|
Post by ElRubaDub on Aug 9, 2006 16:28:53 GMT 1
Dienen anderen if this world were mine van Dennis de Crown prince is ook anders wel in orde
if this world were mine i'd feed you with hapiness all of the time and in combination you give me inspiration good vibration
El_galang!
|
|
|
Post by Katrien on Aug 9, 2006 17:46:16 GMT 1
Ik zit al sinds zaterdagavond met fisherman van the congos in men hoofd...
|
|
|
Post by De Boodschapper on Aug 10, 2006 12:18:58 GMT 1
ik zit sinds gisteren vastgeketent aan:
Black Uhuru - I love King Selassie
|
|
|
Post by Fireman on Aug 10, 2006 14:14:55 GMT 1
Ik ben al heel lang verslingerd aan Eek a Mouse - Ganja Smuggling!!!! Vanaf de eerste keer dat ik die hoorde is ie met geen stokken meer uit mijn kop te krijgen, seen!! Die tune zit gelijk opgeslagen in mijn achterhoofd, en vaak komt i dan tevoorschijn, op de meest onverwachte momenten. Hoe kan het ook anders, veel te catchy tune!! Bengbengdidibangbangdidibengbeng..........
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 10, 2006 15:38:42 GMT 1
"One by one, load up de van, all of-a ganja it ram , Put it on a plane, the weed gone to Spain, money just a poor like rain" "Mummy jus' a bawl "poor, poor, poor", me cry, she seh "son cry no more" Die heeft altijd van die zinnekes die blijven hange, big big artistn
|
|
|
Post by AJ on Aug 10, 2006 20:42:55 GMT 1
Sifakah probeer ne keer te zoeken onder Lypso Riddim op soulseek of zo. Kheb er wel redelijk veel op gevonden... Bless
|
|
|
Post by Grillz on Aug 10, 2006 23:40:27 GMT 1
Frankie Paul - Sara (Jammy's, 1987)
Sweet sweet Jammy's style!
|
|
|
Post by jonezz on Aug 11, 2006 0:59:51 GMT 1
voor het moment, het meeste op 85 riddim damn wat een vet riddim.
met roots --> fantan mojah - frame op triumphant riddim jah cure - love is calling bunny wailer - conqueror(zou ik uren beluisteren)
|
|
|
Post by jonezz on Aug 11, 2006 1:02:32 GMT 1
Ik ben al heel lang verslingerd aan Eek a Mouse - Ganja Smuggling!!!! Vanaf de eerste keer dat ik die hoorde is ie met geen stokken meer uit mijn kop te krijgen, seen!! Die tune zit gelijk opgeslagen in mijn achterhoofd, en vaak komt i dan tevoorschijn, op de meest onverwachte momenten. Hoe kan het ook anders, veel te catchy tune!! Bengbengdidibangbangdidibengbeng.......... dude je moet de cd van greensleeves "aces international" es checken. mss heb je dit al, weet ik niet, maar dat is eek-a-mouse zoals je hem nooit eerder hoorde "wa do dem" live en niet meer echt bij de zijne da moment
|
|
|
Post by Visionz on Aug 11, 2006 10:31:07 GMT 1
Café Con Leche - Bienvenue En Belgique zeer verslavend nummer
|
|
Leftchest
3 star frontline soldier
Soul Youth
|
Post by Leftchest on Aug 16, 2006 16:29:43 GMT 1
Bitty - I've got love die trompetjes
|
|
|
Post by El_foent on Aug 16, 2006 19:46:12 GMT 1
Dennis Brown - Your love has got an holt on me
El_heavenless
|
|
|
Post by Fireman on Aug 17, 2006 11:27:32 GMT 1
dude je moet de cd van greensleeves "aces international" es checken. mss heb je dit al, weet ik niet, maar dat is eek-a-mouse zoals je hem nooit eerder hoorde "wa do dem" live en niet meer echt bij de zijne da moment Merci vr de tip Jonezz, moet ik dringend eens checken inderdaad! Back on topic: sinds gisteravond: U-Brown met Tuschungpeng
|
|
|
Post by Junior on Aug 17, 2006 12:24:17 GMT 1
dude je moet de cd van greensleeves "aces international" es checken. mss heb je dit al, weet ik niet, maar dat is eek-a-mouse zoals je hem nooit eerder hoorde "wa do dem" live en niet meer echt bij de zijne da moment Merci vr de tip Jonezz, moet ik dringend eens checken inderdaad! Back on topic: sinds gisteravond: U-Brown met Tuschungpeng Dan vind ik de Papa Lekker versie toch ietsjes beter, vooral in de late uurtjes van een Bash. Ahahahaaa Papa Lekker ahahahaa Papa lekker. En nen tune da ik nu aant luistere ben John Wayne - call the police
|
|
|
Post by Sifakah on Aug 17, 2006 12:35:33 GMT 1
T.O.K. - Gi Gi Winer (ReggaeLypso) "Gi gi winer make your wasteline roll ! Galang Galang .."
en Solid (Thriller) "Many rise, many drop, but we solid as a rock ! Them fi think we woulda flop, but we solid as a rock !"
|
|