|
Post by Lotte on Nov 17, 2006 17:34:04 GMT 1
Het is groen en het eet gras? Een groen graseterke ;D
|
|
|
Post by amoz on Nov 17, 2006 18:36:30 GMT 1
Deze Koreaanse madam (yep!) heeft 179 kg geheven in de women’s super heavyweight division (voor miekes van boven de 75 kg) op het World Weightlifting Championship. Heerlijke foto, wicked uniform.
|
|
|
Post by jollygyall on Nov 17, 2006 19:40:10 GMT 1
[ftp][/ftp]http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/336/The+Infamous+Soup+Cat Das p
|
|
|
Post by jollygyall on Nov 17, 2006 19:40:33 GMT 1
woopsie dien pc flipt ier serieus...
|
|
|
Post by jollygyall on Nov 17, 2006 19:42:31 GMT 1
|
|
|
Post by pasquale on Nov 21, 2006 16:32:19 GMT 1
|
|
|
Post by Sifakah on Nov 21, 2006 16:43:01 GMT 1
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Nov 21, 2006 20:15:27 GMT 1
Hahahahaha! ;DWie maakt nu zo'ne muziek(?)
|
|
|
Post by amoz on Dec 1, 2006 17:34:24 GMT 1
|
|
|
Post by Mistah Bong on Dec 8, 2006 13:01:20 GMT 1
|
|
|
Post by MPTI on Dec 21, 2006 17:59:35 GMT 1
Twee collega's trekken 's middags naar een café en bestellen elk een koffie. Dan halen zij hun lunchbox boven en beginnen smakelijk aan hun broodjes. De kelner ziet dat en komt af : "Helaba! Gaat het zo'n beetje? Dat mag hier niet hé, uw eigen sandwiches opeten!!!" Waarop de twee mannen hun schouders ophalen en hun broodjes wisselen... >>> >>> Onderwijzer :"Peter, zeg me eens, wie van jullie is gisteren in mijn appelboom geklommen om appels te stelen?" Peter :"Ik hoor u niet goed, meester, hier op de laatste bank." Onderwijzer : "Dat zullen we wel eens zien. Kom eens hier, neem plaats op mijn stoel. Ik zal aan jouw lessenaar gaan zitten en dan mag jij me een vraag stellen." Ze wisselen van plaats en Peter doet wat hem opgedragen is. Peter : "Meester, wie heeft gisterennacht met mijn zus geslapen?" Onderwijzer : "Je hebt volkomen gelijk, Peter, hier achteraan kun je echt niks verstaan." >>> >>> De ene blondine zegt tegen de andere: "Dit jaar valt kerstmis op een vrijdag" Zegt de andere "Oei! Hopelijk niet op den 13e!!" >>> >>> Hij : Heb jij met andere mannen geslapen? Zij : Ik heb alleen met jou geslapen schat..... Bij de anderen was ik wakker...... >>> "Ik heb een nieuwe papa" vertelt Luna van vier trots aan haar vriendjes in de kleuterklas, doelend op de nieuwe vriend van haar moeder. "En hij komt me straks ophalen na school!" Als het eenmaal zover is, spoeden Luna en haar klasgenootjes zich naar buiten om de 'nieuwe papa' te gaan bewonderen. 'kijk! daar is ie, m'n nieuwe papa", zegt Luna. Waarop de vierjarige Tim enthousiast roept: "Oh die is keigaaf! Die hebben wij ook gehad!" >>> >>> Een Nederlandse man werkt in Duitsland en kent de taal nog niet goed. Op zekere dag loopt hij uit het postkantoor waar hij zojuist iets gepost heeft, a ls er ineens een dakpan naar beneden valt en rakelings langs hem heen valt. Een Duitse vrouw die het heeft zien gebeuren zegt: Ah, da hast du Schwein gehabt ja!" De man knikt bevestigend maar weet eigenlijk niet wat het betekent. Eenmaal thuis pakt hij zijn woordenboek en ziet dat Schwein haben, geluk hebben betekent. Handig, denkt hij, kan ik misschien nog wel eens in de praktijk gebruiken. s'Avonds is er een personeelsfeest en zijn Duitse baas vraagt: "Hast du schon mit meiner Tochter getanzt?" "Nein", antwoordt de man "das Schwein habe ich noch nicht gehabt!!" >>> >>> Een man is aan het wandelen in het bos en komt een andere man tegen die een boom aan het omhelzen is en tegelijk z'n oor stevig tegen de boom aandrukt. Hij is nieuwsgierig en vraagt de man waarom hij die boom omhelst, die zegt dat ie naar de muziek van de boom aan het luisteren is. De man moet natuurlijk lachen en de andere man zegt dat ie ook eens moet luisteren . De man denkt zo van, ik ga die halve gare zen spelleke meespelen en hij omhelst de boom en legt z'n oor tegen de boom. De andere man neemt z'n polsen vast en doet hem handboeien aan, neemt zen portefeuille, juwelen, autosleutels, doet z'n kleren uit en laat hem zo achter. 2 uur later komt een andere man aangewandeld, ziet de naakte gehandboeide man aan de boom en vraagt wat er gebeurd is... De man doet gans z'n verhaal en de man schudt z'n hoofd met veel sympathie. Hij loopt rond de man, kust hem achter z'n oor en zegt : 'Maar schatje toch, het is vandaag je dag niet hé .' >>> >>> Geslaagde zakenman uit Antwerpen gaat in Rumst op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens imker is en dat er allemaal bijenkorven achter de boerderij staan. "De koop gaat niet door !" Roept hij tegen de boer,"die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !" "Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als 1 bij je steekt, mag je mijn boerderij gratis hebben !" Nou, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en wel. "Mijn god !" zegt de boer, "ze hebben je toch niet gestoken?" "Nee, dat niet" zegt de Antwerpenaar "maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken"
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 6, 2007 20:26:03 GMT 1
|
|
|
Post by gast on Jan 6, 2007 23:24:52 GMT 1
amai isa da zegt veel over u en de mike, rode vlecht gelijk hem is, zegt veel over olle sexleven, twee rode vlaggen
|
|
|
Post by Sifakah on Jan 7, 2007 9:32:32 GMT 1
|
|
|
Post by sam on Jan 7, 2007 12:56:13 GMT 1
Een westvlaming gaat op reis naar engeland en vraagt daar aan een engelsman: " Do you fuck horses?" waarop die engelsman zegt: "pardon?" waarop die westvlaming antwoord: "Ja paarden ja"
|
|