ziekenhuis gebracht en daar heeft de dokter een botbreuk geconstateerd. Het genezingproces kan wel enkele maanden in beslag nemen. De bezoektijden stuur ik u later nog wel, ik mag wel snoepen en moet veel drinken. Ik stuur u bij deze een kopie van de röntgenfoto. Uw toegenegen werknemer.
|
|
anneke
2 star soldier
|
Post by anneke on Jan 18, 2007 17:34:44 GMT 1
kan mr. nuts trouwens ook gewoon overkomen en assem ni oppast moetem de bedsport er ni voor uit oefenen ;D
|
|
anneke
2 star soldier
|
Post by anneke on Jan 18, 2007 17:40:56 GMT 1
|
|
|
Post by amoz on Jan 22, 2007 12:39:41 GMT 1
Jezus Christus.
|
|
|
Post by Visionz on Jan 22, 2007 12:57:14 GMT 1
;D ;D
Wanneer beginnen de bedevaartstochten?
|
|
|
Post by D.I.D. on Jan 22, 2007 19:15:11 GMT 1
|
|
|
Post by D.I.D. on Jan 30, 2007 23:28:27 GMT 1
Misschien niet echt iets voor in de moppentrommel, maar ook niet de moeite om er een aparte post van te maken... Aries Spears, wellicht een bekende naam voor wie regelmatig blogs e.d. bezoekt imiteert rappers met grote perfectie. LL Cool J, Snoop, DMX, Jay-Z... Pas de problème! Misschien een tip als je niet veel dubgeld over hebt? 4 artiesten in 1 sessie! ;D Filmptje: www.youtube.com/watch?v=MlkoWnEfVRo
|
|
|
Post by amoz on Jan 31, 2007 1:18:03 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Jan 31, 2007 11:49:01 GMT 1
^^ Nice Supernatural (één van de, of misschien wel de, beste freestylers op de aardbol) doet dat soms ook, maar ik vind zijn imitaties effe niet. Hier wel een ander, en minstens even indrukwekkend, filmke van hem: Supernatural vraagt het publiek om verschillende voorwerpen omhoog te steken en hij freestyled vervolgens over alles wat hij aanraakt => www.youtube.com/watch?v=9dwG-u3mF4w
|
|
|
Post by D.I.D. on Jan 31, 2007 13:22:46 GMT 1
Wow, merci voor die tip Visionz, khad er nog nooit van gehoord. Super!!
|
|
|
Post by whot on Feb 12, 2007 16:28:41 GMT 1
One night a couple lays down for bed, the husband gently taps his wife on the shoulder and starts rubbing her arm. The wife turns over and says "I'm sorry honey, I've got a gynecologist appointment tommorrow and I want to stay fresh." The husband, rejected, turns over and tries to sleep. a few minutes later he rolls back over and taps his wife again. This time he whispers in her ear, " Do you have a dentist appointment too?"
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 12, 2007 16:36:32 GMT 1
One night a couple lays down for bed, the husband gently taps his wife on the shoulder and starts rubbing her arm. The wife turns over and says "I'm sorry honey, I've got a gynecologist appointment tommorrow and I want to stay fresh." The husband, rejected, turns over and tries to sleep. a few minutes later he rolls back over and taps his wife again. This time he whispers in her ear, " Do you have a dentist appointment too?" Venten ! ..
|
|