|
Post by tonyisafony on Sept 9, 2005 18:18:50 GMT 1
ik zou maar al beginnen met op zoek te gaan naar een ander forum tony want niemand is hier geïntreseerd in zo'n gezeik als ge wilt gaan vitten dan moet ge maar naar reggae.be gaan daar word dat zelf aangemoedigd op dees forum word zonne shit niet gerate
|
|
|
Post by fiepfiep on Sept 9, 2005 21:09:20 GMT 1
haha inderdaad tony get a life
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Sept 9, 2005 23:13:14 GMT 1
Hey Phoebe,
het zou idd handig zijn als je info zou kunnen geven over hoe we je kunnen bereiken. Je zou een mailtje kunnen sturen naar Irie_sistren@hotmail.com
Bles§
|
|
|
Post by Tony on Sept 10, 2005 10:30:33 GMT 1
o.k o.k tis ook wel makkelijk eigenlijk om over dat reaggea te beginnen ! mee eens ! maar vitten is et toch niet ?? toch maar ff dat reaggea.be checken dan ...ik bedoel, ik geef niks om forum"ruzies" ofzo maar vindt het wel prettig om mezelf te kunnen zijn .... en als ik na mijn laatste opmerking al wordt verzocht te verkassen ... k snap het ook niet ... d'r mag hier wel vanalles over chichi's (om maar een voorbeeld te noemen) gezegd worden ... maar ik mag iemand er niet op wijzen dat reaggea anders geschreven wordt ?? just don't get it ... en ik behoef ook geen uitleg van : ja maar tis de toon die je zet ... soort van cynisme ... JA dat is ook laat me ! k zal ni meer op taalvouten leten en prooberen meer "inhaudelekk" te reageren soon come Tony
|
|
|
Post by Bmas on Sept 10, 2005 12:34:00 GMT 1
Ik denk dat iedereen wa last had van de warmte. Hier mag over van alles en nog wa geluld worden. Have fun
|
|
zigo
3 star frontline soldier
|
Post by zigo on Sept 11, 2005 16:01:27 GMT 1
ik ben ook vollop bezig met bij te leren in de dancehall scene. Ik heb een jaar terug platenspelers gekocht en ben al wel ff bezig met draaien maar vermits ik nog niet werk heb ik ook ni echt de mogelijkheid om veel plaatjes te kopen. en me weinig plaatjes kunt ge ni echt lang draaien dus moet ik nog wel ff wachten om mijn debuut te maken! maar ondertussen observeer ik en leer ik! Lioness Rebelation
|
|
stefaani
3 star frontline soldier
can you play some more
|
Post by stefaani on Sept 11, 2005 20:29:00 GMT 1
waarom moete t perse meisjes zijn? all talent is welcome zouk zo zeggen - anders doen jay-ti en ik wel 'iets' gnehe - onze teksten zouden alleszins over meer gaan dan cars, blingbling , gals en chichiman *** alleszins leuk leuk leuk mss moeten we mannen toch maares een poepie laten ruiken
|
|