Post by leafeadisfcowrand on Mar 9, 2022 9:28:39 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Barber Shop Tycoon - Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Barber Shop Tycoon - Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi rajattomasti tokeneita ▞▞▞
▞▞▞ Idle Barber Shop Tycoon - Game 2022 version ▞▞▞
Milloin seuraava päivitys tulee siitä on vuosi ja nyt ei ole mitään tekemistä...
Kiva pieni peli...virhe, jossa parturit eivät tehneet mitään, näyttää olevan korjattu. Toivon, että pelit käyttäisivät realistista rahaa...70 000 dollaria halvaan hiustenleikkaukseen.....lol, enkä ole edes maksoinut hintojani...en tiennyt parturien tekevän miljoonia dollareita...lol
ホール.io アーケード erjv
Liian hidas
En pelannut kovin pitkään, mutta huomasin, että peli vain pelaa itsestään. Voit päivittää tuolit ja se on siinä. Ja jos et pääse jonossa olevien ihmisten luo, he lähtevät. Mutta ei ole mitään keinoa nopeuttaa hiusten leikkausta tai nopeuttaa kassalla. Kirjaimellisesti asiakkaat lähtivät, kun olin katsastamassa muita asiakkaita, ja he olivat seuraavana jonossa. Se on vähän rikki, koska peli ei tarjoa tapaa estää sitä. Tarvitsee paljon päivityksiä ennen kuin se paranee. Tarina on kuitenkin hieno.
22.9.21 Olen täysin hukassa päivityksistä, olen ollut Max-maine jo jonkin aikaa ja olen vain tehnyt päivityksiä siitä lähtien. Tuleeko tähän peliin päivitys lähiaikoina vai ollenkaan? 9.1.22 ei vieläkään uusia päivityksiä.
Mitä tapahtuu kolmannelle parturille? Koska kauppa täyttyy mainostettaessa, ei myöskään yksittäisiä leikkauksia voida säätää kaikkien päivitysten takia, ole hyvä ja APUA
Tämä peli on tähän mennessä todella hämmästyttävä. Se on yksinkertaista, hauskaa ja nautinnollista. Minulla on kuitenkin pieni bugi-ongelma. Tarinan edetessä avasin tervetuliaismaton lukituksen. Sitten se hyppäsi opetustilaan, jossa se kertoi minulle, että minun piti painaa mattoa. Vaikka mistä painan, se ei toimi. Käynnistin sovelluksen uudelleen ja sama ongelma jatkuu. Rakastan tätä peliä ja haluan jatkaa pelaamista, mutta virhe estää minua. Päivitys: korjasin sen iloinen, että saan taas pelata!
Tämä on paras tyhjäkäyntipeli, jota olen koskaan pelannut! Rakastan tarinaa ja kaikkea siihen liittyvää. Sain juuri maksimaalista edustajan, enkä malta odottaa seuraavaa päivitystä!
Idle Barber Shop Tycoon - Game Simulaatio jpao
Olen ollut täysillä tässä pelissä noin 6 kuukautta nyt ja olen ollut kärsivällinen, jotta päivitys jatkuisi pelissä. Näyttää siltä, että meillä on mahdollisuus muuttaa koko lohko, mutta tällä hetkellä se on vain odotuspeli minulle.
Olisi ollut 5 tähteä, mutta peliä ei ole päivitetty aikoihin. Minulle jää keskeneräinen tarina ja parturi.
Olen pelannut useimpia codigames-pelejä ja tämä on tähän mennessä paras! Erinomainen tarina ja hauska peli. Toivon vain, että olisi enemmän! Hyvin tehty!
Missä päivitys?!
Uusi mainoskampanjatoiminto oli interaktiivinen ennen sen esittelyä. Laitoin sen kokonaan ylös. Nyt opetusohjelma pyytää minua lisäämään sitä, enkä voi. Täysin muuri pelin ja tekee siitä pelaamattoman. Korjaa ASAP. Kiitos.
Rakastan tätä peliä, mutta nyt 226 000 toistopisteellä, enkä voi mennä pidemmälle. Olen nähnyt mainoksia, jotka näyttävät siltä kuin peli on päivitetty. Toivottavasti tämä on saatavilla pian.
Idle Barber Shop Tycoon - Game ব্যাজ cbp
Nautin pelistä enemmän kuin luulin. Tarina on loistava ... Luulen, että ainoa todellinen valitukseni on, että tarvitsen lisää! Olen tullut tarinan loppuun ja uutta sisältöä ei tule tarpeeksi nopeasti! Toivon joukkueelle onnea ja odotan innolla seuraavaa päivitystä.
Normaalisti annan sille 5 tähteä, mutta pelissä on niin paljon bugeja. Esimerkiksi sohva- ja asiakastyytyväisyysmainosten pitäisi saada asiakas odottamaan useammin, mutta sen ulkoasu ei todennäköisesti toimi ollenkaan, koska asiakkaat lähtevät aikaisin kuin silloin ilman sitä.
Rakastan tätä peliä, mutta ei päivityksiä..... älä tuhlaa rahojasi siihen, koska kun saat kaiken maksimiin, ei ole mitään tekemistä.
En saa edes viimeistä partaa, koska maine on "maksimoitu"
Peli ei ole saanut päivitystä kesäkuun jälkeen. Ei mitään laajennus- tai pelin jälkeisiä ominaisuuksia. Alkuperäinen arvosteluni oli viisi, mutta tässä vaiheessa se tuhlaa tallennustilaa. Aion poistaa asennuksen pian.
Konsepti on hyvä, mutta pelissä ei ole paljon tekemistä...päivityksiä on myös hyvin rajoitetusti...vain odottaminen tekee pelistä tylsän
Peli on erinomainen, mutta yksi asia on outo, siellä on homoseksuaalista tarinaa, emmekä voi muuttaa sitä heti, kun se on alkanut, ja se on huono asia, on myös muita tarinoita, jos haluat, mutta jos valitset vahingossa sen tarinan, et voi muuttaa sitä, ja se tarina jatkuu loppuun asti, luulen, että voit lisätä vaihtoparin vaihtoehdon, koska jos joku vahingossa valitsee väärän, hän voi muuttua.
Tämä on yksi parhaista tyhjäkäyntipeleistä, joita olen pelannut vähään aikaan. Olen saanut kaikki haasteet valmiiksi, maineeni on huipussaan, odotan innolla uusia haasteita, sillä paljon asioita, joita näen olevan vielä avaamatta tai sisällyttämättä. Yksi ehdotus kuitenkin pitäisi olla leveämpi tai yksi useampi vastaanotto samalla alueella, koska näen parturit odottamassa tilausta ottaessa. Tällä tavalla he voivat ottaa kaksi tilausta samanaikaisesti tai nopeuttaa tilausten vastaanottoa tällä hetkellä, mielestäni se on hidasta.
Maksoin kaiken viime vuonna, pelin avaamisesta on kulunut noin 6 kuukautta. Odotin päivitystä tähän mennessä, koska rakastan tarinaa! 36 tuntia peliä tilastojeni mukaan. Päivitä ja laajenna, niin lataan tämän uudelleen.
Vietin koko tämän ajan saadakseni parturini täydelliseksi, ja sitten pelin päivitykset loppuivat. Se maksoi myös sen, kuinka paljon voisin ansaita, vaikka päivittäisin edelleen tuotteitani. Lopulta se seisoi niin kauan, että unohdin sen puhelimeeni. Edellisestä päivityksestä on kulunut yli kuukausi, eikä se koskenut edes tarinaa.Pidän siitä, mutta on aika palata töihin ja tehdä lisää parannuksia myymälään vain wc kylpyhuoneessa, jota he eivät koskaan käytä btw tyhjä varastotila sen sijaan, että kaljuja tulee sisään asiakkaisiin, jotka ajautuvat kaljuiksi, se selittäisi heidän hankkimisen. hiukset pestään miksi viikset pestään hiukset, miksi parturit eivät käytä kuumia pyyhkeitä ja esiliinoja asiakkailla, kahvilan pöytien on oltava nurkassa, eivätkä ne estä pääsyä pääparturiin
Hei, se on hyvä peli, mutta pari ongelmaa ihmiset kävelevät seinien läpi ovien sijaan tai Miken kylpyhuoneen läpi...yritti myös ostaa kahvinkeittimen päivityksen jalokiviä käyttäen, vain totesi virhe...voitko myös vahvistaa, että luksuspäivitystuote ostettu jalokivien kanssa, jos unohdat ne, saat lisää tilaisuuden ostaa myöhemmin... Kiitos upea tarinasisältö hyvä peli...jos vain useampi tämäntyyppinen peli olisi näin pelattavissa.
hyvä tyhjäkäyntipeli. on muutettava tapaa palkata henkilöstöä pelkän timanttien käyttämisestä kolikoiden käyttämiseen tavalliselle henkilökunnalle ja timantteihin saadakseni mahdollisuuden ainutlaatuiseen tai harvinaiseen henkilökuntaan. Minulla on 3 tuolia, 2 henkilökuntaa, enkä voi saada kolmatta.
Pelaa si tycoonia
Rehellisesti sanottuna pidän tyhjäkäyntipeleistä, ja jos sinäkin, suosittelen tätä. Sillä on todella mielenkiintoinen tarina, eikä se ole vain "odota rahaa ja sitten päivitä" -tyyppistä peliä, vaan saat itse asiassa valinnanvaraa huonekaluillesi. Tarina on suloinen, siinä on normaalisti rakennettuja hahmoja, ja taide sopii joutilaiseen peliin. 10/10, paras tyhjäkäyntipeli mitä olen pelannut.
Ongelmia edellisen päivityksen jälkeen - nyt minun on kirjauduttava sisään ja ulos pelistä, koska hahmoni ovat joutilaina valmiustuoleissa, jotka eivät leikkaa hiuksia tai hanki uusia asiakkaita, joten pääsen eroon muiden hahmojen kanssa erittäin turhauttavaa - joten kirjaudun ulos ja kirjaudun takaisin sisään vain sitä varten toistuaksesi uudestaan ja uudestaan, korjaa se, koska se oli yksi suosikkipeleistäni viimeiseen päivitykseesi asti
Peli loppuu, mutta jos teet jotain ennen kuin peli kehottaa, jäät jumiin etkä voi edetä, ellet poista asennusta ja aloita alusta!
Päivitä voittaa kaikki tasot niin toistaiseksi rakastan tätä grafiikkaa ovat uskomattomia.
Nautin pelistä, mutta siitä on todellakin aikaa. Aiotko päivittää pelin vai harkitset vain pelaajakunnan menettämistä? Ole hyvä ja kerro meille uutisia.
Tehtävät menivät ohi.. kaikki maksimissaan.. Pelin loppuun saattaminen ei kestänyt kauan. Se on pettymys
Idle tarkoittaa yleensä, että et tarvitse WiFi-yhteyttä.