Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Sept 28, 2005 15:43:07 GMT 1
En dat stadsplan voor reggae liefhebbers is niet eens zo'n slecht idee: waar vind ik de beste plaatjes/cd (duh!! Bam Bam natuurlijk !!), in welke cafés mag geblowd worden /draaien ze enkel reggae, welke vzw's verkopen de beste hash, waar zijn de beste plekskes om er stiekem eentje op te steken, wat te doen als de flikken lastig doen? Yes I! Allemaal van die dingen die je als hollander in Belgie wil weten! Big up Crewza!
|
|
|
Post by gicaca on Sept 28, 2005 16:08:15 GMT 1
stiekem eentje smoren das toch ni nodig en als de flikken u lastig vallen geef je gewoon uwe joint af en rolt ge ne nieuwe.
|
|
|
Post by Crewza on Sept 29, 2005 8:25:05 GMT 1
Idd, stiekem smoren is niet meer van dezen tijd, maar de eerste jaren dat ik blowde was dit wel zo. Toen had ge ook nog niet de luxe om in elke kranten-/nachtwinkel lange vloeikes te kunnen kopen. En dit trouwens volledig:
|
|
|
Post by AK on Sept 29, 2005 8:44:20 GMT 1
Idd, stiekem smoren is niet meer van dezen tijd, maar de eerste jaren dat ik blowde was dit wel zo. Toen had ge ook nog niet de luxe om in elke kranten-/nachtwinkel lange vloeikes te kunnen kopen. En dit trouwens volledig: Laat ons pas over luxe praten als we onze wiet in dezelfde kranten-/nachtwinkel kunnen kopen. Until then... call wi
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 29, 2005 10:58:37 GMT 1
idd AK ;D, da zou nog eens ne luxe zijn!!... en gene overbodige
|
|
|
Post by Crewza on Sept 29, 2005 15:19:01 GMT 1
De mentaliteit bij de mensen en de flikken t.o. cannabis is de laatste jaren inderdaad fel verbeterd, maar het kan nog beter.
Ik heb het idee dat er door de gebruikers de laatste jaren nog weinig of geen actie meer gevoerd wordt (of toch niet op veel bijval kan rekenen) Wat is er met de BCCB gebeurd en met die stickers op de frankstukken "verbieden is geen oplossing", wanneer is er nog eens een blow-in, of een protestmars die wat mensen op de been krijgt.
In grote steden worden de blowers meestal gerust gelaten door de flikken, maar van die politie acties zoals bij "feest in het park" in Oudenaarde bewijst nog maar eens dat wij cannabis gebruikers nog steeds overgeleverd zijn aan de willekeur van de boys in blue.
BTW: ging dit topic eigenlijk niet over een thesis ?? Zijn we niet aan het afwijken en vooral: Zijn er van de thesis al punten bekend ?? Was het goed ?
|
|
|
Post by gicaca on Sept 29, 2005 16:23:46 GMT 1
of de mentaliteit verbeterd is da weet ik nog zo ni.als ge me u kinderen op cafe zit is da normaal maar als ge blowt zede een slechte moeder(spreek van ondervinding)!en een protestmars heeft alleen zin als ALLE blowers aanwezig zijn en ni zo ne triestige opkomst zoals een paar jaar geleden in antwerpen.er waren zelf meer vlaams blokkers.
maar dit heeft idd niks meer met deze topic te maken one love
|
|