Irie
new memba
|
Post by Irie on Sept 6, 2005 15:17:00 GMT 1
Salaam Ithrens, We zijn op zoek naar ladies in de reggaescene. Mc's, chanters, dj's ... It's all good, as long as they love the music! Zet het op het board, stuur het via pm of mail Irie_sistren@hotmail.com :-*Ladies raise your voice and make some noice!! One love Lioness Rebelation Guidance and protection from the I to the you
|
|
|
Post by Tony on Sept 6, 2005 17:14:03 GMT 1
I is juist in begonnen om dan geen YOU te "hoeven" zeggen dus tis dan from i to the i snap jai ? Tony ( k ben trouwens geen gyal.. je zou me anders zekerrrrr in je project willen hebben ) Later Tony
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Sept 6, 2005 17:31:01 GMT 1
Goh, echt?!
Het was dan ook grappig bedoeld,... Toch bedankt voor de uitleg.
Tony als je toch zo goed bent (in wat??) mag je wel je gegevens doorgeven. Make-up en een pruik kunnen soms wonderen verichten!! ;o)
Grtz
|
|
|
Post by Tony on Sept 7, 2005 10:06:05 GMT 1
Yes Sis ooohhh het was een grap ;D ik ben eigenlijk goed in zoveel dingen .. je weet toch : anything u can do .. i can do it better ... i'm the toughest .. maar bij je laatste voorstel haak ik dan toch af... .. die pruik is o.k ... maar make up hmzzz dunno ... k zal es gaan experimenteren soon come Tony p.s tis the cat chase the mouse ( zonder away dus) while the dog raced the cat around the corner ... (of is da ook een grap)
|
|
|
Post by Tony on Sept 7, 2005 10:07:33 GMT 1
owww shytttt die en die gingen per ongeluk no offence Tony
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Sept 7, 2005 15:33:02 GMT 1
Tony, thx again voor de verbetering, ... maarre en Blij dat je geen tekort hebt aan zelfvertrouwen.. peace
|
|
|
Post by ak47 on Sept 7, 2005 15:42:30 GMT 1
Als hier niet snel wat foto's of telefoonnummers van de betreffende sound-LADIES volgen dan zal ik deze thread DHR-gewijs als FLOPIC moeten klasseren.
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 7, 2005 15:55:43 GMT 1
Zijn wij niet allemaal een beetje male chauvinist pigs? Als de ladies van Lioness Rebelation morgen wat de winkel willen komen opfleuren met wat reggae, afro, latin, drum'n bass, jungle,... zijn ze meer dan welkom! Tis tenslotte feest. Ik ben al 4 jaar! Enne, 10% korting op alles...
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Sept 7, 2005 17:43:36 GMT 1
Finally some positive reaction!! Maximum respect for Dr B!
Idd zeer veel stoere praat.. Maar niet te veel op ingaan is het motto.
Lioness Rebelation keeping it irie
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 7, 2005 22:33:07 GMT 1
ge komt toch in ieder geval een glaaske meedrinken?
|
|
|
Post by Lioness Rebelation on Sept 8, 2005 7:39:14 GMT 1
Congrat's !!! --- We kome zeker af mé wa plaatjes laters & bless
|
|
|
Post by snipaman on Sept 8, 2005 9:44:31 GMT 1
Lioness Rebelation!! Pure positive vibz dem a spread!!! Bless
|
|
|
Post by danseres zangeres on Sept 8, 2005 23:00:53 GMT 1
hallo ik heet phoebe en ben druk bezig en erg geinteresseerd in dancehall en reaggea, ik ben wel nog in ontwikkeling dus ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die me een beetje kan begeleiden en me dingen leren, zoals zingen op een reaggea/dancehall beat en dancehall dansen. IK ben in ieder geval enorm gedreven en sowieso actief als dansers/ zangeres songwriter en sinds kort ben ik bezig met min eigen beats. Ik hoo pdat je me verder kunt helpen, groejtes phoebe
|
|
|
Post by BushDoctor on Sept 9, 2005 9:37:17 GMT 1
Ik zou alvast beginnen met je te registreren op dit forum, zodat de mensen je op zijn minst een private message kunnen sturen.
En anders, naar feestjes gaan en mensen aanspreken.
zoals deze avond in Fake Bar in Antwerpen: Massive Sound, High Grade Sound, Flash It Up Soundmachine en Original Red Alert Sound.
|
|
|
Post by Tony on Sept 9, 2005 16:53:17 GMT 1
ik zou in ieder geval beginnen met te checken hoe je reaggea nu werkelijk schrijft reaggea-flame-danser! Tony
|
|