|
Post by BushDoctor on Jul 15, 2005 10:26:25 GMT 1
het is niet meer gelukt, veel plaatsen zijn in verlof, of zijn aan het verbouwen of hadden al iets geprogrammeerd.
Een weekendje thuisblijven kan ook geen kwaad.
|
|
|
Post by Informer on Jul 15, 2005 10:35:38 GMT 1
Ik wou wel eens meer weten over die hele zaak en heb via de website de organisatie van Gentse Feesten gecontacteerd: Hier volgt de letterlijke reactie: "oeioei tbaasken is jaloers. stommen antwerpenaar blijf dan thuis." Niet meer, niet minder.
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Jul 15, 2005 16:41:59 GMT 1
Ben benieuwd wat je dan precies gevraagd hebt....
|
|
|
Post by Onene on Jul 15, 2005 17:39:48 GMT 1
Peoplez.. Why all this fussin'? So Bass O isn't comin': Who cares?! (Met alle respect voor Dr B's moeite) Gent ligt op een scheet van A'pen verwijderd, dus als je ze wil zien is het niet echt een grote moeite om daar naar toe te gaan. Gun Gent hun Bass => wij hebben net Michael Rose, Frankie Paul, Gregory Isaacs & U-roy mogen ontvangen! Leave it Be!
Dr B spijtig voor die €400, tegenwoordig bestaat er wel zoiets als recycleren.. Doen zou ik zeggen!
To all the organizers: This country is waaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyy to small for this kind of envious, pointless (!) comments! Respect for what you do, but honestly: Unity is what we need!
Good Vibez, with a Good Life: Brethren is brethren, sistren is a sistren!!! Everyone wants to make it!
bles§
Irie
|
|
|
Post by Dr B on Jul 16, 2005 10:21:40 GMT 1
400 € recycleren? Kan je mij een tip geven hoe ik die flyers en affiches kan hergebruiken? Als je deze topic hebt gevolgd, zal je trouwens merken dat ik het persoonlijk gewoon een zeer spijtige zaak vind. Er zijn een heleboel anderen die er een groter probleem van maken. België is volgens mij wel groot genoeg om BO zowel in A'pen als in Gent te organiseren. Antwerpen is redelijk gemakkelijk te bereiken en het was op een vrijdag en zou dus genoeg volk getrokken hebben. Gent heeft de Gentse Feesten en zou ook sowieso veel volk van daar getrokken hebben, samen met mensen uit Frankrijk en alle Oost- en Westvlamingen . Ik ken veel mensen die ze zelfs 2 keer wilden gaan zien. Ik denk dus niet dat de twee feestjes concurrenten waren voor elkaar. Ik vind het enkel maar jammer hoe alles gelopen is. Er zijn dingen gebeurd die niet schoon waren. Zij die naar BO in Gent gaan: veel plezier! Peace! En vanaf nu:
|
|
|
Post by joka smoka on Jul 16, 2005 20:12:23 GMT 1
pity it ain't twice, i woulda been there twice... cyaan get enuff a it! blessed PS: for cheaper prints, visit www.thebestprinter.net is good 4 everyone...
|
|
|
Post by soundfan on Jul 17, 2005 13:57:02 GMT 1
ben eens benieuwd wat het gaat geven vanavond
|
|
|
Post by Jigal on Jul 18, 2005 11:39:50 GMT 1
:-*This sounds like a soundclash to me....
Original Red Alert vs. vzw Red Alert
What do u think?
|
|