|
Post by General Jonee on Aug 26, 2005 8:07:15 GMT 1
hey ma wat bedoel je dan ak dat we er allemaal moeten bij lopen als willy sommers allemaal naar het vlaamse slager festival moeten kijken/luisteren en babbelen als siegfried bracke?
komaan de wereld is groter dan u kerkplein. En als mensen andere culturen als intressanter ervaren moet gij u da toch ni aantrekken.
btw. rasta is inderdaad begonnen als een geloof/black vrijheids beweging. Maar één in deze kapitalistische maatschappij ben je vanals je niet het zelfde denkt als het kutjesvolk en niet hetzelfde wil als het kutjes volk ook (dan wel metaforisch) black. (want ja mij bekijken ze ook raar, flikken doen mij ook stoppen zonder reden juist voor mijn pas te zien, als ik op de bus stap maken de oude meten ook dat ik niet naast hun kan gaan zitten, etc...) Hiermee wil ik wel niks afdoen aan het leed dat vuile blanke kapi's de afrikanen heeft aangedaan en nog aandoet!!Twee er zijn blanke rastas die meer rasta zijn dan veel blacks die het zeggen te zijn. En dan bedoel ik zich houden aan de regels van het geloof etc..
toch maar een :Ptopic my 2 cents zeeen
|
|
|
Post by straight AK on Aug 26, 2005 9:00:05 GMT 1
Dem seh when yu fling stone inna hog pen, ah di one wha get lick ago squeel out...
|
|
Denjah
3 star frontline soldier
Straight outta The Hague City, original badman town..
|
Post by Denjah on Aug 26, 2005 9:24:44 GMT 1
Dem seh when yu fling stone inna hog pen, ah di one wha get lick ago squeel out... Copy paste van DHR....
|
|
|
Post by firetime on Aug 26, 2005 9:41:22 GMT 1
Dem seh when yu fling stone inna hog pen, ah di one wha get lick ago squeel out... Copy paste van DHR.... Ik zal nog es iets quoten van DHR: GO SUCK YUH MUMMA
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 26, 2005 9:46:18 GMT 1
btw logische reactie toch? en dat kan trouwens over iedereen gezegd worden he dat van cultuur steler.... *van wie hebben wij het schrift? *van waar hebben wij die pc waar we nu op aan het typen zijn? *waar is f*cking jezus geboren die hier al een eeuwigheid word aanbeden? *vanwaar komt onze vlaamse muziek? willy sommers is toch maar een wanna be crooner een zangstijl die toch ontstaan is in de us of kkk *vanwaar komen de patatten (die dan frieten worden) die toch worden bezien als een deel van onze cultuur en wie heeft er aan mijn karma gezeten!!!
|
|
|
Post by gunshat on Aug 26, 2005 9:52:43 GMT 1
Ik had in eerste instantie nooit gedacht dat mensen dit topic zo serieus zouden nemen, want ik was eigenlijk maar aant joken met ne hairstyle. En voor de echte believers: u dont haffi dread to be rasta.
anyway, carry on en vrede aan alle mensen van goede wil.
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 26, 2005 9:54:45 GMT 1
Ik had in eerste instantie nooit gedacht dat mensen dit topic zo serieus zouden nemen, want ik was eigenlijk maar aant joken met ne hairstyle. En voor de echte believers: u dont haffi dread to be rasta. anyway, carry on en vrede aan alle mensen van goede wil.
|
|
|
Post by ruftie de rasta on Aug 26, 2005 10:00:25 GMT 1
dreads stinken.. ruik er maar eens aan.. en zeg me dan nog dat t ok is om die shit op je hoofd te hebben en dat t niet vies is...
|
|
|
Post by ruftie de rasta on Aug 26, 2005 10:04:36 GMT 1
dreads en geitenwollen sokken, go hand in hand together like Billy Turf and apple pie!!! breng me de sojamelk en de italcake!!!
|
|
|
Post by Bmas on Aug 26, 2005 10:05:33 GMT 1
ruftie als ge da echt meent :
|
|
|
Post by natural dreads on Aug 26, 2005 10:06:24 GMT 1
als ge uwe kont niet kuist krijgt ge ook dreadlocks! die laa ge toch ook nie zitten? onnozelle allemaal!!!
|
|
|
Post by ruftie de rasta on Aug 26, 2005 10:09:23 GMT 1
budamas als jij dat bent... kom op ruik eens in de tent van geel als je draaid... zegt toch genoeg.. vol zwetende rastas.. hmmmm bijna net zo lekker als de soulfood lucht in de firm... jammieeeeeee... vis... zweet... en dreads....
|
|
|
Post by Bmas on Aug 26, 2005 10:22:10 GMT 1
I love the smell at geel. Aint nuttin wrong with that. Het zou in ieder geval sympathiek zijn als ge iets toffer uit de hoek komt met u reply's. Bless
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 26, 2005 10:50:15 GMT 1
btw das ganja da je riekt
|
|
|
Post by Crewza on Aug 26, 2005 11:35:40 GMT 1
Indeed, het is aan ieder zelf te beslissen hoe ze hun haar willen dragen. En tegenwoordig is er niets meer enkel bestemd voor één volk of ras. En als je het wil hebben over slechte kapsels, hier een top 4: Op 4: met enkele bussen haarlak tover je je kapsel zo om tot "The cottoncandy" Op 3: favoriet bij Rednecks en inteelt in United Sucks of America: "The mullet" Op 2: Beetje zoals sommige mensen met dreadlocks vinden: niet bedoeld voor blanken: "De afro" En met stip op 1, voor mannen die nog in hun ontkenningsfase zitten, en 's werelds meest belachelijke kapsel: "THE COMBOVER !!!"
|
|