|
Post by Sifakah on Aug 1, 2006 21:57:58 GMT 1
Ge zult het allemaal wel kennen denk ik: da ge gans den tijd met dat ene lied in uw hoofd zit, en het er maar nie uit wil. Niet dat dat een ramp is, want het is een zalig lied natuurlijk. En niks beter dan dat dan met anderen delen, zodat zij er ook mee in hun kop zitten. Bij mij is da nu het geval met: Clint Eastwood & Geberal Saint - Stop that Train Voor als ge'm nie kent, of nog eens wilt horen: www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=44D385E004B51ACF(al moet ik er wel bijzeggen dat ik de versie van Scotty (Draw Your Brakes) wel beter vind - maar deze heb ik net op 7" gevonden, daarom laat em mij niet los) Enjoy, en als ge zelf ook met een ei zit, leg het dan maar hier.
|
|
|
Post by gast on Aug 2, 2006 1:02:55 GMT 1
piepklein konijntje heeft een vliegje op zijn neus
en t wilt er niet uit
|
|
|
Post by amoz on Aug 2, 2006 10:21:39 GMT 1
Clint Eastwood & Geberal Saint - Stop that Train Nice tune, maar ik vind de instrumentatie hier nogal glad en poppy klinken (eighties UB40-achtig), check zeker ook de (originele?) versie van Keith & Tex eens! Ik zal die vanavond eens uploaden als ge m niet moest hebben, doet gij hetzelfde met die van Scotty want die ken ik precies niet... En on-topic: ik heb gisteren een ganse nacht met Ras Shiloh's "Rastaman up in the hills" in mijn kop gezeten (ik denk dat dat op de Ever Bless riddim is), altijd als ik half wakker werd had ik prijs... Ik ben dan maar opgestaan om het eens op te zetten zodat ik mij de tekst terug herinnerde -- en tenminste verder geraakte dan alleen dat eeuwig terugkerende titelzinneke
|
|
|
Post by amoz on Aug 2, 2006 10:22:50 GMT 1
piepklein konijntje heeft een vliegje op zijn neus en t wilt er niet uit ...er niet uit of er niet af?
|
|
|
Post by Lidj I on Aug 2, 2006 10:40:04 GMT 1
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 2, 2006 10:46:08 GMT 1
|
|
|
Post by Lidj I on Aug 2, 2006 11:03:39 GMT 1
aaaaaah, inderdaad niiiiiiiiice tune
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 2, 2006 11:27:00 GMT 1
Handcart Boy, very nice tune Ganja Farmer vind ik ook goe, maar ook weer nie zoooo geweldig als iedereen die vind ge moogt die originele van Keith & Tex eens uppen, ik ken ze nie ik zal die van Scotty eens online gooien. En clean en poppy vind ik niet per definitie slecht, en UB40 ook nie. Ik ben zeker niet hun grootste fan, maar Rat in mi Kitchen vind ik heerlijk, en ze hebben ook een paar chille summervibes die er altijd in slagen om een grote smile op mijn gezicht te krijgen (Baby Come Back, met Pato Banton - heerlijk, en dat lied met Chrissie Hynde, I got you babe). Commercieel maar goed. Vind ik
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Aug 2, 2006 11:44:42 GMT 1
Ik zit al vijf jaar me 'take a set' van den Burro in mijne kop, voor de rest is nog alles inorde me mij. Momenteel is't Jah Mali met 'Long-long time', dus super dat beide op Geel staan
|
|
|
Post by Visionz on Aug 2, 2006 11:51:24 GMT 1
Goed nieuws: Perfect heeft zijn eerste album uitgebracht: Attendu depuis un petit moment déjà, le premier album de Perfect, révélation new roots s'il en est une, est enfin annoncé chez Nocturne. Hormis quelques inédits, on retrouve sur cet opus bon nombre des singles qui ont fait le renom du jeune DJ, dont l'inévitable Handcart boy. Un premier effort qui devrait lui assurer la conquête d'un public plus large.
bron: www.reggaefrance.com
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 2, 2006 12:18:53 GMT 1
|
|
|
Post by amoz on Aug 3, 2006 11:13:31 GMT 1
|
|
|
Post by El_foent on Aug 3, 2006 16:20:39 GMT 1
Supercat - Cry fidi youth El_ribbibongskeng
|
|
Leftchest
3 star frontline soldier
Soul Youth
|
Post by Leftchest on Aug 3, 2006 16:51:30 GMT 1
Jah Mason & Jah Cure - Run come love me Steel Pulse - Rollerskates Also the answer riddim is crossing my mind every hour or something
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 3, 2006 17:57:40 GMT 1
Steel Pulse - Rollerskates ah heerlijk nummer =) "Life life without music I can't go go no" ik kan al nie wachten tot Sundance om ze live in action te zien
|
|