|
Post by glowacki on Sept 14, 2005 15:27:31 GMT 1
rastaman don’t apologize to no battybwoy yuh diss black people then mi gun a shot yuh bwoy gimme di whole a di girls cause a dem have up di joy inna di lake of fire mi dash yuh bwoy
|
|
|
Post by jahcure on Sept 22, 2005 10:09:07 GMT 1
Glowacki:
|
|
|
Post by Tony on Sept 22, 2005 17:00:59 GMT 1
bout Glowacki ... tuff bway
|
|
|
Post by ak47 on Sept 26, 2005 15:08:18 GMT 1
|
|
ANARCHISTISCH UITSCHOT
Guest
|
Post by ANARCHISTISCH UITSCHOT on Sept 26, 2005 15:53:00 GMT 1
BOOM BOOM BYE BYE IN DI BABYLONIAN JUNKHEAD STOP YOUR OPRESSION CORRUPT MTF
|
|
gevoelig zieltje nr 69
Guest
|
Post by gevoelig zieltje nr 69 on Sept 27, 2005 8:10:44 GMT 1
BOOM BOOM BYE BYE IN DI BABYLONIAN JUNKHEAD STOP YOUR OPRESSION CORRUPT MTF hehehe... wat een reacties toch hier
|
|
|
Post by vikthekid on Sept 27, 2005 10:55:29 GMT 1
mensen, wat is er zo plezant aan andere te discrimineren? omwille van huidskleur, afkomst of sexuele voorkeur?
whats positive about discrimination? jezelf beter voelen dan een ander? of ist iets anders?? ben ik dom??
please, leg mij da eens uit
dan kan ik er misschien ook mee lachen
|
|
|
Post by gicaca on Sept 27, 2005 11:20:53 GMT 1
you're not alone vikthekid.begryp da ook ni
love,peace and unity
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 27, 2005 11:58:33 GMT 1
mensen, wat is er zo plezant aan andere te discrimineren? omwille van huidskleur, afkomst of sexuele voorkeur? whats positive about discrimination? jezelf beter voelen dan een ander? of ist iets anders?? ben ik dom?? please, leg mij da eens uit dan kan ik er misschien ook mee lachen ... da blijkt gewoon iets menselijk te zijn, dat iedereen vanuit jaloezie of weet ik veel, graag commentaar(vaak in extreme) hebben op anderen... Kdenk da ge t hier(in onze coté's) gewoon meer als spot moet bekijken dan als echte discriminatie! Kherinner me de bambambirthdaybash(no offence, gewoon om een voorbeeld te geven , waar ne homo was en waar eigenlijk niemand een punt van maakte of zich er druk in maakte... Er heeft ook niemand hem lastig gevallen denk ik, dus... echt letterlijk moet ge die dingen ni altijd nemen. Ik hou er ook ni van, maar da wil ni zeggen da'k er steeds op moet zitten kappe of da'k ze letterlijk en figuurlijk ze ga moeten uitmoorden, verbranden... t' is 2005 é!! er zijn bij mijn weten ergere dingen dan da en zolang ze u ni lastig vallen en ni teveel reclame navigaytions orgainiseren om er een 'cool' iets van te maken, voor mij geen probleem. Heeft er toevallig iemand naar telefacts gekeken gisteren, waar het ging over jongeren(12, 13, 14j) die zogezegd al zeker waren van hun geaardheid. Ze intervieuwden een jongen van 13jaar die er zeker van was(hoewel hij verschillende keren toch zijn twijfel nog uitte) homo te zijn. Het straffe is dat hij verklaarde dat hij het 'cool' vond om anders te zijn en het leek er sterk op dat het hem daarvoor te doen was...?!! da vind ik erg!! kvind niet da de gaypeople da moeten promote als iets heel gewoons of iets cools, door megafeestjes te geven en bewust hun eigen eiland binnen deze maatschappij te creëeren, om dan te zeggen dat ze gediscrimineerd worden??!! ze moeten gewoon, gewoon doen lijkt me... soit, heb hier precies ff een hele uiteenzetting neegeschreven en kwou gewoon kort reageren... allé voor zij die het interesseert: veel leesgenot ;D
|
|
|
Post by miss on Sept 28, 2005 13:39:04 GMT 1
den bob zegt ook:wij willen de mensen zichzelf laten zijn.individuen kweken ,in plaats van volgzame schapen
|
|
|
Post by vikthekid on Sept 28, 2005 13:43:52 GMT 1
den bob zegt ook:wij willen de mensen zichzelf laten zijn.individuen kweken ,in plaats van volgzame schapen en den bob heeft 100% gelijk a chain is only as strong as its weakest link!
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Sept 28, 2005 14:19:22 GMT 1
Iets zegt me dat deze post me karma gaat kosten maar Ik snap het niet.. Ze willen o zo gelijk zijn, maar er moet wel weer een APART stadsplan gidsje voor holebi's gedrukt worden anders kunnen ze de weg niet vinden.. Misschien kan de Döner massive eens gaan lobbyen voor een apart 'reggae' stadsplan gidsje, dan kan ik als nederlandse reggae liefhebber ook makkelijk jullie kant op komen! Misschien zelfs wel carpoolen met wat nederlandse holebi's die antwerpen gaan verkennen, gezellig!
|
|
oley me zin we dermey
Guest
|
Post by oley me zin we dermey on Sept 28, 2005 14:48:11 GMT 1
Iets zegt me dat deze post me karma gaat kosten maar Ik snap het niet.. Ze willen o zo gelijk zijn, maar er moet wel weer een APART ... daar heb je zeker een punt! is me ook al veel opgevallen!!!
|
|
|
Post by ak47 on Sept 28, 2005 15:02:42 GMT 1
Iets zegt me dat deze post me karma gaat kosten maar Ik snap het niet.. Ze willen o zo gelijk zijn, maar er moet wel weer een APART ... daar heb je zeker een punt! is me ook al veel opgevallen!!! battyman fi dead = negatieve discriminatie. holebi-stadsplan = positieve discriminatie.
|
|
|
Post by Crewza on Sept 28, 2005 15:36:04 GMT 1
Maar het blijft discriminatie. Toch vreemd, ze willen niet anders behandeld worden, maar wel anders behandeld worden En dat stadsplan voor reggae liefhebbers is niet eens zo'n slecht idee: waar vind ik de beste plaatjes/cd (duh!! Bam Bam natuurlijk !!), in welke cafés mag geblowd worden /draaien ze enkel reggae, welke vzw's verkopen de beste hash, waar zijn de beste plekskes om er stiekem eentje op te steken, wat te doen als de flikken lastig doen?
|
|