|
Post by Visionz on Aug 24, 2005 1:42:08 GMT 1
de video (wel quicktime nodig) voor diegenen die het nie kunnen zien, hier kunt ge ook een stukske luisteren -one-
|
|
|
Post by Amsterdam Yute on Aug 24, 2005 9:29:12 GMT 1
is dat niet al een tune van vorig jaar? in iedergeval niet nieuw.
bless.
|
|
|
Post by Visionz on Aug 24, 2005 9:55:18 GMT 1
is dat niet al een tune van vorig jaar? in iedergeval niet nieuw. bless. zou kunnen. Heb het gisteren maar gevonden en had het zelf nog nooit gehoord ;D
|
|
|
Post by Amsterdam Yute on Aug 24, 2005 10:33:01 GMT 1
toevallig heb ik die 45 eens gekocht, maar dat is al een tijd geleden. kan zijn dat ze alsnog die tune gaan pushen, met een beetje marketing heeft het wel potentie (al heb ik de video niet bekeken)
Bless.
|
|
|
Post by masterblasta on Aug 24, 2005 22:53:56 GMT 1
is idd al ne tune van zeker jaar 'oud' , de zang vind goe, nice combination, alleen vind k de riddem nie zo super, ook andere combinations op die riddem: oa don abi & gregory isaacs,
bless
|
|
|
Post by Crucial P on Aug 25, 2005 8:57:50 GMT 1
IDD, die tune is al bijna een jaar en half uit, toch vrij goed, een goede gentleman, en goede zang van 40, iets minder enthioesisast over Bantu.
P
|
|
|
Post by masterblasta on Aug 25, 2005 20:19:41 GMT 1
Yes crucial, through you wi know that tune and many others cause wi still have the tapes of your crucial selections on bounce, still listening to it quite often and mi know mi nah di only one. big up everytime, Bless up
|
|
|
Post by Visionz on Aug 25, 2005 21:37:31 GMT 1
Yes crucial, through you wi know that tune and many others cause wi still have the tapes of your crucial selections on bounce, still listening to it quite often and mi know mi nah di only one. big up everytime, Bless up Over Bounce gesproken: 'bestaat da nog?' en zoja, op welk uur geven ze da tegenwoordig? (ik ben gestopt met luisteren toen ze da zo ergens rond 12u hebben weggemoffeld)
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 26, 2005 7:04:29 GMT 1
kweeni heb op hun website naar het schema van de programmas gekeken en tstaat er gelijk ni meer tussen echt
|
|
|
Post by Bmas on Aug 26, 2005 8:35:30 GMT 1
kweeni heb op hun website naar het schema van de programmas gekeken en tstaat er gelijk ni meer tussen echt wss omdat dat in de zomer niet doorgaat. Ik heb gehoord dat bounce terug 2 uur ipv 1 uur gaat worden en dat er terug gastsessies met sounds gaan komen. Van uren weet ik nog niets maar hoop dat het weer wat vroeger is.
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 26, 2005 10:00:40 GMT 1
oeoeoeoeoe shit sorry ik heb te vroeg geroepen als Bmas gelij kheeft
|
|
|
Post by Crucial P on Aug 26, 2005 11:22:21 GMT 1
Het laatste dat ik heb opgevangen over bounce is dat het terug 2 uur zou zijn vanaf september en op meer beluisterbare uren. Heb gehoord terug tussen 22 en 24 uur!
P
|
|
|
Post by Visionz on Aug 26, 2005 12:05:25 GMT 1
Het laatste dat ik heb opgevangen over bounce is dat het terug 2 uur zou zijn vanaf september en op meer beluisterbare uren. Heb gehoord terug tussen 22 en 24 uur! P Da is goed ze ! Zou ook wel graaf zijn moesten ze clashes uitzenden (vb finale van de Benelux Cup Clash) enzo ;D
|
|